1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Saints Row (en 2?) had een prima garagesysteem, je kon elke auto daarin opslaan en gebruiken en wanneer je 'm molde kon je 'm bij je garage weer oplappen / terugkopen voor 500 dollar ofzo. Niet echt realistisch aangezien er dan 50 onzichtbare auto's in je garage staan maar boeiend, het werkte gewoon :+
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat is inderdaad niet realistisch en past dus niet bij GTA (IV). Ik vond dat met die parkeerplaatsen wel een leuk systeem. Maar een huis met een garage erbij zou ook wel leuk zijn. En dan zou je gewoon net zoveel voertuigen erop/erin moeten kunnen plaatsen als kan. Want als je in GTA IV meer dan 2 voertuigen op een parkeerplaats zet dan verdwijnt er 1. Maar het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld je auto weer op kon gaan halen bij de impound ofzo, als je hem kwijt bent, en dat je dan $100 (of een ander klein bedrag) moet betalen. Of dat dat bedrag hoger wordt als je hem in een criminelere daad bent kwijtgeraakt, of hoe duurder je auto is (voor een oud barrel betaal je $20 maar voor een getunede Lambo betaal je $1000). Of dat de auto gewoon weer terug gereden wordt door een vriend naar je parkeerplaats, en dat je dan een sms'je krijgt. Of dat ie gewoon op dezelfde plek blijft staan en je een boete onder je ruitenwisser hebt, en dat je een sms'je krijgt met de plek waar je auto staat en dat ie dan automatisch een marker zet op je map. En als ie gemold is dat je hem dan bij het autokerkhof kan laten fixen voor een bedrag dat steeds hoger oploopt naarmate hoeveel auto je waard was (net als hierboven beschreven: $200 voor een oud barrel, $10.000 voor een getunede Lambo). Dat zijn allemaal wel realistische ideeën. Maar aangezien ze al zo lang bezig zijn, zijn ze hier vast ook al allemaal op gekomen. Aan de andere kant: Sinds GTA Vice City (weet niet of je in GTA III ook een garage had, nooit gespeeld) is het garage systeem niet verbeterd, dus misschien doen ze dat nu ook wel niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gewoon die sleepauto weer in de game stoppen. Als je je auto zomaar ergens parkeert dan is ie later weg, haal je hem lekker op uit de garage van de cops. Werkte niet perfect in SA maar was wel tof.

    Al kan me dat tuning gedeelte geen reet boeien, uiteindelijk maak je een toffe car en stop je hem in je garage. Boem, klaar. Je rijd er toch niet in, puur omdat je hem meteen verkloot als je er mee gaat rijden. Had ik volgens mij toen ook al gezegd in dit topic, was ook Dusky die met het idee kwam. :+
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn, als het toch in San Andreas zou afspelen... Ik zie nu al een missiereeks voor me: Fear And Loathing In Las Venturas. :D

    GTA V, Rated AO, for Adults Only. :+
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Precies, en de oplossing daarvoor is een simpel 'terugkoop-systeem', wanneer je je auto molt kan je 'm bij je garage en evt. de autodealer weer terugkopen voor een klein prijsje.
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja saints Row is een game waar in puur funfactor telt. Was wel even leuk maar als je dan zo singleplayer speelt vond ik het allemaal 'te'. Dat tunen is voor mij niet echt nodig. Zoals Fiasco zegt je tunt even je auto en rijd er even mee rond en je zet hem in je garage. Want je wilt die gewoon zo houden.
    Bij san andreas genoeg gevloekt vroeger omdat ik mij pas getunde auto al snel stuk was. Door de niet al te beste AI.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle GTA's gespeeld, maar GTA 4 is mijn all time favo GTA game. Prachtig gemaakt, hoog herkenbaarheids gehalte, ik heb echt genoten. Minpuntjes dat er geen fun voertuigen waren in de MP en dat de missies op 't 3de eiland wat saai werden neem ik op de koop toe. GTA 4 _O_
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vond GTA SA beter, en dan doel ik meer op het landschap en de steden. Veel leuker om ook ergens door de bossen te kunnen crossen evenals in een stad. En er was zoveel variabiliteit dat het nooit saai werd.
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Eén ding is zeker, GTA V zal zeker tof worden.

    Ze zouden eigenlijk van alle GTA games er wat in moeten stoppen. De radiozenders van Vice City, variatie van San Andreas en de (verbeterde) graphix van GTA IV.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    MetalSonic is een gangster uit het Oostblok :eek: :+
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, maar hij is wel met n boot hierheen gekomen:+
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha :lol:

    Paar jaar terug (4-5 jaar ofzo) naar New York geweest en ik vond het prachtig om vooral vanaf het eerste eiland NYC te zien enzo. Daar rond gereden en in een straat gekomen waar het hotel ongeveer zat enzo.....
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, SA was gewoon geweldig omdat er zó veel te doen was.
     
  14. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet de sfeer van SA hebben en de graphics en gameplay van IV... Zeker die autobesturing moet blijven, in het begin vond ik het nix, maar nu ben ik eraan gehecht geraakt. Ik stak enkele weken geleden Vice City nog eens in om het verschil te voelen. Ik kon de eerste 10 minuten gewoon niet deftig meer rijden.

    We gaan erop vooruit, dus GTA V moet wel een knaller worden! =)
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo, en een mooie nieuwe verse startpost. Als mensen nog recentere nieuwtjes, dates, screens of wat dan ook hebben hoor ik het wel. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Elke keer dat ik de GTA V thread weer op page 1 zie staan hoop ik dat er nieuws over is gekomen, maar helaas!!!! Hopelijk iets in 2011. Grafisch is GTA IV nog op bepaalde vlakken echt heel mooi, vooral de autos, en in de nacht als het regent met onweer bijvoorbeeld. Maar toch vaak overdag in de game als je rondloopt of rijd, vind ik het echt minder eruit ziet. Als je dan naar RDR kijkt, dan zie je veel beter uitziende textures en graphics in het algemeen. Dus al komt GTA V op dezelfde engine, dan zal het er sowieso duidelijk mooier uitzien dan GTA IV.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Achja, als de soundtrack maar tof is.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Precies, er was te weinig Rock en Metal in GTA IV. En die countryzender uit SA blijft gewoon zo epic _O_
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik wik gewoon gta sa,,
    met de landschappen,, er was gewoon alles dat was zo vet!! Voorral de bospaadjes:)
    het ONrealisme
    gewoon lekker lomp door strate rijden en niet met auto's van GTA IV waar je errst moet remmen
    lekker overdreven soms !!

    Ik hoop echt dat je jezelf gewoon weer weken kan vermaken met rondjes rijden door stad/bos en dan je eigenverhaal maken..
    Zovet
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik in GTA:confused:A juist het rijden minder goed dan de voorgaande delen en GTA IV. Alles wat je raakte als was het een mens vertraagde je zo hard. GTA:IV is niet uiterst remmen. Is gewoon realistisch en zorgt ook juist voor meer actie. Gewoon handrem enz gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina