1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Uitgever: Microsoft? :+

    Dat is toch 2K Games?

    Maar ik verwacht dat het wel goed komt met die county en zo, waar je lekker door kan rond banjeren. Want als hier al 9 van de 10 mensen daar elke pagina op hameren, dan zal dat in de rest van de wereld ook echt wel in enige mate gebeuren, dus dat kan Rockstar gewoon niet ontgaan zijn. En ze luisteren echt wel naar de fans.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier het probleem, de één wilt realisme, de ander wilt arcade. Zelf vind ik realisime ook 't leukste voor een GTA game als ik moét kiezen. Beter zou 't zijn als ze realisme en arcade mixen. De kill frenzy icoontjes kunnen in speciale moduessen bv ook in GTA 5 zitten.
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Oeps :+ Fixed
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Voor het realisme zou ik voor GTA 5 gaan. Voor arcade toch SR3, mede omdat de mensen voor arcade gaan ook vaak meer fun factor in hun game willen hebben. Persoonlijk nijg ik meer naar de realitische kant toe, al heb ik krom achter m'n Xbox gelegen van SR2 wat ik overgens niet had met GTA IV.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    En ik heb liever arcade,, in het begin vond ik IV echt dope maar na een tijdje begon het me te vervelen,, Wat ik bij SA absoluut niet had(speel het nog zelfs nu nog afentoe) dat komt door het arcade gevoel dat je alles kan en mag :)
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 5 is toch nog niet uit? hoe weet je dat hij net zo realistisch wordt als GTA 4?

    GTA 4 was na het tweede eiland ook gewoon saai, kwam naar mijn mening niet door het realisme maar door de missies die te saai werden. Spel had korter mogen duren en meer afwisseling in de missies was gewenst.

    Sowieso mag er nog een dlc komen met veel fun weapons/ fun verhicles etc, dan kan je de campaign in serious mode spelen en daarna free roamen in arcade stijl etc
     
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier ook nog maar even dan:

    GTA V in de huidige tijd dus?


     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik zeg niet dat het 'net zo' realistisch word als GTA IV, maar kijkend op de eerder verschenen GTA titels zit er wel een oplopende realiteit factor ( 8) ) in. Daarom denk ik dat GTA 5 ook de richting van IV op gaat, zo niet nóg realistischer.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar..maar...jetpack. :eek:
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    +1

    Dat ding was zó episch in San Andreas _O_
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het kan beide. Gewoon zorgen voor een interessante storyline waarin je bijvoorbeeld gaandeweg wat 'opbouwt' aan eigen imperium, en na het uitspelen aan verder kan bouwen. In San Andreas vond ik het echt tof om die autogarage in San Fiero compleet te hebben, dikke bakken die je ook nog gruwelijk kon modden :cool:

    Qua storyline zit het met Rockstar games altijd wel snor, ze moeten alleen zorgen dat de game ook na het uitspelen nog interessant blijft.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat laatste! Red Dead Redemption is geweldig zo lang het duurt, maar daarna wordt het gewoon suf.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Anders overdrijf je even, episch ... rofl :'-(


    Enige echt goede gta is GTA VICE CITY, San Andreas vond ik uiteindelijk ook nog wel leuk maar de laatste gta was niet echt leuk imho. Zeker het rijden vond pover.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat dat artikel waar is op de vorige pagina, er zijn ook zulke vette aankondigingen qua games geweest dit jaar, als er ook nog een GTA V bijkomt (en dan bijvoorbeel gepland staat voor volgend jaar ofzo ) pfffff....gekkenwerk!!!!! GTA blijft toch een game die ik altijd hoog zal hebben zitten. Zelfs wanneer IV op bepaalde vlakken wat tegenviel, vooral de missies dan. Die konden gewoon een stuk leuker , al begon dat in Gay Tony al aardig cool te worden, de fun factor.

    Verder blijven die autos heeeeeerlijk rijden in IV, in geen enkele andere sandbox game vind ik autos zo fijn rijden als in GTA IV. Ik speel nu vrij veel Just Cause 2 maar het autorijden vind ik bij lange na niet zo leuk als in GTA IV. Wat JC2 dan wel weer heeft en wat GTA V ECHT moet hebben, natuur. Variatie in de omgeving, gewoon bergen, heuvels,bossen, gewoon shit die niks met een stad te maken heeft. Countryside noemen ze het toch? :D

    San Andreas had dit allemaal en het was fantastisch, en zoiets moet terugkomen. LC kon nog zo groot zijn in GTA IV, qua vrijheid leek je 'gevangen' , helemaal vergeleken met een JC2 dan. Laat het GTA V nieuws maar gauw komen :thumbs:
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt ook stillaan tijd voor een nieuwe GTA :) Speel GTA IV ook nog vaak. Details enz het blijft geweldig. Maar er in plaats voor verbeteringen. Zoals idd wat leukere missies en na missies een hoop nog kunnen doen. Nog ruimte genoeg voor verbetering.
     
  16. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik misde de vliegtuigen ... vooral in GTA 4.
    En .... hmmm.... fietsen zijn super lol in GTA SA.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    GTA V
    moet voor mij zijn,

    veel variatie in steden/dorpen (stad; zoals Liberty City, boeren dorpen, industrie)
    veel variatie in landschap (woenstijn, BOS, stad)
    veel variatie in voetuigen (dus weer kunnen vliegen(lange stukken), fietsen weer terug, maar ook de wat meer FUN-voertuigen als; monstertruck, hotringracer etc..

    ook moeten er wat dingen worden aan gepast t.o.v. GTA IV of SA
    niet dat als je eindelijk een bv; Comet hebt gevonden er dan 100e rondrijden
    meer verschillende missies
    niet van die stomme submissies
    weer veel cheats dat je weer lekker kan kloten
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Bron: Nu.nl

    nou jongens :) ook ff in het nederlands + stuntman verhaaltjee
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat het fun gehalte flink omhoog word geschroefd en het realism naar beneden! De grapchis misschien ook nog iets beter, maar ik hoop dat er ufos en bigfoots zulke dingen inzitten :D! Veel easter eggs dat je het net als gta sa blijft spelen. leuke wapens en rare wapens :D, geheime voortuigen grappige dingen enzo. Hoop ook weer op vliegen en een map net zo groot of groter dan gta sa! ook dat je weer onderwater kan zwemmen! Als er zulke dingen komen word dit echt de beste game ooit.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wil een Godzilla erin!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina