1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hoezo dat? Een beetje door het drukke verkeer van Tokio heen scheuren met je motor, kijken hoeveel mensen je kan raken met je vrachtwagen op het zebrapad...:+
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier eigenlijk wel mee eens.

    Als rockstar met Hong Kong zou beginnen. Dan moeten ze alles laten kloppen. En ik denk niet dat mensen wachten op zulke taal en mensen in een spel. Dat is niet racistisch bedoelt. Maar ik denk dat dit de meeste mensen juist zou storen aan de taal enz. Want anders klopt het niet in het plaatje van Rockstar.

    Ze kijken nu vrij realistisch. En als je ziet hoe gedetailleerd GTA IV uit gewerkt was. Dus gaan ze het sowieso bij Amerika houden. Misschien wel Engeland dat ze durven nemen. Maar daar buiten. Dat denk ik niet.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja inderdaad, zoiets als de engine het toelaat:



    8)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zwaar jammer dat True Crime Hong Kong dan ook is geannuleerd.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat bedoelde ik ja.:cool:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    GTA = vrijheid. In welke stad, of welke taal er door de bevolking wordt gesproken is totaal niet relevant. Mocht de game zich in Hong Kong afspelen, dan kan ik me niet voorstellen dat het niet vet zal worden. Zolang er genoeg te doen is maakt het me geen zak uit in welke stad dit is, ze zoeken vast wel een stad of land uit waar ze een bepaalde vibe in de game kunnen stoppen.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    De taal is wel relevant... rockstar maakte al fouten in RDR met het Spaans dus zouden ze als het zich in het buitenland afspeelt ook nog eens een extern bedrijf inhuren die zich hiermee bezig houdt. En zo verliest rockstar ook veel controle en krijg je helemaal geen leuke catchphrases of snappen wij er niets van wanneer men sarcastisch is.


    En GTA UK zou ik ook al helemaal niet willen, heb je dat irritante Britse accent zoals die producer in Vice City.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En bovendien is de enige GTA die zich niet in Amerika afspeelde, maar in Londen, een flop.
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wat ik trouwens ook weer hoop is het zwlfde systeem als ik gta sa dat CJ steeds beter werd in dingen zoals: auto/motor rijden, vliegen maar ook je spueren en uithoudings vermogen :)

    En hoop ook dat er weer een mobieltje in zit (zoals in gta iv) dat vone ik wel makkelijk. Ook met cheats ;) maar dan moeten alleen nietnal die mensen je steeds bellen:mad:
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik waardeer juist het Spaans bij RDR. Het maakt het realistischer ipv Mexicaanse mensen met een typisch Amerikaanse stem oid. Het trok mij meer de game wereld in.

    E: De phone in GTA IV vond ik niet zo lekker werken. Ik herinner me de Up-Right-Down-Left-Up-Right-Down-Left cheats nog :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik had er ook geen problemen mee maar ik las wel dat mensen die Spaans als moedertaal hebben veel fouten ontdekten qua uitspraak omdat rockstar waarschijnlijk Mexicaanse Amerikanen hebben gebruikt ipv echte native Mexicanen die geen Engels spreken.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kon je telefoon gewoon instellen zodat je niet gebeld word hoor :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat gebeld worden was trouwens al veeeeeeeeeel minder in TBOGT. Al die minigames en daten klonk zo grappig toen de game nog niet uit was, maar uiteindelijk vond ik het niet extreem boeiend. Ik ben echt benieuwd wat voor vernieuwing Rockstar gaat brengen met een nieuwe GTA. Ik speelde laatst Just Cause 2 (en uitgespeeld eindelijk btw) en ik merkte dat hoe groot je gamewereld ook is, en de leuke variatie aan voertuigen en hoe je kunt manouvreren, ook die missies werden al vrij gauw saai vond ik. Het was uiteindelijke elke keer keer hetzelfde wat je moest doen.

    Het lijkt me ook steeds moeilijker worden voor developers om met originele ideeen te komen voor missies, maar voor GTA V zullen ze toch echt met meer moeten komen.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA buiten de States gaat er denk ik nooit meer komen, na Londen. GTA staat bekend om het op de hak nemen van de amerikaanse levenstijl etc, zou een vrij onlogische stap zijn om opeens in Bangkok o.i.d. te beginnen :p
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou wel echt fantastisch zijn hoor om een keer een volledig ander land te krijgen. Volledig andere omgevingen, het is absoluut leuk hoe ze in GTA de amerikaanse lifestyle voor gek zetten maar dit was al minder in IV. Tenzij je tv ging kijken of op internet kijken,maar ik weet zeker dat genoeg mensen dat niet gedaan hebben. Hoe gaaf het ook is, ik zou er best een keer zonder kunnen.

    Dus kom met een heel ander land, en dan maar niet hun lifestyle belachelijk maken,maar dan heb je wel een keer iets echt anders. Maar dat gaat niet gebeuren, maar een must is gewoon zoals al eerder is genoemd hier, een countryside naast al die gebouwen. Wat ook een must is, het richten moet echt eens gaan veranderen, auto aim is leuk maar genoeg andere sand-box games doen dit niet en dat werkt beter vind ik. Ook de hand-to hand combat moet veel beter, het was heel erg vet in SA met al die kicks en snelle punches en in IV is het zoooo log en langzaam :confused:
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Een GTA in Afrika zou geniaal zijn, maar ook dat je door kan vliegen naar een ander land ( vermoedelijk Amerika dan)

    GTA is altijd een spel geweest waar iedereen de wildste fantastieen olver heeft, ik kan echt niet wachten tot er een neiwue GTA uit is, ik speel erg veel FIFA maar GTA is gewoon anders. Magisch spel, vooral Vice City en San Andreas.

    Als het maar geen GTA in Rusland oid wordt..
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom wel Afrika en niet Rusland? Lijkt me dat in Rusland een stuk meer te beleven is dan in Afrika... 8)

    Overigens hoef ik geen van beide, hou het lekker op Amerika. Lekker 3 steden bij elkaar met woestijn en countryside ertussen als in SA en ik ben blij :D
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Afrika?! Dat is wel het laatste wat ik had verwacht :p.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Nee man, kapmessen zijn vet!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dan krijgt Rockstar hetzelfde gezeur als wat Capcom kreeg voor Resi 5, en toen werden ze geforceerd een paar blanken NPCs erin te pleuren ofzo, zoiets was het.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina