1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Afrika?

    No way! daar ben ik in Farcry 2 al rond de 50 uur geweest. Het ziet er mooi uit hoor, verschillende landschappen. Maar iedereen schiet op je, hoetsies, toetsies, voor je 't weet ben je foetsie (s )... Muaa doe mij maar een GTA in Japan ofzo!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Daar sluit ik me bij aan, Japan zou bruut zijn. Daar kunnen ze ook prachtige natuur enzo in maken, Japan of China eigenlijk. Zou me supertof lijken om in Shenmue achtige stadjes rond te lopen, en noem maar op. Dat kan echt heel tof worden...

    GTA is een game die nog jaren zal blijven bestaan, op de volgende consoles zal ongetwijfeld weer eentje gaan verschijnen, moet het dan gvd altijd fucking Amerika blijven? No thanks!!!!
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, lijkt mij erg tof, en dan een paar steden, een soort neyo-tokyo, een wat meer klassieke stad en dan nog een gebied met veel natuur enzo... Uiteraard ook veel grapjes mbt typisch Japanse dingen etc..
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja precies, zoals die gast op tv uit TBOGT die animes voor gek zet, hahahaha. Maar ja, leuk om te gissen naar wat er zal gaan gebeuren maar was er al niet gehint ergens dat het London of Florida ging worden?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon je op basis van GTA 2 bepalen welke GTA's later in 3d zouden uit komen. Er is in elk geval een GTA die ales basis werd gebruikt. In die GTA game kon je voorspellingen zien voor GTA 3, Vice City, San Andreas, GTA 4. En ik kan mij ook zoiets herinneren van dat er nu dus een GTA Londen komt...

    Als het in de stijl is van GTA 4, dus veel realisme qua graphix. Dan ga ik genieten, zou natuurlijk wel tof zijn als er nog wat fun weapons bij komen, en KIllllllllllllll FRENZY!
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    (Enige?) minpunt van een GTA die zich in Japan / China afspeelt is dat om het redelijk realistisch te houden iedereen op straat (de pedestrians dus) ook Japans / Chinees moeten spreken, en dat verstaat dus niemand. Dus of ze moeten allemaal Engels met een accent gaan spreken of je hebt de hele tijd een ondertitel in je beeld, en ik zie geen van beide oplossingen echt zitten eigenlijk...
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    GTA South America. Dat je echt in de harde drugswereld terecht komt, dat lijkt mij pas leuk! _O_
     
  8. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ik zie Gta Mexico eerlijk gezegd wel zitten:cool:
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je mercenarys 2 eens proberen:)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Doe mij GTA Asia maar, in Japan/China, zoals eerder gezegd. Genoeg dingen om de draak mee te steken en ook genoeg dingen om een wereld mee op te bouwen.

    Het probleem is alleen dat dat een buggy kutgame is. :+
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( True, ik heb 't voor 20 euro gekocht ofzo en nog voel ik mij genaaid. Bijna alleen maar gare autos die voor geen meter rijden, iedereen schiet op mij, waar moet ik heen? wat moet ik doen? Ik kom steeds brandstof te kort, etc etc... Niet mijn ding in elk geval8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb hem bijna uitgespeeld, maar sommige achievements unlocken bij mij niet eens. Bij anderen unlocken bij het uitspelen van de game opeens achievements die ze nooit hebben gehaald. 8)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij hadden we die co-op gedaan, helft van je achievements die je moest halen unlockte niet. :+
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    is er al iets van een release-datum bekend?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb die game nooit co-op met jou gespeeld? :confused:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, dacht dat jij het was. Dunno dan. :+
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was GTA 1. Daarin had je Liberty City, Vice City & San Andreas.

    Als ze dus vanaf daar, in 3D, opnieuw zouden zijn begonnen was GTA IV niet uitgekomen (Liberty City, 3de keer) maar was er een nieuwe London gekomen.

    Mij lijkt de kans het grootst (nog steeds) dat het gewoon weer in Vice City plaats gaat vinden.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    De game is nog niet eens officieel aangekondigd. :+
     
  19. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ooh :+
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil gewoon, ala san andreas, verschillende plaatsen in één. Dus één plaats is iets Aziatisch, dan El Mexico als 2e en een Amerikaanse stad als 3e. Daar tussen in berg, bos en woestijn. Zo heb je van alles wat en is het niet enntonig zoals GTA IV was met alleen maar stad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina