1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat staat er toch ook? :+

Ik zal ook niet zeggen dat ze er alles vanaf weten, maar iedereen weet iig van het bestaan van Amsterdam af. Veel Amerikanen, vooral bekenden, als ik tv en internet moet geloven, vinden het geweldig.

[yt]OjL1Ftkjpug[/yt]

:+

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik wil eigenlijk ook weer de mogelijkheid hebben zoals in San Andreas om huizen te kopen en te restylen en eigenlijk zou het ook best tof zijn om auto's te kunnen kopen van drugsgeld.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nah, dat restylen van huizen is echt totaal niet GTA en dat boeit me ook echt niet in GTA. Dat doe ik wel in de Sims. Ik vind het bij TDU2 al overbodig. Auto's kopen is op zich wel lachen, alleen... waarom? Je kunt er net zo goed een jatten en je geld uitgeven aan wapens. :+ Ik ben het er wel mee eens dat er meer manieren moeten komen om je geld uit te geven dan in IV.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    In IV was geld na een paar uur gamen echt overbodig, dan had je een ton ofzo en Nico gedroeg zich nog steeds alsof 'ie een arme immigrant was...

Huizen kopen in SA vond ik juist vet, het gaf je het gevoel alsof je echt langzaam SA aan het overnemen was :D Restylen hoeft van mij nou ook weer niet, maar het zou wel leuk zijn als alle huizen iig verschillend zouden zijn, want in SA had je iets van 20 huizen en maar 3 verschillende ofzo :+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Naast huizen en businesses overnemen blijft er denk ik ook weinig over wat je met je geld kan doen in dit soort games. Of ze moeten echt unieke wagens in auto showrooms neerzetten die ook niet te jatten zijn buiten. Best moelijk eigenlijk om te bedenken wat nou een echt tof nieuw iets is voor GTA qua waar je je geld aan kan spenderen.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  8. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    - Auto's
    - Motoren
    - Fietsen (:+)
    - Vliegtuigen en straaljagers (jeeh)
    - Speciale uitvoeringen van voertuigen (bijv. de snelste sportwagen die in de game zit maar dan in het goud met diamanten afgewerkt ofzo)
    - Huizen en villa's
    - Bedrijven
    - Wapens
    - Speciale uitvoeringen van wapens (bijv. de sterkste rocketlauncher die in de game zit maar dan in het goud met diamanten afgewerkt ofzo)
    - Kleding
    - Tattoos

Nou als je alles lekker overpriced maakt heeft geld wel een waarde hoor :D

En dan ook zoiets als dat ene accesoire in Guitar Hero World Tour, die was zo duur dat je de game er echt 10 keer voor moest uitspelen om genoeg geld bij elkaar te krijgen. Zoiets moeten ze ook hierin doen, dat je je gewoon de baas voelt als je eindelijk genoeg geld hebt om het te kopen :D

Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Xboxonly.nl

Steeds meer geruchten, nieuwtjes! Naice!

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ja ik zeg ook maar wat 8) Beter de mogelijkheid hebben om dat soort shit te kopen voor veel te veel geld dan een paar ton hebben en er niks mee kunnen. :+

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Tyrant: Echt he. :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Beter zorgen ze er dan voor dat je uberhaupt niet zoveel geld krijg bij missies :p.

14. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Nou als ik weer een bank moet overvallen zoals in IV (epic missie was dat ook _O_) wil ik er wel iets meer voor dan een paar tientjes :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik dat lijstje zo lees van Winterbase. Denk ik eerder dat het niet in LA is.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom denk je dat?
    In dat lijstje staat Beverly Hills, Mexicans en Californië?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die heb ik gemist dan. hehe.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Daar kreeg je ook 500.000 voor :+
    Er waren 2 missies in het spel waar je 500.000 kreeg, deze missie en de laatste missie.

Machinima heeft (met behulp van vele mods) een heel verhaal gemaakt, heel leuk om te kijken, dit zouden gewoon hele vette missies zijn voor in V. (duurt in totaal wel zo'n 90 minuten 8))

[yt]p1kFNxpp-Ak[/yt]

[yt]xgDTU0w39Nc[/yt]

[yt]eeoKz-3lx7g[/yt]

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heavy Rain _O_

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    hahaha die videos ga ik wel kijken. Machinima kan echt geweldig zijn mits het goed gemaakt is. Ik heb meerdere GTA IV Machinima gezien en dat was echt subliem in elkaar gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina