1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja die verwachtte ik al :+ I changed my mind, ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon zsm een aankondiging wil hebben :9

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ging dat met GTA IV en RDR ook alweer...GTA IV was toch ergens in april aangekondigd en de eerste RDR trailer toch ergens tegen het eind van dat jaar toen?

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het iets wordt als GTA IV San Andreas wordt kwa naam.

En als we de overgang gaan maken van IV naar V het Vice City Wordt.

GTA Vice City.

Tenzij we hele nieuwe steden gaan doen maar ik wil nog steeds de San Andreas remake kwa variatie in gebieden.

4. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat hij niet gewoon GTA V heten dan?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat weet niemand nog.

EDIT: Ze moeten een closed beta bij LA: Noir toevoegen, dat zal vast wel helpen met de verkoopcijfers :cool:

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Een beta van een game die nog nieteens is aangekondigd? 8)

En liever een demo dan een beta, vooral van GTA.

7. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan miss wel helpen kijk maar hoe goed halo odst verkocht

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als of GTA zonder een beta niet zal verkopen. 8)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahah precieeeeees, zodra ze een eerste trailer release-date aankondigen, en het is die desbetreffende datum, dan crasht de Rockstar site wederom, haha.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Verkoop cijfers voor la noire hea. Als ze een Beta daarbij doen zal La Noire beter verkopen

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nadat ik een hele tijd RDR had gespeeld en ik weer eens GTA IV ging doen,merkte ik hoeveel beter het schiet en target systeem in RDR is. In RDR voel je echt kracht in die guns zitten en het blijft prachtig om te zien hoe mannetjes realistisch doodvallen of van een trap rollen. Het was al heel nice in GTA IV, maar in RDR is het nog zoveel beter.

Het free aimen in RDR was prima te doen ook, toegegeven als je te paard iemand probeerde te beschieten was het lastiger maar zeker niet onmogelijk. Ook dit moeten ze in GTA V stoppen. Als ik een kort lijstje zou moeten maken met mijn wensen voor V tot nu toe...

- Variatie in missies, zoals sommige TBOGT missies. Gewoon nog meer mogelijkheden, nog meer afwisseling.

- Een game-world zoals San Andreas; gebouwen,winkels,snelwegen,natuur,gebergte,bossen...kortom..eigenlijk gewoon natuur dus. En laat ook heel wat missies zich hier afspelen.

- De physics/graphics/schiet & mik systeem (of nog beter) van RDR.

- Veel losser/vloeiender hand-to hand combat systeem, want in IV is gewoon 3x niks vergeleken met San Andreas.

- De mogelijkheid ELK soort voertuig (dus ook passagiersvliegtuigen) te gebruiken, en dus ook fietsen terugbrengen,heftrucks en ga zo maar door.

:)

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ze ook wel bossen er in zullen doen. Nu ze Red Dead Redemption hebben gedaan kunnen ze makkelijker natuur maken denk ik. Nu zijn ze er met deze engine ook mee bekend en misschien kunnen ze ook wel dingen (bomen en zo) kopiëren uit RDR.

De physics vind ik in RDR al erg goed, ik zou zo geen concrete verbeterpunten kunnen noemen. Ook de graphics zijn in RDR al veel beter dan in GTA IV. Ik verwacht niet dat ze nog meer uit deze huidige generatie consoles kunnen halen met zo'n grote wereld.

Het vechten moet idd beter.

En ik speelde laatst weer San Andreas en daar bedacht ik me hoe belachelijk het eigenlijk is dat een of andere ghetto neger een straaljager bestuurd. Wat mij betreft laten ze dat er uit. Dit vind ik niet zo heel nodig. Maar als ze het er op een goede manier in kunnen verwerken dan is het natuurlijk alleen een pluspunt.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Bossen zouden wel tof zijn, helemaal als je er dan ook nog in kon gaan jagen. :cool:

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach man, vliegen in een jet is toch gewoon vet :cool:, en dat Niko ook zo maar in een heli kan vliegen is wel normaal? :+

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ik dacht dat ik van de week ergens gelezen had dat een maker van GTA had gezegd dat het maar moest stoppen met al die geruchten en dat we moesten wachten op de e3 persconferentie van microsoft.

kan het aleen niet meer vinden waar ik dat las weet iemand mischien wat ik bedoel?

16. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me niet want gta is nooit echt aanwezig op de e3

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    peter moore heeft gta 4 toen ook aangekonigd via een tatoo op ze arm op de e3.
    tijdens de pers conferentie van microsoft.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kan me dit echt niet voorstellen hoor, als het bij een MS persconferentie komt kan het betekenen dat V 360 exclusief is, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Waar heb je dit precies gelezen? En inderdaad...ze kunnen de bossen uit RDR gewoon gebruiken en ook die riviertjes en watervallen en shit, alleen dit keer wel mogelijkheid om te zwemmen.

19. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik neem aan dat V gewoon multi-platform is... Maar het hoeft van mij niet alles te hebben van SA en RDR, geef mij dan maar wat vernieuwends.....

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar de officiële aankondiging en aanloop naar de eerste trailer werd zelf gehyped door Rockstar. Iets wat ze waarschijnlijk opnieuw zullen doen zoals altijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina