Nadat ik een hele tijd RDR had gespeeld en ik weer eens GTA IV ging doen,merkte ik hoeveel beter het schiet en target systeem in RDR is. In RDR voel je echt kracht in die guns zitten en het blijft prachtig om te zien hoe mannetjes realistisch doodvallen of van een trap rollen. Het was al heel nice in GTA IV, maar in RDR is het nog zoveel beter.
Het free aimen in RDR was prima te doen ook, toegegeven als je te paard iemand probeerde te beschieten was het lastiger maar zeker niet onmogelijk. Ook dit moeten ze in GTA V stoppen. Als ik een kort lijstje zou moeten maken met mijn wensen voor V tot nu toe...
- Variatie in missies, zoals sommige TBOGT missies. Gewoon nog meer mogelijkheden, nog meer afwisseling.
- Een game-world zoals San Andreas; gebouwen,winkels,snelwegen,natuur,gebergte,bossen...kortom..eigenlijk gewoon natuur dus. En laat ook heel wat missies zich hier afspelen.
- De physics/graphics/schiet & mik systeem (of nog beter) van RDR.
- Veel losser/vloeiender hand-to hand combat systeem, want in IV is gewoon 3x niks vergeleken met San Andreas.
- De mogelijkheid ELK soort voertuig (dus ook passagiersvliegtuigen) te gebruiken, en dus ook fietsen terugbrengen,heftrucks en ga zo maar door.
Laatst bewerkt: 4 apr 2011