1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoiets zeiden ze ook bij 4. ;)
    Maar Rockstar is er niet. Maar Dulle had een lijstje wat er misschien kwam bij de MS show en daar stond GTA tussen. Dus het kan misschien wel dat ze wat laten zien daar als je het bovenstaande bericht geloofd. Maar denk dat Rockstar liever zelf dingen laat zien dan ipv ze het MS laten doen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :)
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan zijn dat GTA 5 exclusief voor een jaar is voor Xbox360 of een van de uitbreidingspakketten
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoelde ik ook met "dat zeiden ze bij 4 ook" :)
    Met zo gerucht willen ze je laten geloven dat die exclusive wordt, maar uiteindelijk waren het gewoon 2 DLC's. Weet nog hoe groot de discussie was met 4, toen zoiets gezegd werd en mensen nog dachten dat die niet op de PS3 kwam. Internet ontplofte bijna. :D
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Het zou echt geweldig zijn, de laatste tijd zijn er echt veel geruchten en verhalen geweest. Ik word echt gek als alleen als GTA V genoemd word op E3 hoor, then again...ik ben echt een GTA hoer ;)
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA is gewoon ubervet:cool:
     
  6. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent zeker niet de enige
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Talloze mensen inderdaad, ook wel heel wat 'haters' maar ja, das geen ramp. Maar hoe geweldig ik GTA IV ook vond, hij viel ook tegen op bepaalde vlakken, als ze dat kunnen verbeteren in GTA V, tjonge..dan kan het gewoon niet meer stuk.
     
  8. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Noem dan eens een paar van die punten want het enige wat ik niet te lijen vond van het spel was die stomme gsm :p
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    De fun was eruit gehaald, waar waren mijn BMX fietsen, of vliegtuigen? Waar was de parachute (ok, die kwam bij BOGT erin) maar al die dingen die San Andreas geweldig maakte, waar was het?

    Ik mistte een natuurgebied, zoals in San Andreas. Heuvels,bergen,bossen,watertjes,etc. Missies waren niet gevarieerd genoeg, ik ben geen fan van Saints Row,maar die had wel een hele nice variatie qua missies. Framerate die soms erbarmelijk slecht werd, hand-to hand combat systeem wat niet fijn aanvoelde en na RDR gespeeld te hebben is het schieten echt duidelijk minder in IV.

    Met nu alles wat Rockstar heeft laten zien in RDR qua schieten, physics, random events(die echt heel tof waren in RDR) kunnen we echt een verbluffende GTA 5 krijgen :)
     
  10. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn verdomd goede redenen :p
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, maar het zijn echt dingen die mistten in GTA IV. En nou betwijfel of dit allemaal in deel 5 zal komen, maar ze hebben echt wel geleerd van IV denk ik. Want ongetwijfeld hebben genoeg gamers geklaagd over dit soort dingen, en Rockstar negeert dat echt niet allemaal. En toch ondanks die minpunten van IV is het een dijk van een game, de sfeer in die gamewereld is nog steeds onovertroffen, zelfs niet door RDR vind ik. De dingen die je ziet en hoort van NPCs als je rondloopt in LC, het blijft iets geweldigs. Ze hebben echt een prachtig iets neergezet met IV.

    Rockstar is ook echt één van mijn favo developers, hands down.

    Ze moeten gewoon voor een natuurgebied zorgen, naast de stad. Laat genoeg missies zich ook buiten de stad afspelen, op die manier heb je al variatie, dan alleen alles in een stad te doen. Die achtbaan in IV...waarom de fuck konden we deze niet gebruiken? Zonde zonde...al dat soort dingen, maak die shit interactief!!!! :D
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon San Andreas gebruiken als gameplay / locatie / voertuigen inspiratie, en IV als inspiratie voor de physics/ graphics.

    Als ze dat goed kunnen uitwerken, hebben ze wat mij betreft de ultieme opvolger van zowel SA, als GTA IV gemaakt \o/
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik verwacht wel wat van de game op visueel gebied. Qua storyline hoop ik toch wel op wat meer afwisselende missies, maar ik ben het in dat opzicht wel met je eens.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou met verwachten bedoelde ik meer dat het verwachten dat ie op E3 komt, denk niet dat er iets van komt.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil een trailert!
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik wil ook een trailer.. al duurt het dan nog 1 jaar ofzo,, dan kunnen we weer lekker speculeren _O_
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT. _O_
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind die analyses op gtaforum en dergelijke altijd zo vet.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die geruchten maar nog niks echt gelekt, geen screenshot of een scan, of wat dan ook. Vorig jaar vlak voor E3 zeiden ze dat GTA V zou getoond worden op E3, dit jaar waren er constant geruchten over dat het bij E3 zou zijn, zelfs als een Nintendo-exclusive nog wel, maar er is niks van gekomen. Volgend jaar GTA V? No way. Of ze moeten ergens dit jaar de game nog aankondigen, en als dat niet gebeurd zullen ze het dus in 2012 aankondigen maar dat is dan echt niet voor een release in hetzelfde jaar, no way.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina