1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Of gewoon ons eigen Amsterdam? met grachtjes etc. Zou wel vet zijn, maar gebeurt toch niet:'-(
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Woot, wil je echt mij als main character hebben? Ik ben vereerd! :cool:




    :+
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja idd amsterdam, de onderwereld hier daar kan je wel een leuke game van maken. Vooral ook omdat gtaIV vol met links zat naar nederland (rotterdam tower, en die neger die de hele tijd Breda zei ( de vestegingsplaats van rockstar nl)
     
  4. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA in de woonplaats van Willem!8)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Amsterdam als stad is sowieso te suf om als decor te dienen voor een GTA.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En Josh G-Unit als hoofdpersoon, een gangsterpsycho die zijn ouders vermoord omdat ze niet bij thuisbezorgd willen bestellen.

    Ja, de keuze is gemaakt.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zag je laatst nog in m'n tuin. :eek: Wat moest dat?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is een prachtig verhaal, maar nee. :+ Ik zie het gewoon niet zitten. Het kan prima, maar dan in een andere game of een nieuwe franchise. Ik vind het toch een te grote breuk met waar GTA voor staat (en dat is voor mij niet het opwerken van jezelf, want dat is gewoon een logische keuze voor elke game; Klein beginnen, groot eindigen).

    En buiten de vraag om of je het wilt of niet (dat nu eenmaal een kwestie van smaak en je weet wat ze daarover zeggen), ik acht de kans niet erg groot dat Rockstar het zou doen, maar we zullen zien.
     
  9. thelklutsen

    thelklutsen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kans zie ik ook niet in. Colorado of Utah kan ik me wel in vinden als ik naar het plaatje kijk, maar goed dat heb ik paar pagina's terug al aangegeven. Dat Theater Seaggle is trouwens een theater in zowel Liberty City als in Vice City, dus wie weet. Maar die dennenboom en berg verklaren dat niet echt.

    Rockstar heeft iedereen weer mooi op het verkeerde spoor :)
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Vice city setting met de over the top shit uit SA (ik had een hekel aan de gangsta stijl)
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen in zomer in Shanghai geweest en ik kan het alleen maar eens zijn met Yi-Long. Aziatische steden kunnen echt een prima setting zijn voor GTA. van kleine dorpjes tot typisch chinese straatjes tot neonverlichte winkelstraten tot enorme wolkenkrabbers. Alles is er te vinden.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga ook voor azie, eerst lekker sushi eten en dan met zijn alle karaoke zingen:+
    Er moet uiteraard wel een coop functie in (offline & Online) zodat je samen missies kan doen enz.
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een terug keer naar San Andreas blijft voor mij persoonlijk de beste GTA game
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk echt niet dat rockstar een amerikaans bedrijf azie gaat kiezen voor de nieuwe gta het zal zowieso in de usa afspelen. Ik hoop Los angeles een stad die alles heeft.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ach de stad zal niet veel uitmaken. Bij GTA komen ze wel weer met een geschikte stad. Ze moeten alleen GTA IV gaan combineren met San Andreas.

    Oftewel de realistische tinten en de graphics combineren met het maffe gedoe van San Andreas.


    Wat je bij IV toch mist is buiten de missies en de mooie omgeving en het realitische gebeuren wat de hele stad ademt het lekker kloten met tanks onnozele dingen easter eggs, beetje platteland erbij viegtuigen enz.

    Mocht je die ongein niet willen laat je het achterwege en doe je het gewoo niet, maar vind het toch wel een gemis bij IV. Het spelen buiten de missies om is een stuk minder leuk geworden ook doordat je miner cheats hebt.




    EN natuurlijk het offline co-op kunnen spelen van de single player!!!!!!

    of gewoon met 4 man op 1 xbox lekker de stad onveilig maken.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Op een gegeven moment in SA ga je uit de stad naar zon hillbilly plaatsje. Dat moet de nieuwe gta ook worden. Gewoon zoals ik al zei, lekker door de bergen scheuren met roestige barrels.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vond dat echt het mindere stukje van San Andreas. En die chick die je daar moest ontmoeten was ook zoooo irritant :p
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel vet als je een hoertje oppikte in zon country gat dat je ineens een hooivork door je vooruit kreeg door zon boer:) Maar verder vond ik het ook boring door die weilanden wat rijden.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je trouwens op die pic kijkt met 'Liberty city, it's over', dan kun je onderaan zien 'opens march everywhere'. Mischien komt er dan info / een aankondeging?

    Al het 'bewijs' voor een vervolg:

    Evidence 1:

    The first piece of evidence lies in a radio interview with a couple people from Rockstar. They talked about the Lost and the Damned and The Ballad of Gay Tony DLC exclusivity, but when presented with the question about GTA V’s existence this is what they had to say:

    Evidence 2:

    [​IMG]

    Spreekt voor zich nu denk ik.

    Evidence 3:

    [​IMG]

    This is a billboard spotted in Grand Theft Auto IV. Depicted on it is an add for an airline promoting a trip to Los Santos for $299. Looking familiar? Well it should. GTA III had billboards containing promotions for Vice City, which ended up being the next location in the series.

    Evidence 4:

    [​IMG]

    This image was spotted on the Rockstar Social Club site. Printed on the ticket is Mr. Niko Bellic. So obviously it is for him and it makes sense since the billboard above was in GTA IV. Another interesting note to make is that the ticket is for a trip from Liberty City to San Andreas.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die laatste twee bewijzen zeggen niets imo. GTA zit altijd vol verwijzingen naar de andere steden. Vice City wordt ook constant genoemd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina