1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    California... knows how to party
    California... knows how to party
    In the citaaay of L.A.
    In the citaaay of good ol' Watts
    In the citaaay, the city of Compton
    We keep it rockin'! We keep it rockin'!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die zat al in San Andreas, als we SA in tegenwoordige tijd krijgen zullen we dit op de radio horen;



    :+
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    1980 en begin 1990 zijn toch wel de mooiste jaren inderdaad.



    Snoop van tegenwoordig :+

    Hierop kan ik geen drive-by's doen!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fuck LA en California gewoon. Als je dan persé met een Amerika wilt blijven komen, doe dan eens iets volledig anders. Maar het liefst gewoon echt een heel ander land...zal wel nooit gebeuren...
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is er al, het heet Red Dead Redemption. En andere landen zou niet bij GTA passen. De VS is altijd heel tof geweest door de verschillende culturen. Een Tokyo GTA zou eentonig worden.

    GTA Amsterdam, waarin je dan een mocro bent die op een scootertje scheurt zou misschien wel kunnen werken. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Chicago nemen, toffe binnenstad, strand, mooie gebouwen, navy pier en een hiphop zender met alleen maar mensen uit Chicago! (Lupe, Common, Kanye, Vakill, Twista). :cool:

    Maar zal tijd worden dat er eens weer een toffe free roam game in Europa komt. GTA moet gewoon in Amerika blijven. Bijvoorbeeld The Wheelman, matige game maar speelt zich af in Barcelona. Ziet er niet uit vergeleken met de echte Barcelona maar dat is precies een stad waar ik een free roam game in wil. Driver was ook altijd zo geweldig in al die niet Amerikaanse steden (Nice, Istanbul enzovoort), jammer dat het nu weer San Francisco is.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zou je denken? Ik zou niet weten waarom Amerika niet eentonig zou worden, en Toyko wel. Tokyo kan genoeg variatie bieden...absoluuuuuuuut. Vooral die straten al en buitengebieden, het zou echt anders dan Amerika aanvoelen. I'm allllll for it :D
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    GTA is daar denk ik niet de juiste serie voor. Een essentieel onderdeel is die spot die verwerkt zit in alle karakters, radiostations, billboards enz. enz. En de Amerikaanse samenleving is het ideale mikpunt voor die persiflage van GTA.
    Europa is niet excessief genoeg om GTA te hosten.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Inderdaad.. Yakuza 1 tegen Yakuza 2 ftw. :emo: Doe mij maar lekker Amerika met , zoals Matrix al zegt, de flauwe grappen en knipoogjes.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan GTA V zijn dit....



    http://www.computerandvideogames.co...website-suggests-take-two-reveal-at-gamescom/



    Take-Two and Rockstar are both linked to a new, mysterious website carrying nothing but the words "Citizen Skywatch".

    Click to view larger image
    The font and theme of the phrase itself has most people speculating that the site (along with a linked Twitter and YouTube account) will host some sort of XCOM or BioShock Infinite presence at Gamescom this week.

    However, the whois log for CitizenSkywatch.com also drags Rockstar into the mix with the GTA developer cropping up in a server name:


    Domain Name: CITIZENSKYWATCH.COM
    Registrar: NETWORK SOLUTIONS, LLC.
    Whois Server: whois.networksolutions.com
    Referral URL: http://www.networksolutions.com
    Name Server: NS.TAKE2GAMES.COM
    Name Server: NS5.TAKE2GAMES.COM
    Name Server: NS6.ROCKSTARGAMES.COM
    Status: clientTransferProhibited
    Updated Date: 12-aug-2011
    Creation Date: 26-apr-2011
    Expiration Date: 26-apr-2016



    You'll notice that the site was last updated only a few days ago meaning it's reasonable to assume that whatever it's linked to will crop up this week at GamesCom in Germany.

    Of course, just because Rockstar's name pops up on a server title doesn't mean that Citizen Skywatch is anything to do with, oh we don't know, GTA V but we've certainly got our fingers crossed for a gob-smacking Rockstar surprise this week.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Even wat nieuwsberichten van GTAV.net:

     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop het echt, een nieuwe game zou cool zijn maar veel liever een nieuwe GTA. Maar waren er destijds met GTA IV toen ook niet talloze geruchten waar niks van waar bleek te zijn uiteindelijk? Ik betwijfel ten zeerste dat we een reveal krijgen tijdens GC deze week.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damnit elke keer als ik dit topic gebumpt zie denk ik dat er eindelijk iets officieels bekend is 8)

    Maar Rockstar is niet zo van de Game Conferences denk ik, die announcet de game gewoon lekker zelf. En als ze dat doen lijkt het me niet tijdens de Gamescom, dat neemt alleen maar aandacht van hun weg.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een prachtige analyse van dat financiële rapport. Het lijkt me ook echt een kutvraag om als CEO te krijgen. Fijn zo'n journalist die meteen zo scherp is. :p
     
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.rockstargames.com/

    Trailer op 2 november.

    De 'V' in het logo heeft overeenkomsten met de vijf dollar V: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/US_$5_Series_2006_obverse.jpg

    Lijkt erop dat ook GTA V zich weer in de Verenigde Staten zal afspelen. Dan Houser op 21 oktober tegenover EW.com:

    [​IMG]
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ben benieuwd, al vond ik deel IV echt enorm tegenvallen (op de graphics na dan). Niet eens voor de helft uitgespeeld volgens mij :eek:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    HUH WAT. Ziet er enorm fake uit, maar is fucking echt. _O_
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 4 viel inderdaad enorm tegen, maar volgens mij is die boodschap ook wel binnengekomen bij Rockstar.

    Ben blij met de aankondiging van een nieuw deel.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    GTA IV was boring. R* deed weinig fout, maar er was geen lol in de game te beleven, de missies waren gewoon te eentonig. Ook denk ik dat na al die delen op de PS2 het nieuwtje er toch wel af was. GTA IV was de eerste die ik nimmer heb uitgespeeld.

    Ik kijk hier eigenlijk niet echt naar uit, ik verwacht dat het me niet lang genoeg kan boeien. Maar goed, ik sta natuurlijk open voor een surprise hoor.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toch is het waar, zie de rockstar website! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina