1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Mag deze gefuseerd worden met het andere topic van GTA V? :) Ik had zo'n mooie startpost gemaakt :+
     
  2. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben erg benieuwd waarom er in het logo 2x five (V) staat...dit was bij IV ook niet zo, terwijl het daar misschien meer logisch was om te verduidelijken dat het 4 betekent.

    Waarschijnlijk toch een gebied met een V? ....Vice city of las Venturas/ Vineland...?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Eindelijk aangekondigd :D Hoop echt op een San Andreas return. Knap van Rockstar dat ze het nog zo geheim weten te houden...
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Als er een scootertje in zit met Gold van Spandau ballet op de achtergrond ben ik al happy. GTA Vice City herleven.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Done ;).
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Gingen toch ook geruchten dat Rockstar bezigwas met een exclusieve titel voor de Ps3? Hey..GTA V..wut..
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    idd knap dat rockstar het zo geheim wist te houden :) nu gewoon lekker speculeren, zin in 2 november is kijken waar het zich afspeelt
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vond GTA4 echt een wereldgame! Hij was wat serieuzer dan de vorige delen maar toch was het een geweldige game. Alleen het uitzicht op de skyline van de stad wat een plaatje de wereld leeft gewoon in gta.

    Maakt mij niet uit of hij voor de 360 of PS3 uitkomt. Heb ze toch beide. Maar hoop op een exclusieve ps3 versie. Grafisch kan de ps3 zoveel meer dan de xbox 360 dan moet dit grafisch wel een pareltje worden.

    Hmmm ben benieuwd welke setting het word. Back to the 90's zou wel cool zijn. Hoop dat ze wel meer richting de ouwehoer kant uitgaan van San Andreas. Niet te serieus zoals bij deel 4. En op zn minst een straaljager erin, stuntvliegtuig en die onzin.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat gebeurt niet, is net zoals met Call of duty, dat wordt ook nooit platform exclusief :thumbs:
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Danku :)

    En meteen ff het logo 'ververst' :cool:
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De naam van de steden zijn in GTA dan wel fictief maar het zijn wel steeds bekende steden. Dus kan je niet net zo goed Vegas zeggen oftewel een groot Las Venturas. Rockstar maakt normaal enkel fictieve namen dus lijkt me sterk dat ze nu een groter Las Vegas gaan verzinnen. Vandaar lijkt mij San Andreas logischer.

    En gezien de vorige releases ( en niet enkel GTA 4 ) lijkt mij een remake van Vice of San Andreas best we logisch. Gezien het logo neig ik dan toch wel naar San Andreas. De stijl doet me aan Vegas/ poker denken , de geldkleur van het logo, de omgekeerde schoppenaas. Maar ja we zien wel op 2 november, ik kijk iig raar op als het wat anders gaat worden.

    Aan de andere kant boeit het me ook niet waar het zich afspeelt, als het maar een toffe game wordt en dat wordt het.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik hoop gewoon dat ze veel verschillende gebieden doen aka SA daar had je bos,woestijn,stad,bergen,strand,industrie etc. IV was alleen maar stad wil wel wat meer afwisseling daarin
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je enkel naar het logo kijkt zou je die conclusie kunnen trekken ja. Zo'n beetje de hele community wil graag een "SA remake" of "SA achtige" GTA met meerdere steden, en landelijke gebieden met onbegrensde mogelijkheden. En ik weet dat Rockstar over het algemeen goed naar de community luisterd.

    Zelf denk ik niet dat we zo'n soort GTA gaan krijgen. Aan de andere kant ook weer geen odee wat het wel zou kunnen zijn.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In IV had je Russen, Serviërs, Italianen, Ieren en Dominicanen als grote gangs. Ik wil sowieso nu een fucking Arabische gang, met zo'n Sheikh als de pa van Yusuf Amir als baas.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    ARAB MONEY _O_
    TBoGT was echt geweldig.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ARAB MONEY!

    [yt]-6qJ9nAn6Uw[/yt]
    Meer van dit _O_
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    PAPAAAA!

    Yusuf is echt de Eindbaas der Eindbazen _O_
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Juist. :cool:

    Ben wel benieuwd of ze de V gaan houden. Dacht dat Rockstar met V pas aankwam op de volgende consoles. Dus of: GTA voor nieuwe launch console, of Rockstar heeft schijt en gaat voor V of dit is maar een teaser naam. Denk het laatste, zullen in de trailer wel een subnaam maken denk ik. Of als het weer in SA of VC is, dan lijkt V me wel handig. :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Great minds think alike! haha :9
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er staat ook "Five" op de V in het logo, dus misschien is V geen "5" maar een verwijzing naar de game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina