1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer los angeles? Echt elke game speelt zich tegenwoordig daar af.. nu kennen we het wel. Hopelijk iets totaal nieuws.
     
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ze de hele stad van LA Noire overzetten...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Awesome! Dit herinnert mij er aan dat ik The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony nog moet uitspelen, haha.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Rumour – GTA V to feature multiple protagonists, set in LA



    Hot on the heels of the game’s formal announcement the Grand Theft Auto V rumour mill has kicked into gear.

    Kotaku is citing an anonymous source close to the project for a Los Angeles setting for the game.

    The source also claims the game will feature more than one playable character, although it’s not clear whether the player is offered a choice or switches between them in the course of the story.

    Neither of these rumours are entirely new, which makes them all the more interesting. Rumours of a Hollywood setting emerged in July 2010, and were given greater weight by the unearthing of a casting call for something codenamed Rush, which included a small family group. Another, later casting call made mention of five primary characters.

    Redacted retail listings and the release of Max Payne 3 in March suggests we can expect GTA V in the 2012 holiday season; a debut trailer on November 2 and Take Two’s financials in a fortnight hint that we’ll have more concrete information soon.


    http://www.vg247.com/2011/10/25/rumour-gta-v-to-feature-multiple-protagonists-set-in-la/
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Groot voordeel van LA zou zijn dat ze veel meer aan andere aspecten van de game kunnen werken. Je zou denken dat ze de stad nu wel kennen na research voor Midnight Club en La Noire was ook LA maar niet Rockstar natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Alvast een nieuw topic voor als we morgenochtend over de 1000 gaan, wat ik wel verwacht :+ Tis een beetje vroeg iknow maar ik wou gewoon graag dit topic hebben :)
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heel veel zin in! Heb zoveel uren in deel 4 gestoken en was nu ook echt weer toe aan een nieuw deel. Ik hoop op nog meer realisme, en echt zaken op kunnen zetten om geld te kunnen verdienen. Dat vind ik altijd een beetje jammer, je moet blijven werken om het geld binnen te laten komen. Een echte gangster heeft daar natuurlijk zijn mensen en bedrijven voor. :thumbs:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja precies, en eigenlijk was Niko gewoon een soort slaafje, de meest idiote klusjes voor anderen opknappen. Als ze er een soort van business systeem in stoppen, hopelijk heeft dat wel een beetje diepgang dan. Blijf het echt geweldig vinden, toch zo vreselijk onverwacht allemaal. Stond vanochtend op, keek even op VG247 en zie het logo van GTA V en ik werd gewoon echt gek...bij wijze van spreken. Zoveel geruchten dat ze de game gingen onthullen tijdens E3, geruchten over dat ie speciaal alleen naar de nieuwe Nintendo console zou komen en ga zo maar door. Toen bleek er uiteindelijk helemaal niks van GTA V te wezen, en dan toch gewoon nog dit nieuws, geweldig. Van dit soort game-verassingen houd ik echt.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina