Ok vet, maar vond de trailer van deel 5 destijds indrukwekkender. Kan natuurlijk ook zijn dat ik toen nog in m’n twenties was. Desalniettemin bring it on! Goede move ook om die trailer live te knallen omdat er een lek was
Moet zeggen dat 2025 toch wel een beetje een hype killer voor mij is zeker omdat de kans groot is dat hij sowieso nog wel een keer uitgesteld gaat worden Trailer was verder wel top
Ziet er wel weer aardig tof uit. Ga deze net als GTA 4 en 5 vanuit hype en fomo waarschijnlijk weer kopen en 10 uur spelen om weer weg te leggen, haha. Zijn niet mijn soort games eigenlijk
Ziet er geinig uit maar krijg wel een beetje Saints Row vibes.... Mag van mij allemaal wel iets donkerder en sterker storydriven in trailers (en de uiteindelijke game). Zal hem vast wel spelen maar geen hype hier.
Voor mij ook iets teveel Saints Row en roze dildo's, maar dat is deze tiktok-wereld ook gewoon tegenwoordig. Had liever 80s Vice City gezien. Maar we gaan het zien. Als ik dan nog niet dood ben.
Saint’s Row zonder de goedkope dildo-humor en met de gebruikelijke slimme social commentary en goede writing van Rockstar is helemaal prima imo. Ziet er allemaal prima uit qua speelwereld. Characters ook nice. Main chica ook mooi, weinig klachten/opmerkingen over de trailer. Ziet er gewoon positief uit allemaal.
IK GELOOF DIT NOG STEEDS NIET not sure hoelang die lucia en jason leuk blijven voor een 25hr story maar we'll see.
56 MILJOEN 3 MILJOEN VAN MIJ HONDEN PLATRIJDEN ALLIGATORS IN JE ACHTERBAK GOOIEN DOLFIJNEN NEERSCHIETEN MASS MURDER PLEGEN OP STRAND MET NEW CHEETAH 24/7 NAAR LUCIA'S KONT KIJKEN
Nou ja, ik heb Red Dead 2 wel Day 1 gekocht. Full price, 40-45 euro via goede pre-order deal. En toen dag erna ingeleverd bij CEX en winst gemaakt, want heb toen een XBO X gekocht en daar zat RDR2 gratis ingebundeld, samen met nog 2 games. Rockstar doet vooralsnog de DLC voor SP prima/niet, dus dan geen probleem om hun game full price te kopen. Daarom Red Dead 2 destijds ook Day 1. Zodra ze shit gaan aankondigen dat ze een shitload aan SP DLC gaan doen, dan zal ik idd afhaken en de game later wellicht een keer kopen.