Ik vond 4 altijd wat te grauw, maar 5 had een goede balans tussen licht amusement en wat donkerder qua verhaal (Trevor Michael Graveyard iemand?). Hoop dat ze dat hier ook weer kunnen doen. Ik zet alvast een wedje in dat de eindmissie je de ander of kan vermoorden of samen strijden. Weet niet, aandelenkoers zakt dan wel meteen in. Maar ja zal wel.
Zie je natuurlijk allemaal zelf ook wel als je oplet, maar ja wie doet dat nou. Ik wacht vooral op de performance vids
Dacht dat ie 15:00 uur kwam. Tja vind de trailer wel leuk. Vooral nice dat het weer Vice City is, al had ik misschien liever gezien dat we terug gingen naar de 80s. edit: dit was pas een dikke trailer. Lekker mysterieus ook. edit 2: @White Hawk ; dit vind jij ook een mooi nummertje toch?
Wooow, wat een ongekend hoog niveau qua details en levendigheid voor een openwereldspel! Hier ga ik mij zeker weten alleen alweer honderden uren in verliezen zonder dat ik daar een verhaal of missies voor nodig heb. En Lucia mag ik nu al. Enige waar ik helaas nog weinig van terug zag waren dynamische weersomstandigheden zoals we deze kennen vanuit RDR2. Maar voor de rest helemaal top.
Komt nog wel denk ik. Je ziet dat het in twee scenes (die livestreams) behoorlijk bewolkt is, hurricanes incoming.
https://nos.nl/artikel/2500557-guinness-world-record-voor-nieuwe-trailer-van-nieuw-gta-spel GTA-SPEL NOS: JONGENS HEEFT IEMAND NOG EEN SPELCOMPUTER JOYSTICK LIGGEN EN KAN PLAATJE MAKEN VAN SCHERM MET JOYSTICK ERBIJ EEUUH HEB NOG PS3 JOYSTICK LIGGEN