Ik ben oprecht blij dat wij, met zijn allen, weer kunnen verbroederen door een GTA- spel. Als Jorrie mijn vriendenboekje in zal vullen, dan zie ik dit forum nog wel als een goede community blijven.
Ik zit nu wel een beetje op de hype train, maar inderdaad de release date is wel een beetje een dooddoener daarvoor. 2025 en als het tegenzit wellicht 2026. En dan de PC release 1 á 2 jaar later. Zitten we inmiddels waarschijnlijk in 2027. Dat is nog 4 jaar. Dan is mijn dure PC die vorig jaar de nieuwste games op Ultra in 4K op beeld kon knallen inmiddels ook weer achterhaald. Kan ik alsnog een Xbox kopen.
'Grand Theft Auto 6 gaat er echt zo uitzien', aldus voormalige Rockstar-werknemer 'Dit spel is erg uitgebreid, daarom duurt het zo lang om te maken' https://gamer.nl/nieuws/playstation...-uitzien-aldus-voormalige-rockstar-werknemer/
@Modder-Eter ik dacht eigenlijk ook dat het broer en zus waren, en vond ze nogal close toen ze samen op bed zaten. Toen pas gelezen dat het een stel was.
Tof opgezet en geeft ook gelijk even een heel duidelijk beeld van hoe groot de stap grafisch gaat zijn van V naar VI.
Hier zie je inderdaad goed hoe mooi VI is en hoe lelijk V is! Boys ik heb 4 aandelen TakeTwo Interactive gekocht, dus volgend jaar word ik rijk!