1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    de politie is gewoon scripted, bij 2 kruizing kome altijd politie auto aan die van bijde kante beukt, als je gewoon voor die kruizingen snel remt knalle ze opelkaar...

De rest van de politie die achter je aan zit kan toch nie al te veel probleme geven??

2. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    oke ff geen zin om al die pagina's door te lezen maar ik wou ff wat tips geven..

als je de game nog niet hebt uitgespeeld en snel geld wil verdienen doe dan firefighter.. dat is makkelijk en verdient goed..

en als je de game uitgespeeld hebt en je moet geld hebben dan moet je met de hunter brown thunder gaan spelen..
    ik had gister tot vigilente lvl 177 gespeeld en kreeg ongeveer 1,5 mil per lvl..
    had in totaal 87.500.000 verdient dus..

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand hoe ik die Tommy vercetti missie kan uitspelen. Dat je een bom moet laten afgaan in het winkelcentrum, en dan met een 5-star rating weg moet komen?
    Mij lukt het namelijk niet, heb het geprobeerd met zo´n Injection (strandbuggy achtig wagentje) en die racewagen die voor je mansion staat, maar de FBI wagens halen me telkens in, of ik begin gewoon te spinnen, omdat ik een klein tikje stuur...

4. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een snelle auto vlak voor de ingang parkeren en keihard wegblazen. Blijven proberen.

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @ nosh : kijk ff op pagina 11

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Er is geen pagina 11 ;)

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    tot level 1778), zo zeg. Ik vind dat maar niks hoor met een helicopter, ik pak wel 80 hidden packages (weet ze precies te liggen, want ik had ze al gevonden op de pc:cool:) Want als je zo'n helicopter pakt, hoe moet je ooit die auto's kapot maken, ik schiet met die raketten altijd mis:eek:

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed mikken:cool:

9. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon beetje laag vliegen en raketschietknop inhouden :p

10. gjb

gjb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    to nosh:
    naast de mall is een parking, kun je je helikopter op zetten, je kunt via de mall gelijk naar de parking je moet niet eerst naar buiten ofzow, volgens mij heb ik het zo gedaan
    succes

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    k bedankt, ik ga nu maar 90 pakketjes halen, voor die tank en de helicopter. Ik hoef er nog maar 89 :p

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee.... ik heb weer een vraagje.

Ik zit nu bij 'de biker club' en er is een missie waar ik wraak moet nemen op de wereld door zoveel mogelijk chaos te scheppen in 2 minuten tijd...

Hoe doen jullie dat want bij mij is de chaos meter altijd halfvol als de tijd om is. :confused:

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    ikheb het zelf nog niet gehaald, maar het slimste is om op het dak van die biker club te gaan staan, en dan met granaten, molotovs of een sterke assault rifle op de pliesie onder je te schieten/gooien.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ging om de hoek staan, achter het café. En knalde vanaf daar elk voertuig verot dat voorbij kwam. Uiteindelijk kwam er een helicopter en als je daar maar op blijft schieten, wordt dat metertje heel snel gevuld

15. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. Volgens mij heb ik alle misies gehaald. Ik heb nu van alle bendes zo'n telefoontje gekregen dat ze me repecteerden enz. blabla. En ik kan ook geen telefoon meer opnemen. De laatste misie van die was dat je 9 minuten krijgt en moet je van die gastjes killen. Komen er nog meer misies? en zo niet waar staat dan die apache?

16. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de missie gedaan waarin je Lance moet vermoorden in de Vercetti Estate. Toen kreeg ik de aftiteling van het spel. Maar volgens mij zijn de missie's dan nog niet afgelopen, want de gevechtshelikopter is er ook nog niet. En die krijg je toch als je alle missie's gedaan hebt?
    Weet iemand dit toenvallig? En als er nog missie's zijn waar ik die dan moet halen.

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe kan ik geld verdienen met de jachthaven? Gebeurt nog namelijk niks daar, lopen alleen wat van mijn gangsters rond enzo, maar nergens missie indicatoren...

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet in zo'n boot gaan zitten.

19. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    Ok GTA VC addicts,

de volgende vragen:
    -wanneer kan je gewoon de pole position club in lopen. Ik kan daar namelijk niet in.

-Waarom wordt je in club Malibu neergeschoten door een geil wijf achter de bar. Zit daar iets bijzonders dat ze het licht uit je ogen schiet?

Ik heb trouwens net het huis van diaz veroverd.

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik zit nog in die Death Row missie, waar je Vince moet bevrijden, alleen lukt het maar niet :mad: Het zijn gewoon teveel mannetjes..iemand tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina