1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE]Ik zit nog in die Death Row missie, waar je Vince moet bevrijden, alleen lukt het maar niet Het zijn gewoon teveel mannetjes..iemand tips?[/QUOTE]

ik adviseer je om gebruik te maken van het wapen dat uit zich zelf richt (met de linker trigger). Op deze manier kan je snel de mannetjes uitschakelen. Wanneer je Lance hebt is het niet zo moeilijk meer.

good luck

2. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    koop een .357 magnum en iedereen gaat in 1 schot plat

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ok, ik ga het zo ff proberen :)

4. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou het antwoord op mijn vraag:

Ik heb net de missie gedaan waarin je Lance moet vermoorden in de Vercetti Estate. Toen kreeg ik de aftiteling van het spel. Maar volgens mij zijn de missie's dan nog niet afgelopen, want de gevechtshelikopter is er ook nog niet. En die krijg je toch als je alle missie's gedaan hebt?
    Weet iemand dit toenvallig? En als er nog missie's zijn waar ik die dan moet halen.

5. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je alle missie's bij ''letter's'' gedaan, payphone missie's kun je nog wel spelen.
    de apache (=gevechtshelikopter) krijg je als je alle (100) Hidden Package gevonden hebt.

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alles al gekocht en de bij behorende missies al gedaan? Heb je alle politie, ambulance en brandweermissies al gedaan? Heb je al de hidden packages al?

7. 100%Jean

100%Jean Guest

Als je 100 packages hebt komt hij op de heli-plaats op ocean beach te staan...

Maar als je alle "keep your friends close" missies hebt gespeeld zou hij moeten verschijnen op de heli-plaats op de legerbasis, waar hij wat moeilijker te pakken is vanwege alle soldaten die op je schieten.....

Heb je daar al gekeken??

8. Lionhard

Lionhard Guest

je hebt gelijk over dat hij daar staat...
    maar als je niet beschoten wilt worden moet je ff een politie pakje aandoen... dan word je niet beschoten werkt prima! :)

9. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik ook, maar hij staat daar niet (bij de leger basis). En hoe weet ik of ik die payphone missie's allemaal heb gedaan? Ik zie in ieder geval nergens meer een telefoonteken op mijn map.

10. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel sterren van de cops heb je dan achter je aan??
    met 3 komt die heli volgens mij pas, dus gewoon op een dak van een gebouw gaan.

11. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Heli slopen is ook een makkie trouwens. Gewoon op de cockpit schieten, net als je iemand in een auto neerschiet. Dan stort ie neer zonder dat je hem helemaal kapot moet schieten.

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik een vraag. Ik heb die filmstudio gekocht en bij missie 3 moet ik van die foto's maken. Dit gaat prima, totdat er in ene 5 politie sterren staat. en ik ten dode opgeschreven sta. Weet iemand hoe ik deze misie het beste moet halen?

13. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kunt u me helpen. Ik moet in het North Point Mall, u weet wel, dat warenhuis met die wapen- en gereedschapswinkel, in 3min of zo bijna alle ramen van winkels op de eerste en tweede verdieping slopen en daarna nog de politie van me af schudden. Dat is bijna onhaalbaar binnen die tijd. Kan ik beter dat zwaard of zo een gun gebruiken? Of heeft u andere tips? Hoe heeft u dat bijvoorbeeld gehaald?

14. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    ja, gebruik een zwaard om die ramen kapot te rossen. Dan gebruik je een helicopter, die zet je buiten neer en vlieg je daarmee weg. Er staat een helicopter vlakbij die garage waar je die politie hebt ingelokt

15. Lionhard

Lionhard Guest

hoe vaak moet ik het nog zeggen...:eek:

hier komt hij weer:

16. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    ehm codes kan ik zelf wel opzoeken, maar ik zoek een andere manier. zonder codes....

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    makkelijk, je gaat niet met die trap naar boven, wat er staat, maar gewoon op dat balkon, ook prima zicht, foto's maken, in je helicoper en naar de filmstudio. (wat je eigenlijk moet doen is eerst die bestuurder van die limo eruit knallen, en dan naar een garage toe, en dan heb je een gouden limo).

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

waar is die filmstudio? :eek:

19. Acai

Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij "keep your friends close" heb niet zo veel geld dus word zoiezo steeds beroofd als ik even weg loop... nou zou ik wel veel cash kunnen verzamelen maar ik word uiteindelijk toch steeds overhoop geschoten :confused: Ik zag nergens een code voor onsterfelijkheid maar heb het nu wel gehad met die missie... heeft r iemand tips?

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Q-Dancer: je hebt in het midden van de kaart 3 eilandjes. Zuid: leave links, Midden: Starfish island. Noord: Filmstudio

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina