1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij die missie met die camera je helicopter op zon rand voor het gebouw parkeren, kun je nog foto's maken en makkelijk wegvliegen

2. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer steeds om de autoshowroom, de haven, het taxibedrijf, het ijsjesbedrijf of de printerij te kopen. gek genoeg lukt mij dit niet, terwijl ik genoeg geld heb: $120.000

Kan iemand mij vertellen wanneer dit wel kan??

NB. Ik kan nu uit de volgende missies kiezen: het slopen van de ruiten in het winkelcentrum en bij de missie voor de cubanen dat je de haitians hun dope moet afsnoepen.

3. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan pas gebouwen kopen na een bepaalde missie, alleen ben ik vergeten welke missie dat is.

edit: Het zou best is zo kunnen zijn dat dat die missie is waarin je die ruiten moet slopen. Zeker weten doe ik het niet. (Shit man, ik word dement8) )

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  4. Super Cooper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb alleen onwijs veel moeite met die ruiten sloop missie. Ik heb hier al veel manieren gezien, maar het lukt me nog steeds niet.

Ik vind het bijvoorbeeld lastig om te zien welke ruiten wel of niet ingeslagen moeten worden en als ik het met een samurai zwaard doe moet ik altijd 2 keer slaan. oftewel ik heb niet genoeg tijd...

heeft iemand de ultieme tip?????

5. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    1: je kunt pas bedrijven kopen als je alle missies van vercetti gehaald heb, ik geloof dat copland de laatste was??? naja en het beste wapen voor die opdracht is denk ik de m4 want je kunt daarmee inzoomen, of met een pcg600 drive by's doen

ps @ super cooper.. aangezien ik best een max payne gamer ben moek ff zegge dat je payne verkeerd in je lijst geschreven hebt :p

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  6. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    die drive by's haal je het sowieso mee...... en de ruiten die je kapot moet maken zijn wat lichter dan die andere....

7. Super Cooper

Leuk Bevonden:
    0
    yep je hebt gelijk, is reeds hersteld

8. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel opdrachten je bij de vigilante missie moet doen voordat je klaar bent, en kun je deze ook met de leger helicopter doen?

En hoeveel opdrachten moet je bij de paramedic en de taxi doen voordat je klaar bent?

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De paramedic missie is het moeilijkste onderdeel van het hele spel. Er zijn 12 levels te behalen, wat neerkomt op het redden van 78 mensen. En dat achter elkaar.

Ook bij de vigilante missie moet je een level 12 zien te halen achter elkaar. En je kunt die ook met de Apache gevechtshelikopter doen.

Bij de taximissie moet je gewoon 100 mensen binnen de tijd op hun bestemming krijgen. Dit hoeft dan weer niet achter elkaar, maar voor iedere 5 mensen die je achter elkaar op tijd weet weg te brengen krijg je een extra geldbonus. Worden dat er 10 achter elkaar dan krijg je dus ook weer een grotere geldbonus en bij 15 ook weer enzovoorts.

Je hebt overigens ook nog zulke missies met een brandweerwagen en als een pizza koerier.

En misschien dat mensen het nog niet wisten, maar in dat grote Hyman Memorial Stadium zijn ook nog drie missies te doen. Deze zijn echter wel op verschillende tijden en je zult dan ook op het aankondigingsbord moeten kijken wanneer deze zijn. Als beloning krijg je dan van die stockcar racewagens die behalve snel ook best wel stevig zijn.

10. tarkan

tarkan Theo van Gogh RIP!!

Leuk Bevonden:
    0
    probeer moeilijke missies waarbij je snel weg moet, bv copland eens met een helicopter, dat maakt het een stuk makkelijker om weg te komen!

11. tarkan

tarkan Theo van Gogh RIP!!

Leuk Bevonden:
    0
    weet trouwens iemand waar ik een rocketlancer kan vinden???

12. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je die auto zaak hebt op het tweede eiland en je komt van vanaf het noorden aan rijden, dan neem je de eerste rechts en dan het eerste huis links. Daar kun je onder door rijden en dan licht hij in het zwembad.

Bedankt GothicRulez, maar na twaalf levels van die vigilante missie kun je gewoon uitstappen en dan krijg je een bonus?
    En wat krijg je voor die andere missie's dan voor bonus?
    En je kunt dus ook vandaag bijvoorbeeld 50 mensen met de taxi wegbrengen, dan saven en morgen de andere 50 en dan krijg je ook de bonus?

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Na het behalen van zo'n missie krijg je automatisch je beloning ja.

Bij die taximissie maakt het idd niet uit hoe lang je erover doet. Na het halen van die 100 mensen krijg je als beloning dat je taxi kan springen. Daarvoor moet je de linker thumbstick indrukken. Je hebt er niet veel aan, maar het is wel geinig om op een groepje mensen te springen of over auto's heen te springen.

Bij het halen van de pizza koerier missie gaat je gezondheid permanent omhoog tot 150%. Na de ambulance missie kun je blijven rennen zonder moe te worden, na de vigilante missie gaat je body armour permanent omhoog tot 150% en na de brandweer missie kun je niet meer beschadigt raken door vuur.

Daarnaast levert het natuurlijk ook behoorlijk wat geld op en je moet deze missies doen om het spel voor de 100% uit te spelen. Als dat laatste je eigenlijk niet zo uitmaakt dan kun je er ook maar beter niet aan beginnen. Het kan namelijk behoorlijk stressvol zijn. :)

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tarkan: op 2de eiland ligt een auto showroom,als je daar voor staat ga je na links en dan eerste straat rechts(richting vliegveld).Het huis wat dan links van je ligt heeft een zwembad in het midden,daar ligt ook een rocket launcher.Succes

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, vooral die ambulance missies, moest ik de laaste ophalen, beukt een politie met tegen hem aan, helemaal voor niks gedaan.

16. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game voor 98% uitgespeeld (helemaal zelf btw zonder cheats of maps etc) en moet nog 2 unique stunt bonusses, en ik word helemaal gek, ik kan em egt niet vinden !! grrr, ik haat dat egt

17. Super Cooper

Leuk Bevonden:
    0
    G#$%&#$%%#me, het lukt me maar niet om in het winkelcentrum alle ramen kapot te krijgen, zelfs niet met een drive by (met die snelle motor).

Heeft iemand nog andere tips, zoals welke winkels of een bepaalde strategie??

Ben namelijk al vanaf 19:00 uur bezig en het is nog niet gelukt.

Heb het eindelijk gehaald, gewoon lopend. pffff

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  18. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Krappe bochten nemen en gecontroleerd rijden!

19. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je een panzerfaust pakken in het zwempad bij dat oranje gebouw bij viceport?

nooit geprobeerd maar maybe lukt het

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

ja maar dan heb je maar 5 kogels, en je heb er 25 nodig ongeveer :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina