1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    4 raketjes en als je goed naar binnen schiet gaan alle ramen kapot ;)

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb deze missie gewoon lopend gedaan,gewoon uzi pakken of ander automatisch geweer en knallen,je kan op 2 plekken kleding wisselen voor politie sterren te laten verdwijnen (onder in de tool shop en boven bij kleding zaak),en dan moet deze missie toch eitje zijn.Kijk eerste keer gewoon ff welke ramen je moet hebben en welke route je kan rennen,succes

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nahhh..het lukt me gewoon nog steeds niet! :mad: Die missie in dat winkelcentrum..pfff

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb ook met die missie liggen kloten...
    Maar uiteindelijk is het lopend gelukt. Ik heb eerst alle ramen onder kapot gezaagd met de kettingzaag, daarna heb ik met de minigun de ramen boven kapot geschoten, dat ging best goed!

Succes!

5. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Met een kettingzaag:confused: . Dat loopt toch voor geen meter. Ik snap sowieso niet dat iedereen daar zo'n moeite mee heeft, als je weet welke ramen je moet hebben schiet je ze toch zo naar de *****?

6. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    met een uzi en een ander geweer mik je alleen op mensjes en niet op ramen en een ketting zaag loopt dus niet, je moet gewoon een zwaard nemen en een motor voor de afstanden en daarna nog je kleren verwisselen

7. 100%Jean

100%Jean Guest

Steeds al ik naar een ander raam rende deed ik de kettingzaag ff weg, is toch maar een knopje...

8. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    u bedoeld zeker dat u dan kan sprinten. wat moet ik dan doen als ik alle ramen kapot heb en welke ramen moet ik als laatst nemen? maar als ik een geweer als een sniper gebruik kan ik alleen op twee meter afstand ramen slopen en dan moet ik nog vijf keer schieten. Een zwaard is toch het beste? en die kleding zaak moet ik zeker als laatst nemen want daar ligt boven nieuwe kleding.

9. gerjan

gerjan Guest

Als je alle missies van de brandweer hebt gedaan kan je auto toch niet meer ontploffen?

En alle ambulance missies, altijd kunnen rennen.

zijn er nog wat...maarja

iemand die dit kan bevestigen?

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit stond nog op de vorige pagina. ;)

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=767099#post767099

11. gerjan

gerjan Guest

Allery Woops! excuses, maar het is dus wel zo, ok doe ik die ook een keer, vind er nooit veel aan maar goed

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Overigens is het niet zo dat je auto dan fire proof wordt, maar alleen jijzelf. Je auto kan dus nog wel gewoon ontploffen.

13. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    ik geraak niet verder bij die missie death row die je krijgt aan de malibu club. je moet lance bevrijden maar het lukt gewoon nooit. ofwel ben ik iets te traag en is lance eraan ofwel wordt ik gewoon afgemaakt.
    hebben jullie mss tips om deze missie uit te spelen???

14. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik eenmaal de Python revolver had was die missie een makkie. Je kunt die dan nog niet bij Ammu-Nation kopen, maar 30 hidden packages geeft je de Python als pick-up bij je hideout en er is een standaard pick-up ervoor. Zie Item/Jump Map (GIF) voor een plaatje (5 zit vlak bij de Junkyard).

edit: heb je Lance eenmaal gered pak dan de Dump Truck. Je hoeft dan alleen er maar op te passen dat je niet omkiept. Je kunt ook een andere kar pakken, maar dan moet je het geluk hebben dat Diaz mannen na de eerste bocht een flinke achterstand hebben.

Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  15. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Met een shotgun iedereen afknallen, als je de auto-aim goed onder de knie hebt is het goed te doen. En als iedereen dood is, is het indd slim om die vuilniswagen te pakken. Zelf ben ik meteen rechts gegaan toen ik de vuilnisbelt af reed. Daar over een klein bruggetje en dan links de weg op. Op deze manier omzeil je de mensen van Diaz en heb je meteen een grote voorsprong. Succes:)

16. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik wou net mijn xbox aanzetten met GTA vice city erin.... start gewoon op totaan het blauwe schermpje met loading, please wait erin....... dit is me nu al twee keer over komen en ik krijg hem dan ook niet meer aan de praat.

Heb al mijn save games gewist behalve de laatste en steeds blijft ie daar hangen .........

-*schreeuwt om hulp

17. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer eens in je xbox te blazen. Het zou kunnen dat er net een stofje op je lens zit. Als je dan geluk heb verdwijnt het stofje als je in je lade blaast. Anders gewoon ff terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

18. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de malibu gekocht en bij de eerste missie moet ik iemand bevrijden uit het politie kantoor. Als ik binnenkom ziet het blauw van de politie en ik kan die vent niet vinden die ik moet bevrijden?? weet iemand hoe ik dit het beste moet doen?

19. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Meteen links gaan als je binnenkomt, de lockerroom in. Daar ligt een politiepak, als je die pakt kan je daar gewoon rond lopen. Hou alleen geen wapen in je hand als je binnenloopt en je je gewone kleren nog aan hebt want dan krijg je de politie achter je aan.

Laatst bewerkt: 23 jan 2004
  20. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    neem een snelle maar stevige auto en parkeer die naast de trap. Trek dan een uniform aan die in de lockerroom rechts ligt en ga naar boven waar je een keycard vindt. Daarna ga je naar de kelder en bevrijd je die dude en dan...... drive like hell

Laatst bewerkt: 23 jan 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina