1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij zo'n missie dan moet je eerst naar malibu club gaan en dan moet ik snel naar lance toe omdat hij op sterven ligt maar ik wordt steeds dood geschoten wat moet ik doen? wat voor geweer moet ik hebben daarvoor?

2. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    shotgun, magnum, M4. Het makkelijkst is om zo'n automatisch richtend geweer te hebben.

3. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grappig, niekname zegt links en Super Cooper zegt rechts. Maar dat maakt niets uit, ik kijk wel effe, bedankt!!

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb eerstmet bazooke die auto ervoor neergeknald zijn ook direct die ventje daar weg en dan met automatisch geweer is het neit meer zo moeilijk...

en om weg te komen...
    moet je de vuilniswagen gebruiken, want die is sterk en beuk je alles aan de kant want ze komen achter je aan!!

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb net die missie "Copland" achter de rug, waarin je die bom moet planten in het winkelcentrum met een woutenpakje aan. Nu krijg ik ook geld voor mijn eigen "Vercetti Estate" Maar nu heb ik geen nieuwe missie gekregen?

Ik heb wel nog de autogarage en de filmstudio waar ik missies voor kan doen, maar zou het niet zo moeten zijn dat ik nog missies voor anderen moet doen? Ik dacht namelijk dat die missies van je gekochte gebouwen allemaal bijzaken waren naast het hoofdverhaal?

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toen ook lang geen opdrachten meer gekregen op de 'normale manier'. Toen ging ik dus de opdrachten doen voor de gekochte gebouwen. Nu heb ik net weer een telefoontje gekregen dus ik heb weer een nieuwe opdracht op de 'normale manier'.

7. Super Cooper

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wanneer de garagemissies beginnen. Ik heb de sunshine dealer gekocht, maar ik krijg er geen opdrachten van.

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Daar zitten geen missies bij. Er hangt een lijst beneden bij die garages, daar staan auto's op. Breng alle auto's op die lijst daar heen en je verdient geld met de dealer. Hoe meer lijsten je doet hoe meer je verdient.

9. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Het is links, of ik heb het altijd verkeerd geleerd:eek: |:- .

10. Super Cooper

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie alleen die lijst van de races en verder niet. Waar zitten die lijsten dan?

11. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Als je dara naar beneden rijdt, meteen rechts. Om het hoekje zeg maar. Of als je voor de lijst met races staat, de muur rechts. Naast de garage die daar zit.

12. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    En als je niet weet hoe een auto er uit ziet, dan heb je hier een site, daar staan alle auto's op met een plaatje!! Tadaa

Laatst bewerkt: 24 jan 2004
  13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: In een normale garage waar normaal maar 1 auto/ motor in kan kunnen er meer in. Ik heb het alleen geprobeerd met motor. Je moet als je een motor/ auto in een garage zetten en dan 1 motor pakken en dan voor de garage gaan staan. Dan stap je af en dan gaat de garagedeur open. Stap op je motor en rijd in de garage en dan staan er meerdere in de garage voor altijd (totdat je ze weghaald natuurlijk).

14. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar in grotere garages kun je er 3 soms 4 inzetten.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, want na die 4 auto's verdwijnt er telkens één.

16. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    yep die 4 wordt meestal ook nie gesaved.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben nou ook echt een auto verzamelaar geworden, ik heb een gouden stretch, een fbi cheeta, fbi rancher, fbi wachington, securicar, enzo, allemaal die speciaal auto's.

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heyz,
    ik ben ook maar begonnen met Vice City, en zit nu bij een missie dat ik iets met een tank moet doen. Een jaar terug speelde ik het op de pc, maar ben vergeten hoe dat ook alweer moest. Weet iemand dit ?
    Furies

19. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot ze uitstappen bij de donutshop.

20. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    is dat die dat je die tank moet stelen?

gewoon auto voor de collone zetten, militairen uit de tank gooien en instappen

piece of cake :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina