1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag over die ijsjes fabriek> Je moet daar 100 ijsjes verkopen, maar moet je die achterelkaar verkopen dus neit uitstappen, of maakt ut neit uuit als je de ene x 10 verkoopt de anderex 14 en zo aan de 100 komt??

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien in vice city hoe laat het is: want ik wil iets proberen om 23:00 maar waar kan je dat zien?

3. Rose

Rose elke gek zijn gebrek

Leuk Bevonden:
    0
    Er zei iemand dat je bij de missie dat je Lance moet bevrijden een Chopper moet nemen ofzo...maar waar vind je die??

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    @SplinterX: Je hoeft er maar 50 te verkopen en ze moeten aalemaal achter elkaar verkocht worden en je mag niet uitstappen.

@Tompy: je ziet dat rechtsboven in.

@Rose: op verceti mansion staat er een.

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu een bankberoven. alles goed en wel totdat het laatste stuk wanneer je in de taxi moet springen om te ontsnappen. Maar daar staan zoveel politie dat ik altijd dood gaat. heeft iemand een goede tip??

6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Met een auto-aim wapen er een paar dood schieten, zodat je tijd krijgt in de taxi te springen, meteen weg rijden zonder die andere gozer (of als je genoeg tijd hebt hem meteen meenemen) en dan snel naar een pay 'n spray in de buurt rijden. Als je die gozer niet meteen mee kon nemen, kan je dan rustig terug rijden om hem als nog te halen. Succes.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    het is op dat moment nog Diaz's Mansion volgens mij ;)

8. Rose

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat die er niet altijd staat? *)

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij staat hij er soms ook niet, 3 v/d 4 keer wel :)
    Dat is geen missie wel? :confused:
    Wat heeft het voor nut om 100 van die 'ijsjes' te verkopen? Wat voor speciale eigenschap/beloning krijg je dan?

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan je daar ook 3000$ per x verdienen!! als je er af en toe naar toe gaat, en gaat automatisch!!

Maar je hoeft er maar 50 ipv 100 wat ik dacht

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dodgie: je hebt helemaal gelijk, het was al laat hé;)
    En je hoeft maar 50 te doen. Het beste is om naar het strand te gaan. En als je ijsfabriek wil hebben zonder het te kopen, moet je dit doen,

als je die laatste telefoonmissie moet doen, en je haalt hem(die missie dat je zo'n koffer moet halen op de ijsfabriek), dan krijg je hem

12. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je kunt na die bankoverval ook gewoon naar de achterkant van het gebouw rennen en dan in een auto springen die je er vooraf neer hebt gezet. Of gewoon een andere auto die daar langs rijdt jatten. En dan zo snel mogelijk naar de pay and spray rijden en dan als dat nodig is je verloren mannetjes nog ophalen. Want na de pay en spray herkent die politie je niet meer.

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maakt niet uit, ik had hem toch al gekocht, wist alleen niet wat ik er mee aan moest :)
    Dan wet ik at ook weer, bedankt allebei ;)

14. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level moet je halen bij die brandweer missie's om tegen vuur te kunnen?

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het gaat tot level 12. Net zoals bij de politie en brandweer missies.

16. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het gaat wel verder, want ik was tot level 13 gekomen. Maar ik wist niet of ik nou al tegen vuur kon.

17. 100%Jean

100%Jean Guest

Jezus, ik heb precies hetzelfde probleem!!!
    Kan niemand helpen, want ik heb echt geen zin om mijn savegames te wissen en alles overnieuw te doen!!!!!

Thanks

Edit: het probleem begon al gisteren, toen de xbox halo niet automatisch wilde opstarten!!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2004
  18. Rose

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gaat de "aankomsthal" van het vliegveld open?

19. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Hey helemaal in t begin van deze thread hebben jullie het over t opkrikken van je health (letterlijk:9 ) door ff een hoertje te palen... Ik krijg haar wel in me auto enzo maar als ik dan een steegje inrijdt gebeurt er nix... moet ik dan vet lang wachten ofzo of zit ik gewoon inde verkeerde steegjes :confused: ????

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Seem here...vaagheid:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina