1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, kan wel, weet eigenlijk niet hoe hij heet.
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol8)
    Geeft een antwoord (heel zeker van zijn zaak), en zegt daarna dat ie ut niet zeker weet!!respect ge-urnt_O_
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    F-style:als je alle missies van Diaz hebt gedaan verandert er iets bij het huisje van Diaz.Nu kun je hier andere missies doen en na de eerste van deze missies kun je alle gebouwen kopen.
     
  4. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu zoek ik weer een BAGGAGE, waar kan ik die vinden?, en hoe ziet ie r uit?
     
  5. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een klein, wit bagagekarretje. Kun je vinden op het vliegveld.
     
  6. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    oke mense bedankt he
     
  7. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm ander vraagje zal vast en zeker ergens al gevraagt zijn maar het begint beetje onoverzichtelijk te worden uhmm hoe maak ik weelie met moter en of stoppie heb 1 keer stoppie namelijk gemaakt toen ik van bruk afkwam en bijna daardoor van mn motor af werd geschoten maar weelie is toch gewoon op je achterwiel rijden??? waarom krijgi k geen punten heb bijna hele strand afgereden op mn achterwiel maar geen punten :confused:
     
  8. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag ook geen 1 keer aan de grond komen he. En dan moet je lang zo verdergaan op je achterwiel.
     
  9. Un Über männer

    Un Über männer Registered User

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    danke, heb em na de missie van die maffia uitgespeeld dus dat ik lance moest vermoorden in tommy's mansion. jullie hebben mij wel geholpen hoor! bij dat andere topic!
     
  10. nedved

    nedved Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het een hele stomme vraag is, maar toch:
    ik ben net met vice city begonnen en heb net de dochter van zo'n man op een boot weggebracht, maar wat moet ik nu doen?

    laat maar ik ben er al uit
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2004
  11. Un Über männer

    Un Über männer Registered User

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom vraag je het dan? inderdaad een stomme vraag
     
  12. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook als je die missie hebt gedaan krijg je een berichtje van dat je nu allemaal dingen kan kopen
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje :

    Ik zit vast bij de missie "Death Row" Hier moet je Lance redden op een vuilnisbelt. Probleem is alleen dat of ik, of Lance de pijp uitgaat op de vuilnisbelt zelf, en als dit niet gebeurt rammen Diaz z'n mannen me ineens met z'n 3en de t*ring in. Ik heb em nu al vaak gespeeld, de vuilnisbelt van te voren verkend etc maar het wil niet helemaal lukken. Heb nu wel een M60, misschien dat het daarmee beter gaat maar wilde toch eens weten hoe jullie dit hebben gedaan (route, wapens, voertuig etc)

    Grtz,
    Martin
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij is het gelukt met een alternatieve route, meteen als je de vuilnisbelt af rijdt rechts over een klein rood bruggetje, daarna ergens links weer op de weg komen, zo heb je die mannen van Diaz ontweken en blijf je ze als het goed is voor. Je kan het ook met een helikopter proberen, dan is het natuurlijk helemaal geen probleem meer. Succes.
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die route had ik al gezien, alleen werd ik na die ontdekking alleen maar afgeschoten dus ben nog niet zover gekomen.....Ik heb 5 min 2 helikopters gevonden, een Maverick op een hoog gebouw en een politiehelikopter vlakbij.
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    heya, ik heb net die grote mansion gekregen, en nu moet ik ruiten in de mall inslaan. Welk wapen kun je het best gebruiken? want anders met de shotgun heb ik al 3-4 sterretjes na 20 seconden?!
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ik deed het op mijn motor, en dus een geweer waarmee je kan schieten op je motor ben je veel sneller dan lopend. De ramen boven deed ik wel lopend maar ik had genoeg tijd om dat rustig aan te doen hopelijk lukt het zo...
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij trouwens alsjeblieft een plaatje van een stretch laten zien ik kan hem echt nergens in het spel vinden...:mad:
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh die auto domme ik|:- dank je wel voor het plaatje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina