1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, kben echt een volledige (!) dag bezig geweest om die auto te vinden en dan had ik em eindelijk was ik tot 3 keer toe vergeten om em te saven was ik em dus weer kwijt.

op de een of andere manier wordt ie dan niet meer geloadt door het spel vet vaag maar ach....

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ten westen van de filmstudio (het noordelijke eiland) en dan moet je ook via die studio naar een kade

het kan trouwens zijn dat je eerst wat missies bij die filmstudio moet doen want dat vliegtuig moet je in een van die missies gebruiken

3. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je de 2de asset van Sunshine auto spelen?

ik heb de 6 races gewonnen maar roze dingtje blijft staan.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    door auto's te verzamelen. er is daar zo'n garage(onder A+B auto's) daarnaast is een lijst met auto's.

edit, en dat ding blijft staan, zodat je het nog een paar keer kunt doen.

5. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ok, had ff wat autos verzamelt voor Sunshine Autos, dan de haven gekocht. Heb nu de Malibu gekocht, maar zit al vast!! damn, ik heb geen 120000kluiten betaalt om moeilijke missies te spelen! ok, zit dus vast nadat ik die kerel bevrijd,dan kruip ik in mijn auto...het is me 1maal gelukt om met een phoenix naar zijn hideout te rijden..jammergenoeg werd ie daar in de fik gestoken en was kapot...:mad: dan nog es 10maal geprobeert, telkens blijft die kerel steken en gaat dood. iemand tips?

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet proberen naar een pay 'n spray te rijden en dan gewoon rustig naar zijn hideout te rijden. BTW als je voor politie ofzo moet wegrijden in een missie is een pay 'n spray altijd handig!!

7. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    die missie in the Mall is wel behoorlijk kut. Je hebt in no-time 4 sterren en dan word ik van m'n motor gemept door een cop.

8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Pay 'n Spray is handig ja ! Hoewel ik em in Vice City veel minder gebruik dan in GTA3, daar heeft ie namelijk al meerdere malen m'n missie gered _O_

9. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst Sunshine Auto's doen en dan de rest, zo heb ik het gedaan. We bij Sunshine Auto's alle auto's halen, dan krijg je $9000.

Je moet idd gewoon snel naar de Pay 'n Spray toe, dan red je het wel, maar die missies van de Malibu
    worden zonder geintjes nog veel moeilijker. Zeker de laatste

10. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik kan maar een zo´n winkel vinde die ik kan berove in North Point Mall. Er moete er volgens zo'n map 4 inzitte ofzow, ik kan ze egt niet vinde, beetje zwaar kut.... Kan iemand me helpe???

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    hoe kan je geld verdienen met auto showroom? heb alleraces gedaan en verdien nog geen geld.

12. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Op de muur rechts van de muur waarop de lijst met races hing hangt een lijst met auto's, breng alle auto's op die lijst naar de garage naast die lijst en je verdient geld met de showroom. Hoe meer lijsten je af werkt hoe meer je er mee gaat verdienen.

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet zeker, maar als je ze deliverd like a pro, dan krijg je meer geld dan wanneer er allemaal deuken enzo in je auto zitten. Dit weet ik alleen niet helemaal zeker!

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij moet je de Tool Shop (beneden), de CD shop (boven), een juwelierwinkel (beneden) en de Gash hebben.

Anders moet je hier even kijken, incl. screens.

http://www.vicecityunleashed.com/in...hops&session=97a1ef3e2450150d97a045598b182a1b

15. Guppedokter

Guppedokter Son of Enki

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft deliverd like a pro alleen maar invloed op je criminal rating! Maar ik kan het fout hebben! :9

16. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    je zegt: er hing een lijst met races?
    kheb nl. juist sunshine auto"s gekocht en k'heb al twee races gewonnen onder andere die grote waarmee je 40.000 $ kan verdienen en ne kleine race waarmee je 10.000 $ kan verdienen.
    maar als ik ne race gereden heb dan kun je die toch nog een keer rijden?
    wanneer gaat die lijst dan weg? en wanneer komt die lijst met auto"s?

17. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    O sorry, nee die lijst gaat niet weg, ik bedoelde hangt. En die lijst met auto's komt volgens mij al je de showroom koopt.

18. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat is shakedown een grafmissie.....heb begin is makkelijk maar op het einde heb je 4 sterren in een ruimte waar je niet makkelijk uit de handen van de cops kan blijven.

is volgens mij wel zo'n missie van : vaak genoeg doen, lukt vast wel een keer.

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Als je even verteld wat de missie inhoud kan ik/kunnen wij je misschien helpen, voor als je dat wilt...!
    Want ik weet zelf namelijk niet meer precies welke missie dat is...

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heya, ik heb ff een probleempje
    gisteren heb ik ff die missie gedaan waarmee je je protection ring wint voor je mansion (Copland was het). daarna had ik ff geen zin meer in missions. ik ging dus packages zoeken en wat bedrijven kopen. Maar...nu heb ik alle savehouses en bedrijven gekocht. alleen nog bij de Malibu moet ik nog wat missies doen. maar nu wil ik weer een main mission doen, maar ik vind geen spawn voor een missie bij Tommy's mansion?!! heb echt overal gezocht, maar vindt et niet. Moet ik misschien eerst de Malibu missions uitspelen?

@hunter: 1. steel een moto en doe drive-by's langs die ruiten, schiet ze dus gelijk kappot (met een uzi bv). stippel eerst een route uit (in welke volgorde je ze breekt), dan komt de actie.
    2. of je kan ook zoals ik doen (te voet). eerst de ruiten van de kleine winkels kappotschieten, dan naar de Gash (grote kledijwinkel), daar alles schieten....en dan loop je door het costuum-icoontje zodat je die 2 sterren verliest en weer kan verder doen. remember!! niet meer dan 2 sterren, anders gaan de sterretjes niet meer weg wanneer je van kleren verandert

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina