heya, ik heb ff een probleempje
gisteren heb ik ff die missie gedaan waarmee je je protection ring wint voor je mansion (Copland was het). daarna had ik ff geen zin meer in missions. ik ging dus packages zoeken en wat bedrijven kopen. Maar...nu heb ik alle savehouses en bedrijven gekocht. alleen nog bij de Malibu moet ik nog wat missies doen. maar nu wil ik weer een main mission doen, maar ik vind geen spawn voor een missie bij Tommy's mansion?!! heb echt overal gezocht, maar vindt et niet. Moet ik misschien eerst de Malibu missions uitspelen?
@hunter: 1. steel een moto en doe drive-by's langs die ruiten, schiet ze dus gelijk kappot (met een uzi bv). stippel eerst een route uit (in welke volgorde je ze breekt), dan komt de actie.
2. of je kan ook zoals ik doen (te voet). eerst de ruiten van de kleine winkels kappotschieten, dan naar de Gash (grote kledijwinkel), daar alles schieten....en dan loop je door het costuum-icoontje zodat je die 2 sterren verliest en weer kan verder doen. remember!! niet meer dan 2 sterren, anders gaan de sterretjes niet meer weg wanneer je van kleren verandert
Laatst bewerkt: 12 feb 2004