Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je heb geen missies meer van "V"

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    owk, thanx
    kheb net al die cuban en hiatian missions gedaan en het enige op mijn map is nu de malibu missions.
    SPOILER!!!!!!!!!!

EDIT: hoe doe ik die spoilertag?:p

Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    [*spoiler]Teksje[/spoiler*]
    En dan zonder de sterretjes!!

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    k, thanx. nu zit ik in 63% van de game, en heb ik niks meer te doen?! Heb net Phil naar het "ziekenhuis" gebracht. dan zegt hij dat hij aan het recupereren is, maar nu heb ik niets meer te doen! enige wat ik nu kan doen is geld oppikken en rampages en jumps gaan doen. help AUB

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij heb je het dan uitgespeeld. Of er zijn er nog een paar. Misschien telefoon missies of missies van bedrijven

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, moest nog 1 asset hebben en dan...wel je weet wel...zit nu op 68%. maar wat ik nu niet begrijp...is waarom ik eergisteren plots een criminal rating van -1500 had:confused: na al die missies te hebben gedaan gisteren en vandaag zit ik nu weer op -110. maar iemand die de hele stad beheert moet toch een hogere rating hebben dan -110?:confused:

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat hoeft niet. Er zijn ook dingen die voor een lagere rating zorgen. Zoals cheats (dat was dacht ik de enige manier om een min-rating te krijgen). Wasted en Busted leiden ook tot een lagere rating.

edit:
    Owja, je accuracy beïnvloed ook nog eens je criminal-rating.

Laatst bewerkt: 14 feb 2004
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar er zijn toch nog heel vee extra missies..zoals dat je boat race meot doen enzo. Van de gast die de baas is van de kok die je aan het begin hebt vermoord en zijn mobieltje hebt gepakt. Dat zijn superveel missies.. of zit je daarna nog pas op 60%???

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al die missies al gedaan. en eerlijk gezegd verwachtte ik vice city een stuk moeilijker. ok, ik zal het zeker moeilijk hebben om nu nog 100% te halen, maar de main missies had ik van hoger niveau verwacht:{kzal maar es beginnen met GTA3:p

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    packages

@thomas63, die hidden packages en rampages en unique jumps zijn idd het enige wat je nog moet doen, maar dat is wel zo'n 50% van het hele spel geloof ik.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je hebt ook nog andere missies. van de stadium enzo.

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet nu die laatste missie van de malibu-club doen (the job)
    Maar het lukt mij maar niet om deze uit te spelen, iemand nog tips :confused:

13. Wheezy

Wheezy Halo master XBC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.... Ik zat er ook lang mee te klooien maar ik heb hem gehaald!! ik heb het zo gedaan: Als je de kluis open heb en voordat dat Swat-team binnenvalt ren je snel via de trap naar boven, als je daar bent wacht je ff. Je pakt je pistool en knalt van boven de swat mannetjes dood (pas op daarboven zitten ze ook). Je gaat naar buiten en gaat ergens staan waar de politie je niet goed ken raken maar jij hun wel (ben vergeten waar het was), dan als je maten buiten zijn kar je met je auto weg. Kan zijn dat het niet helemaal klopt maar zo had ik het ongeveer gedaan maar was een tijdje geleden.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn broertje had echt een geweldige oplossing voor the Job (vond ik).

Hij parkeerde een Securicar achter de bank. Toen hij eenmaal uit de bank kwam liep ie langs de bank naar achteren, stapte in en reed snel naar de Pay'N'Spray verderop. Zo had hoefde hij niet toen nog snel een vluchtauto te zoeken en zo werden hij en zijn ventjes niet vermoord.

Het stuk ervoor is niet echt moeilijk. Alleen als de SWAT binnenkomt, een shotgun of U-zi vind ik al fijn genoeg. De kruger of iets dergerlijks zou ik je maar afraden, auto-aim is hier toch wat handiger.

15. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zover ben ik dus nog lang nie, zit nu al een poos te klooien met zo'n missie van de biker gang, moet namelijk binnen 2 minute ofzo mijn *chaosmeter* vol hebben, iemand die een snelle manier weet want alleen poppetjes omver raggen gaat nie snel genoeg...

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ga met een helikopter op het dak van dat bikercafe staan en schiet vanaf daar op alles wat voorbij komt. Als er op een gegeven moment een politiehelikopter komt schiet je daar op. Zo is het mij gelukt.

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff mijn minigun gepakt met 3000kogels en overal in het rond beginnen schieten. autos gaan trouwes supersnel kapot. dan komt politie, schiet al hun eenheden aan flarden en de laatste 20 seconden kwam bij mij de FBI en van die krijg je veel chaos:p

18. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Op een gegeven moment moet je een telefoon opnemen naast het winkelcentrum. Dan moet je iets van 4(?) mannetjes neerleggen en je krijgt een sniper. Nu heb ik de eerste uit zo'n toren gesniped, maar die tweede zit in een goed gepantserde wagen. Ik kan wel voor hem staan maar hij beukt me gewoon weg. Hoe moet ik dat gassie precies neerleggen?

19. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Schiet z'n banden lek, dan rijdt ie niet meer lekker en kan je hem makkelijker neerknallen, of snipe hem als hij nog in z'n auto zit, weet eigenlijk niet of dat kan. En die eerste kan je beter met een auto-aim wapen neerknallen, dan hoef je eerste niet helemaal te richten, scheelt tijd.

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet eens dat dat kon|:- Maar moet je gewoon op de auto richten of moet je helemaal op die banden richten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina