1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Die staan gewoon op je radar, hoe verder je komt hoe meer het er zijn
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, die staat op je kaartje, en die helecopter, ik denk dat je die helipad bedoeld naast dat huis, als je 100 hidden packages heb, komt het daar.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er staat gewoon altijd een Helicopter op het dak van je Mansion (voor mensen die dat nog niet hebben: die krijg je als je alle missies van een bepaalde opdrachtgever uitspeelt). Maar de helicopter staat er niet meteen als je dat mansion hebt, je zult eerst een paar Vercetti missies moeten spelen.
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die helicopter is stoer, maar bij mij staat ie er de ene keer wel en de andere keer weer niet. Vet vaag:eek: .
     
  5. chicago

    chicago Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een code om de politie van je af te krijgen??
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    dat komt omdat je in sommige missies geen helicopter mag gebruiken.
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij is dit gewoon een bugje in het spel. Als ergens een helikopter hoort te staan en hij is er niet, dan moet je even/of een paar keer weggaan en weer terugkeren. Dan zal hij er weer wel staan. Dit probleem had je op de PS2 namelijk ook.
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik eigenlijk ook, want ik ben op het moment dat ik naar die helikopter ga nooit bezig met een missie.
     
  9. Lionhard

    Lionhard Guest

    ik wil de appaci (of hoe je dat ook moet schrijven..) maar ik hoorde dat je die alleen kan krijgen als je GEEN cheats gebruikt...

    is er geen andere manier?
     
  10. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speel je die tweede missie van die bikergang?

    Ik weet dat je alles moet kapot maken wat je tegen komt maar als ik nog niet halverwege ben dan heb ik al 4 sterren aan mijn broek en ben wordt ik opgepakt, kan iemand mij hiermee helpen? Wat doe ik verkeerd
     
  11. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Die tank is gewoon open als je je auto/motor direct voor de tank neerzet....
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit is een behoorlijk lastige missie, maar wat je het beste kunt doen is het volgende; Zorg er eerst voor dat je health op 125 staat, dat je een bodyarmor van 100% hebt en dat je een heleboel wapens hebt, en dan met name machinegeweren, handgranaten en een raketwerper. Het snelst gaat het als je auto's opblaast. Dus je gaat midden op straat staan en knalt alles wat eraan komt overhoop. Zorg er in het begin wel voor dat je politieagenten en auto's zoveel mogelijk probeert te vermijden, want als je die kapot knalt schiet het aantal politiesterren omhoog en kun je het eigenlijk wel vergeten. Als je chaos meter redelijk gevuld is kun je ook de agenten en politievoertuigen e.d. gaan afknallen.
     
  13. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2

    Nee man. Veels te moeilijk zo. Gewoon 1 auto opblazen en dan door gaan met schieten op dat wrak. Simpel !!!
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je gaat me nu toch niet wijsmaken dat dat ook echt werkt ook he? Dus op een en hetzelfde wrak blijven schieten? Hoe dom is dat dan wel niet als dat echt kan. :D

    Nee, geef mij maar liever total chaos. }:]
     
  15. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het nu dat die heli op het platform in ocean beach komt te staan wanneer je 100 packages hebt???
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat jij wilt dude. :confused:
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Edit: Even mezelf corrigeren. Er zijn twee manieren om aan de Apache helikopter te komen. Hij verschijnt op de militaire airbase na het uitspelen van de laatste missie en na het vinden van alle 100 verborgen pakketjes. Een van deze twee is dus nodig voor het verschijnen van die Apache daar.

    Pas wanneer je beide dingen hebt gedaan zal hij ook nog eens verschijnen op de helipad bij Ocean Beach.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat ding krijg je toch pas als je het spel voor 100% hebt uitgespeeld en niet meteen naar de laaste missie :confused:
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Laat ik nu net mijn vorige post hebben gecorrigeerd. :)
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou toch toevallig :cool:

    Weet iemand waar ik de skumole shack kan vinde?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina