1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je ermee als je die gebouwen koopt?

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Met sommige kun je geld verdienen anderen functioneren als safehouse/savehouse..

3. Lionhard

Lionhard Guest

Wat kan je eigenlijk met d Pole club.. heb i gekocht en kan er niks mee doen.. alleen een beetje naar stripteases kijken...

(niet dat dat erg is 8))

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    als je naar dat achterkamertjes gaat, en je gaat door die eerste deur, dan krijg je zo'n privedanser, als je daar zolang blijft dat je 600 hebt gespendeert, dan verdient hij geld.

5. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie verdient er dan geld, die Tommie Vercetti bedoel je?
    En kun je bij die club ook nog zo'n geld teken krijgen dat oploopt tot een bepaald bedrag?

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    jij dat bedoel ik, als je 600 heb gegeven, dan verdient de club geld, en dat kan jij dan ophalen.

7. Lionhard

Lionhard Guest

Wow thx dat wist ik niet...

*zet zijn xbox aan*

8. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar verdienen ze dan voor altijd geld, of kun je gewoon je geld terug gaan halen.

9. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Is er geen cheat zodat je in 1 keer 100000 pleuro's heb?

10. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet dat ik weet

11. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, bij GTA 3 heb je dat wel, maar bij GTA Vice City volgens mij niet.

Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  12. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toenvallig hoe je die pizza kan bezorgen, want als ik voor zo'n mannetje sta en ik druk op "b" dan gebeurt er niks.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    er is geen code voor meer dollars, om die pizza's te bezorgen: je moet naar links of rechts kijken, met je rechterthumbstick, en dat dan indrukken. En ze verdienen altijd geld, volgens mij 4000 per dag. En die 600 ben je kwijt. Maar dat is niet zo erg.

14. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou bij zo'n missie: hit and run. Daar moet ik van die ramen aan gort schieten, maar als ik dat doe komen de poltie uit alle kanten aan rennen en ben ik dood. Weet iemand een goede tip?

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je moet eingenlijk een zwaard hebben, dan krijg je niet zo snel politie, in ieder geval bij mij, en gewoon zo snel mogenlijk doen.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Of ga gewoon op een motor en dan snel alles stuk schieten, moet je alleen wel oppassen voor de politie maar ga je minder snel dood en heb je meer tijd.

17. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde die missie in een keer, door gewoon met een uzi langs al die ruiten te lopen en er vervolgens recht voor te gaan staan en dan die ruit kapot te schieten en dan hard weg rennen. En buiten er met een auto of helicopter vandoor te gaan.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @ Q-Dancer en Lionhard:

Ik heb jullie offtopic posts maar verwijderd zodat er niet verder over hoeft te worden geruzied. Dus laten we nu maar gewoon weer verder gaan met het stellen van vragen en hulp bieden.

@ Tiggel:

Ik zou het op prijs stellen als je voortaan de edit knop gebruikt in plaats van drie keer onder elkaar iets te posten. Het is onnodig en wordt door veel mensen als zeer hinderlijk ervaren.

19. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat probleem ook bij de 'getaway' je moet dan gevangenen van een bankoverval wegbrengen maar dat kan dus alleen als je die drie sterren politie van je af hebt. volgens mij zijn er in gta 3 geen sterren te vinden, alleen hartjes maar daar heb je niets aan.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    in gta 3 heb je ook politiesterren hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina