1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Top Fun bussies. Hot, Blood en Dirt Ring races. Er is nog zoveel te doen :+

2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog bezig met GTA 3, ben voorbij die missie dat je al die stalletjes moet slopen en dat vliegtuig dat je uit de lucht moet halen omdat het een pakketje meebrengt..

Ik moet nu die Yakuza baas gaan bevrijden die is ontvoerd door het Cartel en ze willen geld voor haar.. Heb het geld bij elkaar en ga naar de plaats toe, een of andere villa ik kill iedereen en zie die helicopter weg vliegen als ik op de plaats benm waar hij and kom ik langs die eerste controle, langs die wteede maar daarna ben ik vrijwel direct dood.. hoe deden jullie dit?

3. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    @Kevin15,hier moet je wezen. Deze thread gaat over Vice City.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand tips hoe ik de tank jat uit de legercolone voor cortez?

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Op een gegeven moment staat de stoet stil, omdat de bestuurder van de tank, donuts gaat halen. Nu kan je snel in de tank stappen. Dit moet je wel snel doen omdat hij weer redelijk snel terug komt. Er komen wel veel politie sterren.

6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Maar politiesterren als je in een tank rijdt is alleen maar lachen:cool: .

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, gaan ze spijkermatten enzo neerleggen. :cool:. Ze kunnen helemaal niets tegen je beginnen. Dat deed ik ook altijd in GTA 2. Meesterlijk _O_

8. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Met 'n helikopter over de stoet heen vliegen, en ergens op een dak ver daarvoor landen. Dan je sniper pakken, en ze 1 voor 1 neerschieten. Als er niet meer op je wordt geschoten, tank pakken en wegrijden :).

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    HELP! ik reed dus al een tijdje rond in m'n tank met 6 sterren achter me aan een beetje aandacht te krijgen van de media.. denk ik.. zozo.. mooi autootje daar voor de bank (zo'n geldwagen).. dus ik rijd daar zo met m'n tank tegenaan..

en..????

IK VLIEG IN BRAND!?!?!?

vond 't maar vreemd!

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    eigenlijk heel logisch, die tank kan ook kapot het duurt alleen errug lang voordat ie ook kapot is, in dit geval duurde je ritje dus al lang genoeg8)

btw, die missie met die tank is vrij simpel, parkeer je auto midden in de kolone, er zal nu een militair je auto wegkarren, maar je hebt genoeg tijd, trek je kettingzaag te voorschijn en zaag de deur aan de bestuurderskant eruit, als het goed is kan je nu de bestuurder eruit trekken en er vandoor gaan:D

11. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand tips voor de missie The Driver? Dat is 1 van de missie's die je moet doen als je de Malibu heb gekocht. Ik moet tegen een kerel rijden, hij rijd in een Sabre Turbo en ik in een Sentinel, telkens als ik hem klem probeer te rijden, komt hij er weer uit. Wie heeft tips?

12. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje. Als je 2 of meer sterren heb en je slaat het dan en je gaat dan de volgende keer weer verder zijn dan al die agente weer weg. En nog ff als je die ruiten in het winkel centrum moet kappot maken hoe kan ik dat het snelst doen?

13. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    sorry 'en je slaat het dan op'

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het op slaat en dan weer verder gaat zijn die agenten weg ja. Bij ruiten in het winkelcentrum kan je het best eerst ff goed kijken welke winkels je moet hebben, het zijn degene met doorzichtige ramen. Als je weet waar ze zitten is het niet zo moeilijk, alleen niet te veel op de politie letten want daar heb je geen tijd voor. Je kan ook op een motor gaan zitten en daarvan af schieten, dat gaat weer sneller dan lopen. Je moet zelf ff kijken wat jij het chillst vind.

P.S. Als je een foutje hebt gemaakt in je post kan je dat verbeteren door op edit te klikken (staat boven post reply), dan hoef je niet nog een keer te posten;) .

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  15. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah je zou voor de grap eens moeten tellen hoeveel mensen nou welniet hebben gevraagd hoe je die winkelruiten-aan-diggelen-sla-missie moet doen... (en dan Deel 1 van de vice city thread ook meetellen he) :cool:

Balen man was gister politiemissies aant doen in een tank, had meer als een miljoen verdiend, loopt m'n box vast....|:- moet nog 4 Hidden packages, dan kan ik die rhino gewoon bij fort baxter ophalen *)

16. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    oke tnx niekname.

17. the promise

Leuk Bevonden:
    0
    willen jullie ff een tip geven wat goei gebouwen zijn om te kopen. En als je Sunshine auto's heb gekocht dan kun je met zo een race mee doen maar ik kom nie verder dan race 1 als ik het dan nog een keer wil doen krijg ik weer race 1.

18. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ze gewoon allemaal :). Maaruhh, je verdient wel goed aan die drukkerij, die zou ik ook kopen als ik jou was. Ennuh, dat met Sunshine Auto's ik heb die race ook niet gehaald, maar wel alle lijsten aan de muur :). Die moet je ook zeker weten doen!

19. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of de Malibu, mja, ben nu al iets TE lang met die missie's bezig...
    Ik heb volgens mij wel een lijstje hoeduur alles is..Ah hier, Check het lijstje maar ff:

The Boatyard: Viceport kost $10.000, ik weet niet hoeveel je verdient, volgens mij niks.
    Cherry Popper Ice Cream Factory kost $20.000, je verdient $2.000.
    The Pole Postition Club: Ocean Beach kost $30.000, je verdient $4.000.
    Kaufman Cabs kost $40.000, je verdient $5.000.
    Car Showroom: Sunshine Auto's kost $50.000, je verdient $9.000.
    Movie Studio kost $60.000, je verdient volgens mij $7.000.
    Printworks kost $70.000, je verdient $8.000.
    The Malibu Club kost $120.000, je verdient $10.000.
    En natuurlijk je huis, wat eerst van Diaz was, daar verdien je $5.000!

Ik denk dat je dat wel weet, maar je verdient pas geld nadat je de missie's van hetgene wat je hebt gekocht heb gehaald, bij de Movie Studio, krijg je als je de missie's heb gehaald, het watervliegtuig.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    bij de filmstudio krijg je het water vliegtuig na de tweede missie, en de boatyard verdien je 2.000 keer mee, en ice cream factory 3.000.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina