1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    deze post van me is nu de 200e uit deze thread.. nu moet er toch een nieuwe worden gemaakt?

    ik ben maar overnieuw begonnen doordat ik telkens wat stats kwijtraakte.. heel vreemd!
     
  2. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu alle missie's uitgespeeld, alle bedrijven gekocht + missie's gehaald, heeft iemand nog iets wat ik nu kan gaan doen, ik bedoel niet de Top Fun missie's, de Rampages of de Hidden Packages zoeken, maar gewoon iets leuks wat je nog kan doen in het spel! Iemand tips?
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    sunshine

    sunshine is idd errug relaxed, veel geld en je hoeft er bar weinig voor te doen, wat autootjes verzamelen en die races die hoef je niet eens te doen om geld te verdienen:D

    btw, je gaat bij sunshine al na je eerste lijst geld verdienen
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Met die apache rond vliegen en alles en iedereen kapotschieten}:] . Of allemaal vette jumps maken met auto's en motoren8).
     
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    nog iemand tips voor het redden van lance?
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    pak een M4 en dan gewoon naar binnen stormen.. en als je een auto hebt gepakt en hem naar 't ziekenhuis moet rijden moet je veel binnenweggetjes pakken, want dan komen die kereltjes niet makkelijk achter je aan!
     
  7. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als je naar binnengaat, niet de vuilniswagen mollen. En als je naar buiten gaat, vluchten in de vuilniswagen.
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    damn.. heb alle missies al gedaan, maar ik vind het nu toch wel wat saai worden. Het toeren in een heli of op een motor begint me ook al weer snel te vervelen.. heeft dus iemand nog iets leuks ontdekt waar je je een tijdje mee kan vermaken?
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja vond ik ook. Ben daarom dus maar overnieuw begonnen.
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien kan je proberen om het spel 100% uit gespeeld te hebben, dus al die hidden package enzo zoeken. Doe ik nu ook zit nu op 95%:D
     
  11. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nog ff een vraag hoe ziet die Idaho er uit en waar kan ik die vinden.
     
  12. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaah ik heb nu ook alle gewone missies en bedrijven enzo gedaan, vind t ook een beetje saai worden... hebben jullie trouwens die shit in dat hyman memorial stadium ofzo al gedaan? das wel lache namelijk, alleen ik d8 dat er 3 verschillende gevallen waren maar elke x als ik er kom zijn het dirtring en bloodring.....?
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Alstu

    [​IMG]
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet even goed kijken op die grote borden die boven de wegstaan als je naar het Stadium rijdt. Daar staat wat er die avond is. Ik heb Dirt&Blood ring gehaald. Ik moet alleen die laatste nog. Die is best lastig.
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja bij die laatste gaat me auto steeds stuk omdat ik de computer een rondje dan inhaal maar is wel de moeite waard om eens naar toe te gaan:)
     
  16. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx sniz
     
  17. Gans

    Gans Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net deze hele thread doorgelezen, vond alleen nog geen oplossing voor mijn probleem...

    Ben nu bezig met een missie dat je eerst een auto van de Hatiens moet jatten en daarna een paar bommen moet plaatsen in de HQ van de Hatiens.

    Als je alle 4 de bommen heb geplaatst moet je maken dat je wegkomt. Maar als ik naar het hek probeer te vluchten zit ie dicht, en ik kan geen andere uitweg vinden => 'Mission failed'...

    Kan iemand me vertellen hoe ik dat terrein van de Hatians afkom?
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ga naar rechts.. daar kan je een trapje op.. tadaaa!
     
  19. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraag ik heb een opdracht van D. dan moet ik een man dood maken in zo'n hotel zit hij, en dan vlucht ie met een jeep. en hij schiet me helenmaal kapot. waarmee kan ik hem pakken?
     
  20. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat die missie dat hij vlucht on zon soort bugy? war die moter achteraan zit enz en dat er iemand van uit die auto op je schiet...volgens mij moet je hem gewoon alleen achtervolgen met dat scootertje en niet proberen af te maken mar gewoon van veilige afstand blijven volgen

    of was dat die missie niet ?:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina