1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx, aangezien ik alle missies gehaald heb :cool: :cool: :cool: ga ik nu die pakketjes maar zoeken!!!
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je vertellen dat je daar een kaart voor nodig hebt, want anders vind je ze echt niet allemaal!!Veel suc6
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer zeker, maar volgens mij moet je gewoon naar die haven gaan(die je later ook kan kopen) en vervolgens moet je eerst een paar mensen afknallen en dan moet je ergens een hendel dacht ik om zetten, dan valt die boot in het water en kan je er in gaan zitten en wegvaren. Weer terug naar adt masion en heb je hem gehaald!!
     
  4. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx maar ik had hem zelf al gehaald :)
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Al die moeite voor niks, wat maak je me nou}:]:+
     
  6. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand tot hoever die taxi, politie, brandweerauto en ambulance misies gaan
    100 ofzow?
     
  7. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    politie 12 brandweer 12 en ambulance 12 (tenminste dan krijg je wat dingen als je die haalt
    en bij de taxi moet je 100 passagiers op hun bestemming brengen:)
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    die 100 mensen hoeven niet in 1x hoor!

    je mag dus bijvoorbeeld na 10 mensen al stoppen en de andere 90 een andere keer doen!
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde net vragen moet dat in 1 keer8) .
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moeten die wel in 1 x achter elkaar.......maar weet niet zeker!!
     
  11. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey, Heb inmiddels het spel uitgespeeld, maar heb idd nog geen missie van die stiptent. Daar kun je toch veel geld verdienen ?maar ik kan daar alleen saven. En daar heb ik nu ook nixmeer aan, kan wel wat gebuiken en dan die auto-lijsten heb ik ook al! Ik wil alleen die missie van die striptent maar ik kan daar alleen maar in
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ga in dat kleine kamertje zitten en je moet dan eventjes 600 euri spenderen en dan heb je hem gehaald!
     
  13. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem, dan kan je er alleen uit met b, maar heb alles geprobeert, weet ook niet hoe je geld moet geven
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Je geld gaat er automatisch af als je daar zit.
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Duurt een tijdje, maar dan heb je ook wat!Kep ondertrussen ff muziekzender geluistert..!
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, das echt een behoorlijk zinloze 'missie'
    volgens mij hadden ze ff geen inspiratie meer ofzo, want dat slaat echt nergens op
     
  17. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een missie van Rick van malibu club. dat ik lance moet bevrijden, maar dat lukt steeds niet hoe hebben jullie dat gedaan?
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben daar heen gegaan met mun Uzi, en heb met dat automatisch geval bijna iedereen neer geknald!!Daarna naar lance gelopen, en hem mee genomen in de vuilniswagen!want die kunnen ze niet makkelijk wegduwen van de weg, en zo naar het ziekenhuis gereden....of met helikopeter daar landen kan ook....Maar de eerste is leuker, per soonlijk!
     
  19. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik zit ook vast:
    Ik heb alle story-missies gedaan, maar ik krijg geen nieuwe meer! Ik hoorde dat er nog missies zijn waar je Lance moet neerknallen, maar ik krijg geen telefoontje meer of nix. Ook alle payphones heb ik al, het enige wat ik nu kan doen ik missies van gebouwen die ik gekocht heb, maar ook hier heb ik al best wel wat assets competed.

    Wie kan me vertellen wat ik moet doen, zodat ik weer de verhaallijn kan gaan volgen? Een van mijn laaste missies was volgens mij de missie waarbij je phil naar het ziekenhuis moet brengen.....
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je printstudio's al uitgespeeld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina