1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    niet knalluh

    je moet ze juist niet op de vlucht jagen. Die kerel in de securicar moet je vanuit het tegenoverliggende poortje snipen en van die twee gasten in die auto moet je degene die achter het stuur zit snipen en dan komt die andere naar je toe gerend.

    BTW, neem de securicar mee van die kerel, kom je niet vaak tegen.:D
     
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet gewoon van ver af schieten dan zind ze je niet. je kan het ook met een rakkete werper proberen :)
     
  3. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Molotov cocktails werken ook goed (pick-up hiervoor is te vinden in restaurant/café ten oosten van Hymen Condo, Downtown)
     
  4. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik een bazooka vinden? :p
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de weg inslaat naar het airpoort, op het 2e eiland dan zie je links een huis/ hotel en daarvoor een weg lopen, daar in gaan onder het hotel doorrijden en je ziet een zwembad, stap uit de auto, ga het zwembad in en tadaa een bazooka!!
     
  6. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 70 hidden packages heb je volgens mij ook een bazooka bij je safehouse(s)
     
  7. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek ze ook nu heb er al 5 :p
     
  8. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hier o.a. een kaartje vinden met alle hidden packages. Erg handig.
     
  9. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat krijg je na de 100e hidden package?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    een apagie helikopter (weet ik veel hoe je het schrijft) ieder geval een helikopter met volgens mij een schieter (mini gun) en een rakettewerper er op (die ook op de tank zit) naja je weet wel hoe zo'n ding er uitziet :+ en wat je de 100ste krijgt nix...meer dan 100 kun je niet halen :D
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    de Hunter (heli)
     
  12. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bij die laaste missie CEEP YOUR FRIENDS CLOSE heeft iemand meschien een tip voor me want ik heb hem al 100 keer gebrobeert en het lukt me steeds nie........
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    naar boven rennen van de trap af jumpen, daar ligt armor en health en weer knallen.
    oja eerst even in je kantoor je mp5 legen op de binnenstormende mannetjes
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze is aardig moeilijk. In het begin ga je bovenaan die trap staan en knal je de ventjes dood die binnen komen met een shotgun (de beste die 3 kogel rijen schiet) Dan komt die gast binnen en toen pakte ik mijn uzi en ging als eerste op hem schieten zodat je hem 'wegjaagd' en schiet je de rest van de ventjes neer.

    Dan ga je de gang in waar wat zwakke ventjes staan maar ook weer die kerel in dat witte pak (naam effe kwijt). Deze jaag je weer 2 of 3 keer weg totdat je bij de trap komt. Dit is aardig lastig maar als je bijna dood bent of je armor is op dan ren je helemaal naar beneden waar je het daar weer kan halen.

    Als je dan boven op het gebouw staat staan daar aardig lastige ventje en die kerel in dat witte pak. Wat je het beste kan doen is op die tonnetjes schieten (uzi) en eerst alle 'gewone ventjes' uitschakelen. Pas op want van achteren komen soms ook wat luitjes. Maar ga gerust het gebouw weer in om je health of armor te halen. Als je die allemaal dood heb ga je terug naar je kamer waar je een filmpje krijgt waar 3 lui eraan komen. Deze vond ik zeer sterk. Nadat ik 30 keer dood ben gegaan deed ik een stap naar achteren waardoor ze mij niet konden raken (ik stond bovenaan de trap) en gooide een granaatje naar beneden en toen had ik hem gehaald.

    Hierna krijg je de aftiteling en later een hele zooi telefoontjes.
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Of het ligt aan mij, of aan jullie, maar ik had gewoon absoluut geen moeite met die missie, eerder makkelijk dan moeilijk. Enige nadeel was dat hij beetje langduriog is. voor derest vond ik hem niet moeilijk.

    Ik deed hem als volgt(ik had btw zonder cheats enorm veel kogels voor mijn uzi!)Ik pakte mijn uzi, een ging boven aan die trap staan als je binnenkomt lopen. Dan gewoon met linker trigger iedereen omleggen, dan komt Lance, die had ik al bijna dood voor dat ie naar boven ging, neit op die andere mensen letten die er nog staan, dan gewoon naar boven rennen. Aangekomen op het dak, op het platform van je heli gaan staan zodat er niet op je geschoten wordt. Dan rustig met uzi naar hun toe lopen en je hebt ze zo omgelegd.

    Zo heb ik het gedaan en in 1x gered!!en bijna niks van mijn ammo!!
     
  16. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo heb ik het ook gedaan dan is ie wel heel simpel.
     
  17. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal weet iemand waar er een swat busje staat en/of een geld wagen (die wil ik in mijn garage).
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    herrie schoppen
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Geld wagen staat voor de bank!
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    maar daar kan je niet inkomen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina