1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik kwam hem tegen op die Haven weet niet meer hoe het daar heet..maar daar reden veel van die busjes
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel als je de deur er uitslaat....Maarja, verder niet echt bijzondere auto ofzo hoor!!
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Geldwagen staat idd gewoon bij de bank en er staat een SWAT busje bij het politiebureau in de buurt van die missie dat je die dief moet achtervolgen voor Diaz of de kolonel.

    Ik weet het is een beetje vaag, maar ik heb even geen Xbox bij de hand
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ontdekt dat als je alle missies haalt en 100 pakjes hebt gevonden de apache heli op een heliplatform in ocean beach (helemaal ten zuiden naast een alleenstaand huis) komt te staan das erg handig omdat je niet meer naar de legerbasis hoeft.
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het jammer dat als je 6 sterren achter je aan hebt, ze geen apache op je laten jagen:mad:
     
  6. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik het mee eens xboxgangsta
     
  7. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Na alle missies of na Keep Your Friends Close?
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de missie van keep your friends close dus als je de aftiteling hebt gezien
     
  9. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik net gehaald, ik moet nu wel de bankroof doen en daar zit ik vast. Ik kan zelfs met 150 health en 150 armour buiten komen maar ik kan dan niet in een auto komen ofzo. Hoe hebben jullie dat gehaald?
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    SWAT-auto pakken:D
     
  11. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al heel lang vast bij de missie keep your friends close.
    Daarnet bleef ik expres heel lang in mijn kantoor om aanstormende maffia-ventjes te knallen, maar er lijkt geen einde aan te komen. En als je eenmaal op het dak bent wordt je meteen afgeknald door die gasten op het dak.

    Wat ik ook vervelend vind is dat je soms, als je heel dicht bij een vijand staat die ook op je knalt, dat je dan zelf niet kan knallen en dan wordt je afgmaakt zonder dat je terug kan schieten!!!:mad:
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de bankroof missie kun je het beste als je buiten bent een eind weg rennen en dan een auto pakken. Wacht niet totdat je bendeleden zijn ingestapt Daarmee ga je naar de pay 'n spray ,als de sterretjes weg zijn haal je je andere bendeleden op die (als ze niet zijn overreden) nog steeds bij de bank staan, als het goed is wordt er niet op hun geschoten. Zo is het mij gelukt.
     
  13. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik heb m gehaald en The Job ook en Phil's missies ook, nu kan ik alleen nog maar die missie voor die ene Auntie Paulet ofzo, haar 1e missie, daarbij word ik altijd gearresteerd!
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet gewoon een vette snelle auto hebben en dan moet het wel lukken, want als je een langzame, maar sterke auto pakt, dan sleuren ze je er altijd uit!
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook kan lukken is een helicopter gebruiken. Als je uitstapt laat dan de deur open, pak het pakketje en stap weer in. Als het goed is draaien de wieken nog snel genoeg zodat je meteen weer kunt opstijgen.
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eerste een snelle maar tog sterke auto gepakt, en na het eerste pakketje ben ik gaan lopen, zo heb ik gedaan en vond het best knap...
     
  17. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is mijn huis overal zo vies?
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend.... tja je kent het spreekwoord: gangsters zijn nou eenmaal niet zulke beste schoonmakers..
     
  19. ELNINO

    ELNINO Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb missies uitgespeeld als laatste val love fist (met die limousine) en van de Cubans. (als je met een bootje naar zo'n huis gaat.) Alleen nu komen er geen missies meer. Ik weet dat je nog missies van de malibu enzo kunt doen. Maar krijg je ook nog missies gewoon van de hoofdverhaallijn zeg maar.
    Pls help me
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je alle hebt gehaald van de druk fabriek(of hoe die ook heet) dan krijg je als het geod is een telefoontje voor NOG een verhaallijn missie!En de missies van the malibu zijn zeker de moeite waard om te doen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina