1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst een aantal missies van de bedrijven doen, daarna krijg je een telefoontje van die goof van de printing-works dat er iets is met de maffia (ik let nooit zo goed op:D) en dan is er nog een missie bij de printing works en daarna bij je huis en dan ben je klaar met de verhaallijn. Ik kreeg het telefoontje nadat ik alle missie van de bedrijfjes had gehaald behalve de Checkpoint Charlie (Boatyard) en The Job (Malibu).
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Je moet gewon zorgen dat je van alle bedrijven alle missies hebt gehaald. ( al zijn er niet overal missies, want volgens mij in die stripclub niet) Je moet bijv. ook met cherry popper ice-cream 100 ijsjes verkopen, dan krijg je bij die factory ook geld. Ik ben nu bezig met de missies van die filmstudio in Prawn Island en Malibu. Maar ik moet tegen die gast autorijden dat is echt irritant. Hoe hebben jullie dat gehaald?
    Hoeveel huizen kan je trouwens kopen, want ik sta nu op 10 geloof ik. zijn dat ze allemaal?
    ( heb namelijk het idee dat er meer is aangezien ik ook dat hele kleine hutje tegenover de Bikerclub heb gekocht, wat ik ook maar met geluk zag...)
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn in totaal 15 gebouwen. En bij die pole position moet je naar links achter lopen direct het eerste hutje/hok links en daar 600 spenderen en dan evrdient ie 4000 per dag!

    Met dat tegen die kerel rijden voor malibu club. Je moet gewoon zorgen dat je goed rijd en dat je redelijk achter hem blijft, want bij mij in elk geval, heeft hihj 3 x op het laats bij die brug van pizaria een fout gemaakt waardoor je makkelijk wint!
     
  4. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij The Driver beukte ik bij het begin gelijk z'n achterkant weg zodat hij draaide en toen bleef ik de rest van de race voor.

    psssst... het zijn 50 ijsjes...

    en met die huizen, dat krot was volgens mij het meest verborgen, de andere kan je makkelijker zien. er is ook een kaartje met oa alle dingen die je kan kopen enzo...
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    dat krot is tegenover dat bikercafe, maar weet iemand nog iets wat ik kan doen? ik heb alle misies al gespeeld (behalve die van die bootverhuur, want die haal ik nooit) en ik verveel me nu dood!
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Een ander spel spelen;) .
     
  7. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gta 3 opstarten, zoals ik.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft hem op de pc......
     
  9. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik dat nou weten?
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja SplinterX, deze mensen weten toch niet hoe het er in ons kleine gehuchtje aan toe gaat:p
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg het alleen even.
     
  12. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij die missie van de malibu waarbij ik 'n kerel uit het politie bureau moet bevrijden. heeft er iemand tips hoe ik dat moet doen? d'r komen allemaal agenten uit het dak en door de muren vallen enzo

    ik vind het schieten trouwens echt bagger bij vice city
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, je moet gewoon eerst een politiepak aantrekken en al je wapens wegdoen en dan gewoon naar beneden lopen en dan zo snel mogelijk naar boven rennen en dan een auto o.i.d. pakken en dan naar waar je wezen moet!
     
  14. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    of met een heli en dan dichtbij een paintjob landen en daar gauw een auto stelen en dan lukt het wel
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    zo kan het natuurlijk ook ja, of je pakt een politiewagen:p
     
  16. box_thijs

    box_thijs Guest

    bij de stripclub moet je 10 minuten (in het spel 10 uur) naar dat mens kijken in dat hokje in dat gangetje links.., dan heb je hem uitgespeeld en dar krijg zo een bepaald aantal geld in zon muntje...,
     
  17. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    oh vet dat wist ik nog niet>>hoeveel geld kun je dan telkens ophalen??
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    $4.000,- per dag.
     
  19. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat mijn mannen (die altijd in je huis en bij je bedrijven lopen) eerst pistolen en nu submachine-guns hebben?
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat je beroemder wordt in de stad --> betere bewaking ofzo?
    kweet het ook niet, is me nog niet eens opgevallen trouwens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina