Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bedankt! Het is al gelukt, en ook die missie erna, nu heb ik Diaz z'n huis :)

2. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst een semi automatic gun hebben. dus een Mac of zo. Als je in een auto zit moet je het rechter pookje naar links of naar rechts doen (de kant waar heen je wilt schieten, naar voren en achteren kan niet) en dan het rechter pookje indrukken, dan schiet je.

Op een motor of scooter: Hetzelfde, maar hier kan je ook rechtdoorschieten, dus ook als je iemand achtervolgt.

3. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ;) en heb btw ook de andere missie gehaald van me vorige post

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand tips voor het level Cannon Fodder? Het begin is redelijk makkelijk maar daarna moet je in zo'n busje wegrijden en dan staan er in het steegje waar je doorrijd nog een paar Haïtianen. En door die gasten word mijn busje alsmaar afgeschoten? Iemand tips?

5. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ben ik nog niet.

HELP!
    Ik ben nu bij de missie van Love Fist, waarbij er een bom in de limosine zit, en je niet mag stoppen of zacht rijden. Nu heb ik een probleem.....Dat ding stuurt voor geen ene **** dus de limo wordt steeds weer opgeblazen......Iemand advies?

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    @Stryker: ik had het gedaan door gewoon keihard erdoor te rijden(ik had er ook niet zoveel problemen mee), anders moet je even uitstappen en ze neerschieten en dan weer weg rijden.

@C.J.: je moet zorgen dat je op een lange rechte weg bent, het beste is van ammu-nation tot de haven, gewoon snel daarna toe rijden, en dan is het niet echt een probleem meer.

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er iemand nog tips hoe je die missie moet doen van de biker club dat je die moter moet van zon kerel daar ,oet terug brengen, ik kan moter amper pakken want wordt telkens er van af geslagen enzo!!

8. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sunshine auto's hoe duur kost die om te kopen??
    verdien ik trouwens goed met:
    ice company(ofzo weet de naam ff niet precies)
    of de taxi company?
    daar twijfelde ik tussen maar met €75000 in je bezit is sunshine auto's de beste??

9. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die €9.000 die je verdient, is dat per auto, per dag of per wat?

oja en ik heb net samen met lance een bom in het winkelcentrum(het cafe ofzo) en toen moest ik dus terug naar het (ex) huis van die diaz(die cokedealer--> starfish island) en nu wou ik daar dus de volgende missie want er staat op de radar de letter V dus ik denk daar kan ik de volgende missie doen alleen er is daar een $ teken en als ik die pak krijg ik een beetje geld...wat moet ik doen?

10. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen missie meer, dan heb je ze allemaal voltooid. Ik weet ook niet waarom die V er nog staat.

11. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar weet iemand nog antwoord op de andere vraag?
    Ik stel hem nog maar een x:confused:

Als je Sunshine Auto's koopt, verdien je €9.000..Weet iemand of je dit per auto, per dag of iets anders?
    Dus, Waneer krijg je die €9.000?

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand tips voor het tweede Biker level. Waarbij je de stad moet laten zien hoe boos je bent ofzo. En dat in 2 minuten. Weet iemand hier een handigheidje in? Want bij mij komen er meestal vier sterren politie ofzo.

13. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mij lukte het ook niet. Gewoon cheats gebruiken dan....Je moet 'n tank te voorschijn halen, gewoon wat rondrijden en schieten, dan haal je het vanzelf wel...

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben met een helikopter op het dak van dat bikercafe gaan staan en ben daar vandaan op alles gaan schieten. Als er een helikopter komt daar met een machinegeweer op blijven schieten, dan gaat dat balkje snel vol. Succes.

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    @ CJ Nee ik gebruik geen cheats.
    @ Niekname: Dus je gaat er eerst met heli heen en dan snel op het dak zetten en dan gewoon in het rond schieten?

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, daar komt het in feite op neer:) . Maar vooral op die helikopter die als het goed is op een gegeven moment komt want dat vult het balkje snel.

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    sunshine

@webkem, als je bij sunshine van de helling naar beneden gaat, kom je een lijst met auto's tegen, als je die inlevert ga je geld verdienen aan sunshine. alleen nog geen 9000 per dag, hiervoor moet je nog een paar lijsten compleet maken, maar errug moeilijk is het niet, als er geen nieuwe lijst meer komt te hangen, kan je max 9000 per dag verdienen en je krijgt ook nog wat lache autootjes in je showroom:D

18. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Re: sunshine

Hey! Waar is die Sunshine Auto's? Want ik heb nu de drukkerij en de ice cream dinges al gekocht...Ik wil ook de sunshine auto's!

En, ik heb ook nog hulp nodig (weer) bij die missie van Love Fist, met die limo...Ik rij nu die lange straat van Ammonation in. Maar zit het nu zo dat ik een tijd snel moet rijden, of gewoon dat ik korte tijd gewoon plankgas, en dan is de bom vanzelf onschadelijk? Want ik gaf namelijk plankgas, maar ongeveer bij een kwart van het balkje, ging er niets meer af van het balkje....

19. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    sunshine

sunshine auto's is in de buurt van de haven en het vliegveld, het staat ook op de kaart die bij het spel zit, een beetje onderaan in little havana

20. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij Sushine Auto's moet ik eerst een straatrace ofzo doen en ik zie geen lijst? waar is die ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina