1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    is toch alleen beter:D
     
  2. box_thijs

    box_thijs Guest


    Volgens mij is dat nadat je die missie 'keep your friends close' hebt uitgespeeld, ik weet ook niet precies waarom maar het is wel beter.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hekel aan die mannen.

    :mad:
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom?
     
  5. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze de hele tijd het zelfde zeggen denk ik.
    Op http://www.oddweb.net/gta4/gta4/default.asp kan je oa alle hidden packages zien, en als je erop klikt zie je een screenshot van waar het ligt, maar die kleren die die gast aan heeft, waar kan je die krijgen, want ik ben da nog nooit tegen gekomen.
    Het is zo'n pakje die agenten dragen die uit een heli komen.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5

    idd, je wordt er strond zike van, ik schiet ze meestal af, of onthoofd ze. Dan zeg ik in mezelf van ' nog 1 x dat *** zinnetje van je , en dan ben je er eraan'

    komen ze weer met hun

    'take it easy'

    ' you always give me a hard time'

    ' it's mister me'
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ja, heel irritant ja, maarja, gewoon een kogel door de harses jagen en dan heb je er eventjes geen last meer van
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik word er ook best wel gek van, gelukkig kan je ze zonder 'straf' vermoorden..
     
  9. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal ren ik er met mijn kettingzaag op af en dan heb ik ook weer een shitload aan kogels als ik dat bij een aantal groepjes doe.}:]
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    op zich best wel handig dan:p of je gaat er met een motor op af:p haha dat is echt vette lol!
     
  11. box_thijs

    box_thijs Guest

    jah ze zijn wel iritant enzo maar als je hun als meest vermoord van alle gangs dan staat er bij 'steats' ofzoiets stats ofzo, daar staat daar zo van "least favourite gang, Vercetti gang" en volgens mij is dat ook niet zo goed ;), ik vroeg me laatst af of je die golf luitjes want dat is ook een gang ook kan hebben als least favourite gang
     
  12. box_thijs

    box_thijs Guest

    iik wist niet zo goed waar ik dit moest poste of dat ik een nieuw topic moest maken, ik had gewoon wat 'tips & tricks' en misschien wisten jullie ze allemaal al maar misschien ook een paar niet:),

    1, taxi, brandweer, bus, pizzaberzorger, ambulance, politie
    Jat ergens een van deze auto's druk dan bij de taxi brandweer ambulance of politei op X en dan krijg je zon missie, bij de bus moet je uit je hoofd weten waar die paaltjes staan waar mensen aan het wachten zijn, uit me hoofd weet ik alleen bij Vrock (de missies van love fist) en bij sunset cars. Bij het pizza bezorgen moet je zon brommertje jatten achter het pizza restaurant dan krijg je die dingen vanzelf.

    2, 100 leven
    Als je 100% leven nodig hebt en je weet niet zon hartje dan moet je naar een saveplaats gaan dan daar in lopen en dan op cancel, als je dan weer doorspeeld heb je 100 leven.

    3, langer als 3 seconden stoppie
    zoals je misschien al wel wist kun je op motors stoppie maken maar niet langer als 3 seconden, Op een scooter (fagio dacht ik) dan maak je een stoppie en vaak flikker je dan voorover, als je gewoon een stoppie maakt en dan gas geeft onder het stoppie maken dan ga je gewoon rijden op het voorwiel je moet dan evenwicht houden anders val je naar links of rechts. Een vriend van mij (box_nick) had hierbij 60 sec. of nog meer op de airport.

    4, Op de militair basis zonder dood te gaan
    Als je op de militair basis komt (rechter eiland helemaal links) dan word je normaal totaal naar de kl*te geschoten, Als je een politie pak aan hebt die je pas aankan na die missie van de malibu club dat je die gozer moet bevrijden uit het politie bureau, als je zon pakje aan hebt dan gebeurt er nix en kan je gewoon rondlopen.

    5, extra bonus bij politie helpen :-S
    Als je een politie man op straat ziet rennen rent hij altijd iemand achterna, als je die gozer slaat(niet vermoord anders krijg je 1 ster) dan krijg je een 'good nog-iets-bonus' van $50,-

    misschien wisten jullie alles al maar ik dacht gewoon ff iets lullen
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige dingen wist ik nog niet, zoals PUNT 2, 3 en 5! Wel grappige dingen!
     
  14. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke tips. 3 en 5 wis ik nog niet
     
  15. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, bij punt 4, die military basis is toch gewoon die plek met die caravan, en waar je dan vijf grote wapens of zo kunt halen en waar je dan voor moet betalen, waar toen die vriend van jou zat, in little haïti. Of bedoelen jullie iets anders?
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    dat gedoe bij het vliegveld
     
  17. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets anders.

    [​IMG]

    Waar Escobar International staat op deze kaart ligt de military basis.

    Edit: Damn....groot kaartje:eek: .
     
  18. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    thanckx! met die vette hunter, zonder al die hiddenpacks, maar die gaat wel snel kapot.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    snel? wtf? ik kan uren rondvliegen (als er niet op je word geschoten;)) maar verder kan hij wel flink wat kogels verdragen! weet iemand trouwens nog of er iets gebeurd als je 100% hebt gehaald?
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij gaat de hunter inderdaad ook heel snel kapot.....Ook al wordt er neit op je geschoten!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina