1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu verder met GTA III want ben hjier nu wel op uit gekeken en heb GTA III nog niet uitgespeeld dus kan ik daar ook beetje mee kloten enzo!
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je niet zoveel tegen gebouwen aan vliegen8) . Maar ff serieus, hoe kan ie nou zomaar stuk gaan:confused: ?
     
  3. box_thijs

    box_thijs Guest

    nee dat i phill dat is gewoon ee vriend. het is boven het vleigveld helemaal onderin
     
  4. box_thijs

    box_thijs Guest

    Als je het 100% haalt dan krijg je een T-shirt en daar staat op. I played vice city and all i get is this lacy T-shirt. Dat staat dan gewoon naast dei andere in je hotel of in je huis van Diaz. verder heb je als je dan opnieuw begint dat je dan traangas kan kopen en je kan dan de dirtring kopen (dat hoorde ik teminste)
     
  5. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is een dirt ring?
     
  6. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Enne, ben ik nou scheel of is er helemaal geen hunter bij de militaire basis. Of moet je de hunter eerst "unlocken"?
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, of alle verhaal missies, of 100 packages
     
  8. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Dankjewel...

    *gaat direct de packages zoeken..*
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, dan ben je wel even bezig, je kunt beter de verhaal missies halen.
     
  10. box_thijs

    box_thijs Guest

    verhaal missies, dat is boelshit, ik heb nu alle missies gehaalt en ik heb nog steeds geen hunter. je moet 100 paketjes vinden (dat sux big time)
     
  11. box_thijs

    box_thijs Guest



    ik weet ook niet hoe dat heet, maar het is dat ding rechter eiland helemaal bovenin.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    de dirt ring is in dat stadion helemaal bovenin op het rechtereiland (je kan er pas in NA 8 uur 's avonds!) maar box_thijs.. je lult! je krijgt na de missie: Keep Your Friends Close een Hunter op die legerbasis!
     
  13. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je óók alle hidden packages hebt gehaald, komt de hunter ook op een heli platform op het zuidelijkste puntje van het rechter eiland
     
  14. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is bullshit gast. Ik heb iets van 3 hidden packages maar wel alle missies uitgespeeld, en ik heb een hunter hoor:) .
     
  15. box_thijs

    box_thijs Guest

    dan zuigt mijn spel gewoon.., ik heb alle missies uitgespeeld, echt alle maar nog steeds geen hunter :mad:
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat je dan twee bodyguards krijgt, 200 health en armor, infinite ammo en nog iets8)
     
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    wuahaha Über!

    @box_thijs: Koop eerst alles maar even en doe daar alle missies van en kom dan maar weer terug:D
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alle assets completed? MAarja je meot iig die van de printingworks hebben gedaan! daarna krijg je ergens een telefoontje voor je LAATSTE missie: 'Keep Your Friends Close' en dan krijg je breciht dat er een HUNTER bij de marine basis staat. Als je er met een helikopter boven vliegt dan moet je hem kunnen zien, het is iig een als je lopend binnen komt helemaal rechtdoor lopen(alleen staan er hekken tussen) maar daar staat ie dan, tussen die tenten!!
     
  19. box_thijs

    box_thijs Guest

    hehe jullie geloven mij niet he :p, ikheb alles ergens in de 70% dat krijg je anders nooit zonder alls te kopen :) ik heb ook nog geen een rampage gedaan *rampage sux grote tijd*


    *srry* jzus ik kijk gewoon niet uit me doppen, maar hij staat niet op dat platvorm op het rechter eiland boven aan:-( misschien staat hij daar als je 100 paketjes hebt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2004
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    hj staat daar als je 100 pakketjes hebt, maar heb je ook al alle missies gedaan die je kon doen, en heb je ook alle missies van je huizen gedaan?

    en heb je al alle auto's die op het lijstje stonden bij sunshine auto's?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina