1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Bij elk ijsje dat je rondbrengt krijg je er iets voor. Het is niet veel, maar wel wat. Na 50 krijg je bij de Cherry Popper geloof ik tot 3000 erbij. ( als je hem hebt gekocht)
    Je kan trouwens nog de haven erbij kopen. dat is helemaal achter die grote boot daar. En ook de pinup club heb je nog niet volgens mij. Die is vlakbij het eerste huis waar je begint.

    Pizza brommertje ligt achter het restaurant. Het is ff moeilijk uitleggen waar precies maar ik dacht ergens in de buurt ook van Kaufman cabs. Anders ga je taxi rondrijden er is regelmatig iemand die naar het pizza restaurant wil.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, pole position club is ook handig om te kopen. Kost je 40000 en je verdient er 4000 per dag mee. Daarvoor moet je wel een tijdje in een kamertje zitten en wachten tot de muziek afgelopen is. Dan krijg je er pas geld voor. En het pizaabrommertje staat achter elk pizza restaurant (bijna altijd)
     
  3. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    die pizza boy missies moet je wel in één keer halen, anders kun je opnieuw beginnen:) ;)
     
  4. box_thijs

    box_thijs Guest

    ja, dat sux net als politie en uuh brandweerwagen dacht ik
     
  5. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een stripclub gekocht (die op de kaart onder de letter P staat) en kan geen missies doen :'-( waarom???


    En hoe kunnen jullie zoveel quotes na elkaar doen zoals "Blackspider"?? :confused:
     
  6. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0

    Met de taxi 100 mensen wegbrengen:dan kan je ermee springen. ??? Hoe en met wat springen?
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan kun je springen met elke taxi, als je tenminste die 100 hebt gehaald. Als je wilt pringen moet je op ' x' drukken, net zoals bij de voodoo.

    Omdat daarbij geen missies zijn... Ik raad je aan voordat even de thread te lezen, natuurlijk niet helemaal , maar een laatste pagina lezen is toch wel mogelijk... Kom op zeg, zo vermoeiend is het niet. Dus ga eerst zelf maar ff zoeken op de vorige pagina, kun je het een beetje leren.

    En als je zoveel mensen wilt quoten, dan moet je gewoon

     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. box_thijs

    box_thijs Guest

    hehe fout rutger|:- wel missies bij de stripclub, zoals jij zei lezen ik had ongeveer bij pagina 4 of 5 ofzo ook al gezegt dat er missies zijn, je meot 10 minuten (10 uur in het spel) naar dat stripwijf kijken in dat hokje links in die priveruimte dan krijg je dacht ik 4000 per dag als je dat hebt gedaan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2004
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    echt meest trieste 'missie' van het spel
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Fout ;), want dat was jij helemaal niet. Dat was xboxgangsta. En je gaat natuurlijk niet de hele thread afzoeken naar het antwoord. Dan kan ik ook zeggen, dat bij de algemene gta thread ergens ook staat dat ik dat had gezegt:)

    Maar inderdaad, het is geen leuke missie, het is saai, duurt lang. Ze konden zeker niks meer verzinnen.
     
  11. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    :) :p:confused: waar dient die zoekfunctie eigenlijk voor? als je iets zoekt krijg je alleen de thread te zien waar die staat, en niet welke bladzijde. Kun je net zogoed geen zoekfunctie gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Een van de nieuwe functies van V3 is dat je nu ook gewoon in een thread zelf kunt zoeken. Kijk bovenaan de pagina maar bij de paginanummers. Daaronder vind je de optie Search This Thread. Als je daar bijvoorbeeld stripclub invult dan krijg je alle posts uit deze thread te zien die daarover gaan. :)
     
  13. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    ga in dat kleine kamertje zitten en je moet dan eventjes 600 euri spenderen en dan heb je hem gehaald!
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, goed box_thijs. Tenzij je dat een missie noemt natuurlijk. Maar op de vorige pagina had ik al aan gegeven wat je moest doen om de polpositon te 'completen'. En dat moest Godless gewoon maar ff zelf op zoeken(en jij trouwens ook)

    Maar ok, discussie gesloten. Ander onderwerp please...
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  15. box_thijs

    box_thijs Guest

    ja goed idee.., maar nu begrijp ik er niks meer van :-S :confused:
    ander onderwerp uuh..., :confused:
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de virg-o maar niet voor sunshine cars>>rijd of staat die mss op een bepaalde plaats ofzo??
     
  17. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    die rijd vaak in Washington Beach
    gewoon een paar keer er door heen rijden dan vind je hem vanzelf
     
  18. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar nog iets ik dacht dat er bij 300 reply's een nieuwe thread werd gemaakt of is dat niet meer zo?
     
  19. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht bij 200 posts, anders maak jij toch een Vice City HelpThread [Deel 3]
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit soort vervolgthreads worden altijd door ons zelf aangemaakt of door members die hier toestemming voor hebben gevraagt. Persoonlijk lijkt het me niet echt meer nodig om een deel 3 aan te maken aangezien de game nu onderhand toch wel ver over z'n hoogtepunt heen is. Tevens kun je met de nieuwe 'search this thread' optie zelf het antwoord op een vraag al makkelijker terugvinden in deze thread. Want laten we eerlijk zijn, zo'n beetje iedere vraag is onderhand al tig keer beantwoord. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina