1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik snap het
     
  2. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nu in godsnaam pizza's rondgeven-->ik sta naast die persoon en er gebeurt niets en als ik ernaast rij...dan gebeurt er ook niets :confused:


    PS.*-Als er iemand is die geen "Live" kan spelen dan is het nu 't moment-ik heb een papirke gekregen bij een tijdschrift en er staat een code op...en ik gebruik het toch niet.Dus als je 2 maanden gratis "Live" wilt spelen-dan stuurt me een "prive bericht" of stuur me een E-mail--> smartie_321@hotmail.com
     
  3. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    als je er naast staat moet je naar de zijkant kijken en dan op rechter anlogstick drukken gooit ie hem vanzelf
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat search this thread had ik nog niet gezien. maar het is idd zinloos om een nieuw topic te openen.
     
  5. box_thijs

    box_thijs Guest

    nee idd geen zin (j*zs zo benk net zo'n meelopertje) wel jmmr andere spellen speel ik eigenlijk niet op mijn xbox, tis altijd wel lache om een beetje te lullen over vice city
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu vast bij dat winkelcentrum, dat je al die ramen kapot moet maken... hoe kan je dat het beste/snelste doen??
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Met een uzi of een van de andere wapens die je in die slot kan plaatsen. Je kunt het ook met je katana (ninja-zwaard) proberen. Ik weet niet of dat ninjazwaard hier ook werkt, maar bij andere ruiten iig wel.
     
  8. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste een knuppel gebruiken, die slaan makkelijk, en met pistolen moet je eerst altijd richten, en dat gaat niet altijd makkelijk.
    Knuppel gebruiken dus.. dan is 't makkelijk, ik heb 'r ook tijdje vast gezeten!
     
  9. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    De zelfde manier als dat je drive-by iemand vermoord! naar die kant kijken met de rechter duim-knop, en dan indrukken.

    (als ik Gladius heb uitgespeeld, ga ik ook weer door met GTA VC! _O_)
     
  10. box_nick

    box_nick Neo

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan ook gewoon de rocket launger gebreuken schiet je meerdere ramen te gelijk :D:D
     
  11. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Live


    Sorry voor offtopic O-)
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6

    ik had je nog een pm gestuurd.

    Maar met die winkel, in gebruikte een katana zwaard, ging perfect.
     
  13. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer efkes offtopic: heb je mijn "prive" bericht al ontvangen?
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd, heb ik ook gebruikt. Je hebt ze redelijk snel kapot, maar belangrijker, je krijgt niet zo snel sterretjes, met een pistol krijg je dat veel sneller.
     
  15. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    drive by op een moter met uzi gaat nog steeds het beste vind ik
     
  16. box_thijs

    box_thijs Guest

    ik had het met 5 leven gehaald ik gebruite eerst een uzi en toen waren daarvan de kogels op toen bleef ik net zo lang hobbelen voor de ramen tot de politie ze naar de k*ote schoten :)
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dat je daarmee kogels verspild, als dat helemaal niet hoeft.
     
  18. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt beter geen uzi gebruiken voor de ramen. je kunt dan niet goed mikken. het beste is een zwaard of een geweer waarmee je kunt aimen. zonder motor dan moet het ook lukkn
     
  19. box_thijs

    box_thijs Guest

    ja nu weten we het wel, volgens mij weet Rectal8-ball nu het antwoord wel ;-)
     
  20. box_thijs

    box_thijs Guest

    ik had nog wel even een vraagje, met die rampagnes (ofzoiets) die dingen lukken mij dood omdat het op de xbox zo k*ote schieten is.., kan iemand mij tips ofzo geven? ik las in het engels iets dat je sneller kan rennen met zware wapens maar dat begreep ik niet zo goed omdat mijn engels niet al te best is.., weet iemand wat dit is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina