1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: sunshine

    Kan iemand me helpen?

    En nog een vraag: Ik ben naar Sunshine Auto's gegaan, en ik zag het ook gewoon, maar ik zag nergens zo'n rondje met een huisje erin zodat ik het kan kopen (en kan iemand me ook vertellen hoeveel het kost?). Moet ik dan eerst een bepaalde missie doen of zo? Om het te kunnen halen?
     
  2. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @ webkem
    die lijst hangt aan de muur rechts van waar je de straat race doet.

    @ C.J. het huisje om te kopen is strak voor de duur van sun shine auto's...na de missie voor het vercetti estate kan je "pandjes" kopen
     
  3. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, die heb ik al gehaald, en zag het huisje niet...Maar ja, nog een keertje kijken dan maar...Bedankt!
     
  4. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff ge-edit, het spoileren ging een beejte fout....
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  5. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik zit ook een beetje vast, ga maar ff spoileren omdat dit wel een verrassende missie is...

    Okee in die Vercetti-missie waar Lance jou verraden heeft moet jij hem afmaken. ondertussen moet je ook je kluis verdedigen. Alleen ik snap niet precies wat ik moet doen, want als ik de kluis aant verdedigen ben (wat trouwens voor geen fuck zin heeft want die mafia wordt tog steeds gerespawnd, dus ik blijf maar nutteloos schieten en schieten en schieten) maar dan zegt ie dat ik t dak op moet om lance te killen. Als ik dan naar boven ga, dan kan Lance niet dood en zegt ie weer dat ik me kluis moet verdedige.... ?! Duss... Wat moet ik nou precies doen, vind t een beetje een vage missie...

    [Edit] Laat maar zitten, heb m ondertussen gehaald... en.... Uitgespeeld :D
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    CJ: bij die missie van love fist moet je gewoon een bepaalde snelheid blijven rijden(beetje zoals in de film SPEED),als je gewoon op de grote weg gaat rijden(waar ook die ijsfabriek ligt) dan is deze missie een eitje.
     
  7. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand een plek waar veel Phoenix komen? Of misschien een parkeerplaats waar hij staat?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze rijden veel op het eiland waar Vercetti Estate staat.
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Stryker: als je zelf in een sportscar gaat rijden (infernus,cheetah etc.),dan kom je de phoenix ook vaker tegen.
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, heb al die auto's ingeleverd:) . Op zich niet zo heel moeilijk, maar soms wel irritant. Ga nu ff die straatraces doen.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    waar kom je de Esperanto veel tegen dan?
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik had veel geluk met die bak. Ik zat op de motor ff te zoeken en opeens pleur ik tegen een auto op en dat was toevallig de Esperanto. Het is echt zo'n Amerikaanse bak.

    Later toen ik hem al had, kwam ik hem veel vaker tegen |:- .
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    xboxgangsta: de esperanto rijdt vaak bij het hotel(je eerste hide-out) of bij haitans/cubans.
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    waar gebeurde dat dan?
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het linker eiland, bovenin. Waar zo'n politie auto staat. Vlakbij die motorclub van Mitch. Daar op die grote weg.
     
  16. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    welke gebouwen krijg je nou en welke moet je kopen, hoeveel zijn er.
    ik heb nu twaalf gebouwen:

    Verseti Estate
    Boatyard
    Print Works
    Pole Position Club
    Film Studio
    3321 Vice Point
    Ice Cream Factory
    El Swanko Casa
    Car Showroom
    1102 Washinton
    Taxi Company
    Hyman Condo

    ik weet dat ik nog de Malibu Club moet hebben, maar weet een van jullie misschien of er nog meer gebouwen tekoop zijn.

    en kan je nou bij de Car Showroom een area set halen, zodat je geld krijgt, net als bij Verseti Estate en andere grote bedrijven/gebouwen.
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm er zijn intotaal 15 gebouwen, er staat nog een hotel, waar je geen geld aan evrdiend in de buurt van pole postion en cortez, van ut begin en bij de biker club, staat ergens een trap, waar onder ook zon geweer ligt, daar naar boven gaan en dat geval kan je ook kopen, maar 1000$
     
  18. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    dank je wel _O_
     
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    no shit dat dat huisje maar 1000$ is, fucking afgebrande krot.
    maar die andere hotel heeft wel weer garage, nu alleen nog die Malibu en als ik die heb gedaan zit ik ongeveer op 50%
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf zit ik nu op precies 60%, en meot nog wat missies doen, telefoons missie(de laatste), missies van bedrijven, en ik kan maar niet die miussie halen van zon haitiaan, zon dikke vent, dan moet je erst van die tegenstanders veel vermoorden en dan met iemand in je auto raijden(rode Van) terug naar dat gebeuren en kan maar neit wegkomen, want banden worden telkens kapot geschoten, helaas....ga zometeen maar weer proberen!!En ik heb al 74 packages, nog 6 te gaan voor
    Zon sparrow die op water kan, bij 90 een tank bij fort baxter, bij honderd THA APACHE
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina