1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    niet achter elkaar?? weet je dat cker?? kj dat is wel fijn om te weten.:D tnx..
     
  2. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is ZEKER ja! _O_ Ik kan je vertellen het duurt lang maar dan heb je ook wat hoor!!
     
  3. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ff op box thijs reageren er is helemaal geen teargas.
     
  4. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, ik heb ook geen teargas gevonden. teargas is er dus alleen in de ps2 versie. Of heeft iemand het wel. ;)
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, ik heb ook gezocht, op van die kaartjes van bijv. GTAwarehouse (www.gtawh.com) staat het aan gegeven, maar dat zijn kaartjes van de pos2 versie. Nou, ik denk dat je lang kan zoeken, maar ik kan ze niet vinden...
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dat is alleen op de PS2. Ik was gister tenminste ff op een PS2 VC aan het doen en daar zag ik hem meteen. Echt niet veel aan hoor.

    Vraag: Waar kan ik de Apache helikopter vinden? Moet ik daar alle hidden packages voor vinden?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Rare zaak, waarom zouden ze dat er nu weer uithalen? :confused:

    Die appache kun je op de legerbasis vinden als je alle missies hebt uitgespeelt, en om 'm op dat platform in de stad te krijgen moet je alle 100 hidden packages vinden. (volgens mij)
     
  8. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alle hidden packages en hij staat niet in de stad...maar wel op legerbasis
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Das vreemd, zou toch echt wel moeten.
     
  10. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    staat ie er bij jouw wel dan dodgie?????......
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    misschien bij dat platform bij een huis vlakbij je villa daar heb je ook een landings plek waar nooit een helicopter staat.:eek:
     
  12. box_thijs

    box_thijs Guest

    *sorry* ik had dat ooit ergens gelezen en waarschijndelijk was dat voor de psII ofzo, Als je alles wil lezen moet je 3 of 2 pagina's terug bladeren (klikken) en daar staat alles.., het is dus al een keer volledig besproken.

    voor de duidelijk (luie mensen die niet terug willen kijken)

    als je alle missies hebt gehaald (verhaal missies) dan krijg je de appache bij de legerbasis, je kan daar ongeschoten opkomen door een politie pak aan te trekken. Deze kan je vinden bij dat politie burau waar je die gozer moet bevrijden bij de malibouclub (ofzoiets)

    Als je alle 100 pakketjes hebt (staat wel bij stats of je dat hebt) dan staat hij bij washington beatch (ofzoiets) boven aan in het noorden op zo'n plateau
     
  13. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    wou je zeggen dat dit niet al besproken is in deze thread? teargas is behandelt, de appache is behandelt en elke vraag is al tig keer beantwoord. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  14. box_thijs

    box_thijs Guest

    dat zei ik toch? alles is behandeld en als je iets niet kan vinden, moet je maar in deel 1 kijken :)
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zit het zo, maar pin me er niet op vast als het niet klopt. Je krijgt 2 maal een apache, 1 keer als je 100 pakketjes hebt gevonden en 1 keer als je alle missies hebt uitgespeeld. Je krijgt ongeacht wat je doet, voor het eerste wat je haalt een apache bij de legerbasis en bij het tweede wat je haalt komt ie ook op het platform.
    Dus of je nou eerst 100 pakketjes vindt en dan de missies uitspeelt of andersom, je krijgt hem altijd eerst bij de legerbasis en dan bij het platform.
     
  16. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt logisch jellejelle... Ik ga ´t gewoon uitproberen 8)...
     
  17. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    DVD gaat niet

    Ja,mensen...ik ga een offtopic vraag stellen O-) Anders als ik een "nieuw" topic maak,gaan ze weer beginnen zagen :p
    Hoe komt het dat ik op mijne Xbox gekochte DVDs ut de winkel kan bekijken,maar gekopieerde DVDs niet??
    -Omdat ze gekopieerd zijn of omdat er iets met een stift opstaat(op de PC gaan ze wel...)?? :confused:
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat ligt eraan welke xbox je hebt, de ene leest alles, en de andere niks, maar het heeft volgens mij niks te maken met die stift. Ik denk dat het ligt aan dat ze gekopieerd zijn. Maar dat weet ik niet zeker.
     
  19. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat het aan mijn Xbox ligt,maar ze zijn toch allemaal dezelfde...? :confused:
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, er zijn drie verschillende soorten, die hebben verschillende drive's. de oudste is een thompson, daarna de phillips, daarna de samsung. De samsung kan alles lezen, de phillips bijna alles, en de thompson een deel.

    ik zal even een plaatje zoeken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina