1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan ik dan weten welke dat kik heb? :confused:

2. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    probeer de zoek functie eens, typ je samsung + philips ofzo in, krijg je 't. het is pas een paar x voorbij gekomen op het forum;)

3. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De samsung is die met 3 gaten in de cd drive en de thompson en philips meer dicht. De samsung kan ook CD-R's afspelen. En de Thompson leest het minst

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben een gelukkig eigenaar van een Samsung-drive!

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt wel, maar ik doelde eigenlijk op het feit dat ze teargas eruit hebben gehaalt ;)

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  6. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    nog ff over die verschillende drive's. ik heb de samsung maar kan tog geen gebrande dvd's afspelen. ???

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij is dat ook soms zo:mad:

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Het ging ook eigenlijk om de onderste twee regels ;). En met die DVD-drive, ik geloof dat iemand ooit ergens in één van de algemene XBOX-fora een thread had met een lijst van alle CD-R's en weet ik wat nog meer die de Xbox wel en niet pakt met Samsung-drive. Want de Xbox pakt, zelfs met Samsungdrive, niet alle gebrande CD-R's en dergelijke

9. box_nick

box_nick Neo

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een treat wat over vice city gaat niet over dvd drive's

10. box_thijs

box_thijs Guest

Wat betrefd die drive's, volgens mij heeft het ook wat te maken op wat voor een soort dvd's je ze brand. En volgens mij ook hoe je ze brand, plus min of die andere.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, nou kunnen we wel weer over vc praten. Anders kun je het vragen in het hardware topic als je vragen over drive's hebt.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hey, ik heb die Pole Position 'missie' gedaan. En nu krijg je dus $4000 per dag. Nu las ik ergens dat als je +- 10 minuten gingen kijken dat dat bedrag hoger werd. Is dat waar of is het bullshit?

13. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ja das bullshit je moet als je hem heb gekocht ff naar achterste kamertje +- ongeveer 7minuten naar zo'n vrouw kijken en dan krijg je $4000 per dag en dat is het maximaal

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    oh 7 minuten.. shit, ik was na 5 opgehouden, omdat ik dahct dat het toch niet meer opschoot.. |:-

Ik moet alleen nog de missies van Malibu.. maar wanneer krijg je precies de laatste twee missies. ja na 60% ofzo, maar ik heb al iets van 10 huisjes.
    of moet je dan ook eerst alle andere missies hebben voltooid, zoals bijv. Malibu??

15. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    hoeft niet als het goed is moet je gewoon die vercetie missie's halen in je mansion

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm ok thanks, zal nog eens kijken dan..

zat alleen nog even vast bij die missie van Malibu dat je tegen die gast mnoet rijden. 2 keer was ik bijna bij het eind komt die gast met een politieauto tegen me zijkant rijden..spin.. en mission failed.snif.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    met die pole position club kun je 4000 verdienen door 6 minuten in dat kamertje te zitten. Lord Armada, als het goed is kun je nog verder gaan, dus eerst 300, en een andere keer weer 300 bijvoorbeeld, je hoeft het dus niet opnieuw te doen. En die laatste twee missies krijg je als je de missies van de print studio afhebt, met nog een paar meer.

18. box_thijs

box_thijs Guest

Volgens mij is het boelshit dat je die eindmissie krijg bij 60% ik had pas 54% en toen kreeg ik die missie.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Krijgt eindmissie/telefoon vanaf dat je 50% hebt gehaald normaal.

20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Mensen, dit zegt echt genoeg hoor. Zolang je de missies van Print Works maar af hebt en je eigen missies. Misschien moet je wel een aantal asset missions hebben voltooit, maar zolang je die twee dingen maar hebt kan het in principe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina