1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand mischien hoeveel pizza's je weg moet brengen voordat je 150 health heb.en heeft iemand meschien een tip voor mij met de vigalante missie's want daar wor dik ook stront ziek van
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL, vigilante missies zijn cool :cool:. Nee, het beste wat je kan doen is met een tank of een apache, maar dan moet je of alle missies uitspelen (apache) of 90 pakketjes (tank) of 100 pakketjes (apache) vinden. Volgens mij krijg je die tank ook na een bepaalde missie, maar dat weet ik niet zeker.
    Met de pizzamissies is het vrij simpel, je moet tot level 10. Dan moet je 10 pizza's wegbrengen voordat je nieuwe bestellingen krijgt. Als je die 10 hebt weggebracht en je komt terug bij het restaurant zal er automatisch in beeld komen dat je de missie gehaald hebt. Je merkt dus vanzelf wanneer je het gehaald hebt, maar volgens mij zijn het er in totaal 55.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    die tank krijg je inderdaad door 90 pakjes te vinden. Of door die missie van Cortez, en dan dat ding in je garage zetten.
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    in al mijn garage's staat een tank!:D
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou een apache in mijn garage gevrot, was wel ff klooje, maar dan heb je ook wat.... :cool: :D
     
  6. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een heli in mn garage maar het is me niet gelukt. Hij is al kapot als je hem erin zet. Weet iemand hoe je een Hunter (Apache) in de garage zet bij sunshine? ;)
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    heel veel klooje en blijve probere, verder kan ik je ook niet helpe, ohja en beetje rustig met het gas (je weet wel om omhoog tegaan)
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat bij normale helikopters werkt is ze voor de garage parkeren en zorgen dat de deur open gaat en ze dan een tikkie te geven met een auto, dan glijden ze zo de garage in. Weet alleen niet of het bij de hunter werkt
     
  9. box_thijs

    box_thijs Guest

    ja kan de appache ook gewoon mooi voor de garage neerzetten en dan lopen (rennend) hem erin duwen.
     
  10. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    maar past die propeller dan drin???:confused:
     
  11. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    hey weer ff een vraagie als ik nou 2 keer polietie's missie's doe tot level 12 krijg ik dan 200 en geld dat ook voor de pizzabrommer???......
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het goed is wel, gewoon een beetje heen en weer duwen en flink wurmen. O ja, een brede garage wil ook wel eens helpen :+.

    Nog één keer dan, 200 health en armor krijg je pas als je het spel op 100% uitspeelt, dus je kunt pizza's bezorgen tot je erbij neervalt, maar meer krijg leven krijg je toch niet.
     
  13. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    echt wel heb het gebrobeerd had eerst 100 leven als ik nu een hartje pak krijg ik 150
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, haha, dat is na de eerste keer, daarna kun je pizza's in de rondte karren wat je wilt, het blijft 150 totdat je het spel uitspeelt. Hetzelfde geldt voor de Vigilante missies.
     
  15. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,mensen! Ik heb die level met mafia die mijn geld uit de kluis probeert te stelen uitgespeeld,en ik heb weer geen levels nietmeer.-->Wat moet ik doen? :confused:


    PS.*-Hoeveel huizen kan je maximum kopen??-->Ik heb er al 15... :cool:

    +IK kan nu ook met de taxi springen...zo machtig ding dat dat wordt :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  16. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle huizen enzo hebt, met de missies, zodat je op 50 procent uitkomt dan is het afwachten tot je een telefoontje krijgt. ed. Je hebt alleen grote bedrijven nodig waar missies bij zitten, dan kun je die andere laten, waar alleen gesaved kan worden en waar een garage bij zit. ;) deze heb je niet nodig: schuin tegenover de Nord Point Mall, bij pay 'n spray tussen de Malibu/golfclub en Politie, in downtown tegenover de Angels en als laatst bij Ammu nation ook in Downtown. Verder heb je nog 8 ofzo grote bedrijven waar missies bijzitten. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan ben je in principe klaar, ik weet niet of je alle missies van Phil, Love Fist, Mitch, Auntie Poulet en Humberto Robina al hebt afgemaakt. Als dit zo is ben je met de missies klaar. Je hebt natuurlijk nog wel rampages, unique jumps, hidden packages, verborgen races, ambulance missies e.d. en je kan winkels overvallen en een mini-game spelen bij de Ammu-Nation in Downtown. Genoeg te doen, dit zal je dus alleen wel allemaal zelf moeten vinden of met behulp van een walkthrough

    Edit: je hebt alle huizen _O_
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL :+, over zijn hoogtepunt, 100+ posts erbij in 10 dagen over zijn hoogtepunt 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  19. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    vind jij niet dan? deze thead is ruim over zijn hoogtepunt heen, en het zijn 13 dagen.
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Vooruit dan, 13 dagen en 119 posts, er zijn niet zo veel threads op dit gedeelte van het forum met gem. 10 posts per dag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina