1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha lol nu ken je hem zeker niet meer uitspelen? 8)

goeie actie om cheats tebruiken :cool: heb je hem al 100% gebruik je cheat f**k nu heb 99% :cool: 8) |:-

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    haha dat is mooi kut! omdat ik me ook een keer verveelde ben ik cheats gaan gebruiken.. DOM! had ik echt alles gehaald stond er: 91%:mad:

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe kan je die missie dat je lance moet bevrijden het best aanpakken?

5. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Missie waar lance vermoord wordt? met een uzi. Wel eerst die gasten killen bij de poort met een sniper. En dan daarna, als je hem hebt, een vuilniswagen pakken en nokke

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb beetje anders gedaan!

Eerst met bazooka mensen bij die auto daarvoor neergeknald(dus de auto), daarna met uzi er gewoon in gelopen mensen om gelegd, lance bevrijdt en weg rijden in container wagen/vrachtwagen!makkie!

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Nog een alternatief om weg te komen. Direct na de uitgang kan je naar rechts en dan een bruggetje over. Zo heb je geen last van die kerels van Diaz _0/. En de uzi is idd het meest relaxt. Als je trouwens een beetje goed aan komt scheuren en je auto tegen die auto aangooit die de ingang blokkeert dan zou je die ventjes bij de poort op die manier moeten kunnen doden.

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    bazooka ??? sniper?? waar halen jullie die zooi vandaan:D
    maare ik heb het klusje daarstraks geklaard door heel rustig eerst die auto met me machine gun kapot te knallen, verder iedereen van afstand ook met machine gun, toen met uzi erop af gerend en met die auto naast de schuur weggesjeest.

was idd niet zo heel meoilijk

9. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet steeds doorgaan als je wordt vermoord. dan raken je al je wapens enzo. weg. Je kun et beste vanuit je saveplek beginnen en veel wapens inkopen in nord point mall en die wapenwinkels.

10. box_nick

box_nick Neo

Leuk Bevonden:
    0
    Shoot,Run And Drive :p:p

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna nog nooit wapens gekopcht ik heb de beste wapens altijd kunnen vind! Ik noem de bazooka, uzi, en m40 en een handpistooltje! Meer had ik niet nodig maar ik had vaak ook altijd die wapens die bij je savehouses komen te liggen als je veel packages hebt!. Maar ik had voor uzi iets van 2000 kogels en m40 ook zoiets, bazooka iets van 100 en hand pistooltje iets van 500.

- Bazooka ligt wanneer je van sunshine autoi's richting vliegveld rijdt dus eerst links uit sunshine dan rechts zie je links een gebouw(oranje) kan je onderdoor en in zwembad ligt de bazooka!
    - Uzi ligt bij de bikers club onder de trap als je naar dat krot loop wat ook een savehouse is!
    - M40 ligt tussen die krotten huisje waar je ook die 4 missies van die oma moest doen!(bij die pimp auto met die wielen die op en neer kunnen enzo)
    - Handpistooltje bij cortez en uhm andere weet ik ff neit meer!

12. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    En dan de gruwelijke wapens die je kunt krijgen bij Phil z'n stekkie. Tenminste als je al zijn missies hebt uitgespeeld... Ik noem een minigun, flamethrower en nog 2 waar ik nu even niet op kan komen...

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Een bazooka en nog een detonator!volgens mij

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    hehe God Bestaat:D

15. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    100 pakketjes zoeken doet ook wonderen voor je gratis wapenvoorraad, en in je mansion, als je die van Diaz hebt afgepakt vind je onderin een kamertje ook nog een M40 en een shotgun

16. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Jellejelle, verveel jij je dat je alle hidden packages gaat zoeken ofzo? ;)

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik verveel me behoorlijk ja :p. Maar als je eenmaal weet waar ze liggen heb je ze in een uurtje bij elkaar gesprokkeld. Wel makkelijk hoor, ook om 100% te halen ;)

18. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Jah, idd. Ik zal ook maar eens er de tijd voor nemen. Heb hier togh wel ergens een Cheatboek van XBM liggen;)

19. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb nu alle missies van Ken Rosenburg, Juan Garcia Cortez, Ricardo Diaz, Kent Paul en Tommy Vercetti gehaald. Ik zie nu nog wel een grote V staan op de kaart (bij Vercetti's Estate), maar een missie kan ik daar niet doen? Hoe kan ik verdergaan met de missies? Want er zijn er geloof ik nog 2 (END MISSIONS).

Alvast bedankt,

20. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Die V betekend dat de Vercetti estate nu van jou is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina