Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    ooh SplinterX die ene missie is best simpel, zorg ervoor dat je al die gastjes op die binnenplaats neerschiet en schiet ook meteen die 3 andere ventjes in dat steegje verderop neer, en je kan zo naar dat restaurant terugrijden!
     
  2. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gewoon weggereden in die auto, snel in die steeg gaan staan. En die drie gassies voor het hek neerknallen. En dan snel wegrijden. Ik heb die missie zovaak geprobeert omdat mn auto alsmaar in de fik vloog, maar hij is eik best simpel.:)
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn auto gebeurt van alles mee dus tjah....
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben net klaar met de malibu missies.

    maar goed ik heb een vraag, is best een spoiler.
    want het is best een toffe missie

    ik heb dus die bankberoof missie gedaan, en dan heb je die phil en cam bij je. ik loop naar buiten, had een auto om de hoek gezet zodat je niet die taxi in hoeft. maar er ging iets fout, me auto flikkert om en ik kan nog net met phil in een andere auto komen maar cam was doodgeschoten.
    ik heb hem wel gehaald maar, als die cam nog leeft, krijg je dan ook missies van hem :confused:

    splinterX voeg me anders toe aan msn: barend_spaan82@hotmail.com
    als je msn hebt dan ;)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb terjuist Diaz's Estate overgenomen, boven op het dak stond die heli, heb er een rondje mee gemaakt, en ergens geland, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het spel daarna geload heb zonder gesaved te hebben nadat ik de heli had verplaatst. Nu zie ik die heli nietmeer.... Niet op Diaz's Estate, en ook niet op de plaats waar ik hem die ene keer had achtergelaten...
    Komt die nog terug, moet ik een andere stelen, waar, blijft die daar dan staan waar ik hem neerzet... ?
    Greets
     
  6. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    als je je game opnieuw load dan is elke voertuig weg dat je een plaatsje hebt gegeven behalve in je garage dan.
    maar die heli die staat er zo nu en dan.
    dus de ene keer niet en de andere keer wel.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Cam gaat altijd dood, wat je ook doet. Dus je krijgt geen missies meer van hem.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb'm al enkele keren geprobeerd, niet gelukt, dan maar andere missies eerst gedaan, maar ik wil'm nu toch eens uitspelen. Heeft er iemand tips voor die missie dat je ruiten in de shopping mall moet gaan vernielen om beschermgeld te vragen...
    Ik heb gewoon te weinig tijd, zelfs al rij ik binnen met een pcj, en er zitten dan ook nog heel wat 'cops' in de mall...

    Any advice...

    Edit:"mission passed":) Ik vergat telkens een bepaalde winkel zijn ramen. Leek hard op de winkels die je niet kon vernielen daardoor. Thx anyway
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik heb niet echt tips voor die missie. Maar je moet hem gewoon een paar keer doen, dan weet je precies waar alle ruiten zitten. Ik heb gewoon met de uzi rondgelopen en ik had nog tijd zat.

    De eerste paar keer lukt hij meestal niet. Bij mij lukte hij pas bij de derde keer.
     
  10. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas de pole position club gekocht. Maar nu zie ik nergens een plaats waar je opdrachten kunt gaan doen. Zijn die er wel bij de pole position club?:confused:
     
  11. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik kijk ook altijd op het dak of 'ie er staat. Nah, weet je wat het is? Je moet eerst gewoon weggaan, een tijdje rijden of zo, en dan als je terug komt, na een tijd (niet te snel) dan staat je heli er weer :).

    Ja ik zat ook te zoeken. Maar ik denk dat het gewoon niet kan, je kan er alleen maar opslaan.
     
  12. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net ook even begonnen met vice city, ik heb nu een lastige missie. dan moet ik met en bestuurbaare heli, bommen neer leggen in een gebouw. het lukt nog niet echt mijn heli die explodeerd steeds.
     
  13. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hoog vliegen. Dat is m'n enige tip. Als je laag vliegt wordt je aangevallen. Op de 2e verdieping gaan ze op je schieten, ik zou gewoon snel doorvliegen als ik jou was.
     
  14. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon even oefenen dan lukt het wel en als je word aangevallen moet je gewoon tegen ze aanvliegen dan heb je er geen last meer van.
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet in het achterste kamertje bij dat hoertje 600 spenderen en dan krijg je per dag 6000 euri:)
     
  16. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    600 spenderen??
    wat houd dat precies in
     
  17. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon uitgeven;) .
     
  18. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    o oke, maar ik weet niet meer wat ik dus nu moet doen, ik heb nu 61% klaar. lees dit alleen als je hem hebt uitgespeeld:

    ik heb de missie gedaan dat je lance en sonny moet kille.
    maar nu krijg je nog af en toe een telefoontje maar verder niets.
    krijg ik nog opdrachten of niet?
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij laatste telefoon missie, Loose ends. Er staan daar echt fakkin veel mannetjes. Gelukkig heb ik al wat pakketjes verzameld waardoor er nu een PSG-1 bij mn huis staat. Alleen daar is wel een irritante bug. Loop ik door die poort heen, kill ik die eerste gassies loop ik ff verder, wordt ik alsmaar geraakt! Ik zie helemaal niemand, ook daarboven niet. Zie ik opeens een geweer door de muur steken die me bijna doodschiet:mad: . Heel irri bug. En ik zit nu 58% En moet nog iets van 35 pakketjes.
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Iron Maiden: Heb je alle gebouwen gekocht? Zo nee, kopen! Dan krijg je weer nieuwe missies :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina