1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem de stoep op rijden bij de politie, dan blijft hij vast zitten en wordt ie waarschijnlijk door de politie afgemaakt.....duurt wel ff voor je door hebt hoe het het makkelijkst gaat

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    argh ik kom niet verder bij die missie van die motorclub waar je die chaos meter vol moet krijgen. ik krijg em wel vol maar mn 4 sterren blijven gewoon staan.

nja erg ver kom ik dan niet

btw normaal gaan je sterren toch weg als je een missie gedaan hebt??

3. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zoo Makkelijk!

Koop een dikke dosis wapens en knal alles kapot..
    OP een gegeven moment komt een helicopter boven je vliegen..
    Daar begin je op te knallen en daar krijg je extra Chaos mee...
    Zodra de helicopter neerstort heb je onderhand wel genoeg chaos !

Btw :
    Wat vonden jullie de moeilijkste missie van heel Vice City?
    Ik tot nu toe de race tegen die vriend van phill!

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je ietsje beter leest dan lees je dat ik die meter wel vol krijg maar dat ik gewoon niet wegkom als ik die balk vol heb en dus de missie heb volbracht..
    maarja ik probeer het nog wel een paar keer

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan proberen de sterren zo snel mogelijk te vinden. Ik had geluk, bij mij kwamen ze te laat. Toen had ik al weer een paar sterren weggehaald. En dan vond ik dat racen nog niet zo moeilijk. Ik weet eigenlijk niet, ik denk de moeilijkste die van die gast uit de gevangenis halen.

6. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    de moeilijkste vond ik die verrekte bootrace van de boatyard...
    Goldfish: je moet al rijdend iedereen kapotschieten, rij richting de paint en daar maak je die meter vol...

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Normaal gaan je sterren weg ja. Wat je het beste kan doen is gewoon na het begin van de missie naar de Pay 'n Spray te rijden in de buurt van de bikerclub. Schiet dan met een raketwerper alleen maar in de lucht. Je raakt wel niks en je wanted level zal niet echt hoog worden, maar die chaos meter wordt wel vol. Missie klaar? Dan hoef je alleen maar even in je auto te hoppen en de pay 'n spray binnen te karren.

BTW, het gaat makkelijker als je de rifle range mini game hebt gehaald (45 punten scoren) dan herlaad je wapen echt 10 keer sneller en hoef je niet iedere keer te wachten totdat die raketwerper herladen is.

8. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb me gewoon op laten paken bij die missie en dat was gewoon goed.....

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is waar, gehaald is gehaald :) Maar je wilt liever niet opgepakt worden, want dan ben je al je wapens weer kwijt.

10. Rose

Rose elke gek zijn gebrek

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er tips hoe je de missie Martha's mugshot het beste kunt halen. Ik wordt meestal meteen neergeknals door die mannen die omhoog komen de trap op, volgens mij is 1 keer raken genoeg om je te doden. Tips?
    _O_

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, je moet op dat balkon landen, en vanaf daar foto's maken. Dan kun je daarna wegvliegen. En dan heb je geen last van die politie.

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nu kom ik weer niet verder met die telefoon cel missie waarbij je op het vliegveld zo'n kerel neermoet knallen en dat koffertje van em naar ammonation moet brengen.

die kerels die uit die daken van die auto's uitsteken knallen me helemaal lek elke keer.
    hoe kan ik et het best aanpakken??

13. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom gvd niet verder bij die race van de MALIBU
    is er nergens een cheat voor een snellere wagen?
    ( en 'n cheat die uitgezet ken worden zodat je de 100% ken halen? )
    Want ik krijg hem maar niet opzij gebeukt :mad:

14. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    Goldfish: neem een heli mee...

15. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar zet die wel aan de zijkant van de aankomsthal en niet ervoor, dan verdwijnt ie en heb je nog niks.

@fearles, je kunt dat eerste rechte stuk het beste gewoon gas geven, en dan in de bochten proberen te snijden, zodat ie wel tegen de muur moet

Dat valt wel mee, zorg dat je de pizza en vigilante missies gedaan hebt, levert je iig 50 extra health en armor op en zorg dat je een .357 hebt, dan kun je ze met een schot neerschieten. Een spaz shotgun kan ook, maar daar kan je niet mee rennen.

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  16. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    @Fearless[NL] Je moet bij die race zo dicht mogelijk achter hem blijven rijden tot hij een fout maakt op het laatste stukje, en jij kunt winnen. Gewoon goed sturen enzo. Je kunt de wagen van hem ook opblazen als hen niet lukt volgens mij

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Nee, dat kan niet, dan is t mission failed...

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou al de missies van de Malibu uitgespeeld + die mannen van Sonny uitgeschakeld
    Daarna krijg ik 'n telefoontje van me advocaat of lance kweet het niet precies!
    Maar ik moet nou m'n geld verdedigen in m'n huiS en ook nog Lance uitschakelen!
    Heo moet ik dat precies doen want als ik Lance achterna ga krijg ik te zien dat de Maffia m'n geld steelt help me plz!

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet volgens mij gewoon achter lance aangaan, daarna pas je geld. Maar ik kan me vergissen, want het is lang geleden dat ik die missie heb gespeeld.

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Maar krijg ik geen Back-up van MIJN mannetjes?
    En Btw overleeft die advocaat het ook e.d

Leg me ff de hele Missie uit :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina