1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Over welke missie hebben jullie het? Mischien de laatste missie in dat huis van je? :)
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, je gaat eerst bij je kluis mannetjes neerschieten totdat Lance langskomt. Deze rent naar het dak. Achervolg hem. Op het dak staan een heleboel mannetjes je op te wachten. Loop dan meteen naar links (naar de hoek). Daar ligt zo'n icoontje waardoor alles sloom gaat. Nu kun je ze beter killen (je kunt ook op de rode vaten schieten, die ontploffen). Als Lance dood is moet je weer helemaal naar onder, daar staat Sonny (ga via het trappenshuis helemaal naar onder, daar is ook een kamertje met wat wapens en armour ofzo). Wanneer je hem gekilled hebt is de missie (en de main storyline) klaar.

    Trek je niks aan van de kluis die leeggehaald wordt. Je kunt genoeg geld terugkrijgen bij alle panden die je bezit.
     
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan bedankt ik ga het proberen!
     
  4. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Lance heeft me verraden en ik moet hem te pakken krijgen!
     
  5. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Lance hebt vermoord. Op dat dak staat ook een heli en indien nodig kun je extra levens halen of een vest pakken, als je weinig over hebt,op bijvoorbeeld de brug en dan weer verder gaan met de missie en op het dak landen met je heli en weer naar beneden in je huis.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  6. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gelukt om Lance te doden...
    Maar het lukt maar niet om S0nnY uit de weg te ruimen :mad:
    Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen want ookal staatie onder me ( ik sta vlak bij die deur dat leidt naar je kantoortje e.d ) ik krijg hem niet down :confused:
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gister m'n savegame per ongeluk gedelete :'-(Nu ben ik net oh het 2e eiland met een andere savegame :mad:
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook die sonny niet te pakken krijgen. het eerste dele met lance lukt me wel maar als ik weer terugkom bij die sonny staan er onwijs veel gasten en ga ik zo dood.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je ook al de pizza-boy missies gedaan, dan krijg je 150 health, dus dat zou je kunnen helpen? Als je het nog niet hebt gedaan?
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoeft niet, als je een bazooka hebt lukt het heel makkelijk. Anders moet je een M4 hebben en de hele tijd schieten, eerst die twee hulpjes van sonny, daarna pas Sonny. En let op je health, anders kun je het altijd nog vinden in dat kamertje.

    En Fearless[NL]:
    Ja, die advocaat leeft nog
     
  11. fishey007

    fishey007 honor the Fishey

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook in plaats van naar dat kantoor, verder naar beneden gaan, zodat je ter hoogte van Sonny bent. Dan pak je de snipe en knalt ze kapot....erg simpel
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm ik heb nu die airport missie gedaan, heb daarna geen telefoontje meer gehad, en voor de rest kan ik geen missies meer doen.

    moet ik nu perse de malibu kopen om dan die missies te spelen?
    want dan kan ik flink gaan sparen
    :D
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    even een vraagje, kune je ergens een helicoptor pakken zonder een missie gespeelt te hebben? in ben nu in het begin van Vice City en heb net dat meisje ergens afgezet bij zo'n cafe ofzo...

    anyways, ik heb een auto gepakt, en zo'n cheat ingevoerd dat auto's blijven drijven _O_.. hoe kan ik nou een helicoptor jatten? (ps. boot is al gelukt gewoon met drijvende-auto op de acherkant van boot in rijden uitstappen op goede moment en eigenaar uit boot rammen :9 )


    Ik gebruik cheats omdat ik graag ff wil wten wat je in vice city kan doen, heb nog nooit eigenlijk dat spel gespeeld en gebruik nu dus cheats om alle wapens te krijgen enz..
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat kun je altijd doen als je niks te doen hebt. Maar als je de laatste telefoonmissie krijgt, moet je die spelen. Dan krijg je gratis de ijscofabriek. Die moet je dus nog niet kopen.

    edit: QwX: je moet eigenlijk geen codes gebruiken. Omdat je het dan niet meer op 100% kan uitspelen. Dus je kan het dan niet opslaan. En welke missie bedoel je, dan je mercedis moet afzetten, zo ja, dan ben je helemaal niet ver. En helecopters kun je nog niet vinden nee, pas als je het tweede eiland hebt geunlocked.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar opzich is dat geen probleem..ik kan gewoon op het 2de eiland komen:)
    En idd ik save niet, ik doe dat alleen maar om een beetje fun te hebben..
    lukt met aardig ben al 5 uur bezig ofzo vandaag;)
    Of moet ik het ècht unlocken?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  16. Rose

    Rose elke gek zijn gebrek

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je op dat balkon waar die martha en die vent ook staan?
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nee op tegenovergestelde Hotel. Je mist zo wel de fun van het mannetjes dood knallen.
    Ik heb gewoon mijn heli op het strant gezet en ben in het hotel geweest. Daarna moet je veel mannetjes neer knallen.
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij no escape van malibu en ik krijg die kerel er wel uit zonder kogelschoten of wat dan ook alleen lukt het me echt voor geen meter om weg te komen..

    iemand tips ?
    welke auto ik het best kan gebruiken ofzo
     
  19. fishey007

    fishey007 honor the Fishey

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    auto pakken die voor de deur staat, rij naar de brug voor je en iets erna staat een cob bribe als je die hebt is het al een stuk makkelijker om naar de paint te crossen
     
  20. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    tis al gelukt:D op een nogal domme maar wel supermakkelijke manier, die kerel die gevangen was zat op een gegeven moment vast tussen een muur en een tafel (:D)
    maar ik rende gewoon naar buiten, pakte mn Swat busje en karde als een modderfokker naar de pay 'n spray, pakte een andere auto en spoot em over.

    daarna kon ik rustig terug rijden, hele politiebureau was leeg.
    heb die kerel ff losgeduwd en kon em daarna gewoon naar huis brengen




    en nu de bank overvallen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina