1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand t wel de mediamarkt in Utrecht? Gta double pack hoe duur?
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow tering. ik had danet ff een boot ergens gejat (idd via cheats -> ''Cars can float on water'') en ik had zo`n vette boot met een trapje naar boven!! :D
    echt cool. nu moet ik nog ergens een helicoptor kirjgebn maar heb geen zin in die missies..
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je nog steeds geen missies gedaan? Weet je hoelang je dat spel al hebt. Als je nou even missies gaat doen, hoef je geen codes meer te gebruiken, kun je makkelijk een helicopter en boten krijgen, zonder moeilijk te doen. Is veel makkelijker hoor, geloof me.
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, zou niet zo best zijn, denk ik zo, die eerste post van QwX, dat ie zijn doublepack had is alweer een tijdje geleden. Maar als je idd wat missies doet kan je zo zelf boten jatten en aan helikopters komen.
     
  5. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de malibu club missies gedaan en ik kreeg dat pakje van die bankoverval, er staat dat het bij de malibu club ligt maar ik krijg het nergens gevonden. Waar ergens ligt die?
     
  6. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff naar boven lopen, voorbij de paarse plek waar je de missies krijgt.
     
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu uitgespeeld (gewoon de missies dan zegmaar, heb creditsscherm al gehad, word nu om de 3 seconden gebeld) en ik keek zo op me unlocked item screen en ik zag dat die hunter nu bij fort baxter is.

    Dus ik blij, met mn helikoptertje,bazooka en nog meer ongein naar die legerbasis, ik land naast die helikopter en ik verwachtte dus een kogelregen van hier tot tokio maar ik kon gewoon wegvliegen :confused: die soldaten raakten hun geweren geen seconde aan:D

    was wel leuk natuurlijk, maar ik snap het niet echt want toen ik het bij een vriend van mij probeerde begonnen ze al te knallen voordat ik ook maar in de buurt was.

    heeft iemand dit ook??



    en nog iets, kan je helikopters ook bewaren? op je helicopterpad ofzo?
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, als je 100 hidden packages haalt, krijg je ook een hunter, en die staat dan dacht ik bij je huis. ik weet het niet precies want ik heb er 99 en weet niet waar de laatste ligt :mad:
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    owkee dan, ga ik daar eens leuk aan beginnen:D
    moet niet zo lang duren, ik heb er toch al 3:D

    oneindige zoektocht, here I come
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. nou ik heb al een aantal missies idd gedaan - ik kan nu kiezen uit 2 'maffia' bazen zeg maar -. maar het is nog steeds gewoon beetje ruig iedereen overhoop knallen enz.. maar wil graag een heli dus zal deze week proberen iedere dag een aantal missies te gaan halen.
     
  11. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke missie is dat. Waar ben je nu dan :+
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij zal wel naar Cortez en Ricardo Diaz kunnen, je moet gewoon voor Diaz werken, dan kan je na een missietje of 3 van hem naar het andere eiland en daar kan je helikopters halen.
     
  13. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je toevallig je politieuniform aan dat je na de missie krijgt dat je die agenten moet strippen in de garage? Dan schieten ze namelijk niet, en anders echt wel! :)

    Helicopters kan je niet bewaren, er staan er een aantal standaard op bepaalde plaatsen. Het enige wat je zou kunnen doen (als je dat nog niet hebt) is hidden packages sparen en dan krijg je bij 80 packages de sea sparrow achter je huis (Diaz mansion). Ook als je een helikopter op een andere heliport zet, en je gaat weg en komt weer terug, staat alleen de default helicopter er nog.

    :cool:
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Eh.. nouja het is volgens mij een tussen missie ofzo.
    ik moet met een klein speelgoed helicoptertje bommen onder een gebouw plaatsen. tering moeilijk :)
     
  15. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die missie heb ik heel wat ergernissen opgedaan! So! Alhoewel de missie op de xbox nou zeg 10x makkelijker is dan op de pc (heb hem daar eerst op gespeeld) omdat je gedoseerd "gas" kunt geven en daardoor veel wendbaarder bent. Het belangrijkste is dat je weet dat je de laatste keer niet terug hoeft te vliegen. Plant de bom op de hoogste etage dus als laatste. Daarnaast gewoon blijven proberen en dan lukt het vanzelf! Suc6. _0/
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, thanks ik zal het morgen ofzo proberen.
    by the way, waar kun je ergens vliegtuigen vinden? ik heb al op verschillende plaatsen van die helicopterplatformen gezien zonder heli's helaas...:mad: maar zijn er ook soort gelijke vliegtuig platformen, of kun je niet vliegen?
    (als je alles hebt uitgespeeld dus)
     
  17. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    @ QwX dat is vrij in het begin. Je moet ze gelijk de eerste keer goed mikken anders kom je in tijdnood. Het is wel ff goed zoeken in het begin. Op iedere etage een als ik me niet vergis. Het is steeds net naast het trappenhuis.
     
  18. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet vliegen op zo een water vliegtuigje na. Deze krijg je bij de filmstudio, als je hem koopt en heb je nodig bij sommige missies. Ik heb ook veel platvormen voor heli's maar die zijn ook leeg. Ik haal mijn appache altijd bij de legerbacis maar dan moet je wel de verhaalmissies uitgespeeld hebben en de brug open, dus dat duurt nog ff voor je. Verder staan alle heli's aan de andere kant van vc dus eerst unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  19. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt pas heli's als je een aantal missies gespeeld hebt, en de bruggen dus open gaan. Als dat bij jou niet het geval is (blijkbaar) dan moet je nog even wat missies spelen. Als je de Diaz mission, "Phnom Pehn '86" gedaan hebt, krijg je heli's en zijn alle eilanden open.

    Voor antwoorden op alle vragen over Vice City:
    http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_vice_city.txt
    (is wel de PS2 versie maar dat maakt behalve de controls niets uit)
    :cool:
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je de missie van Diaz hebt gedaan (Phnom Phen '86), kan je de helikopters vinden bij het gebouw van de VCN in het noorden van het westelijk eiland. Je kunt hier via een deur naar boven.
    Een andere helikopter vind je bij het politiebureau ook in het noorden van het westelijk eiland, hier kun je gewoon met een trap naar boven.
    Je kunt natuurlijk ook de Hyman Condo kopen ($14.000), vlakbij het Hyman Memorial Stadium.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina