Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou met men hunter de vigilante mission gehaald tot level 12, moet ik nou ook nog de vigilante missie doen van de politie wagen? want het zijn allebei 'police vehicles' volgens het spel want als je bij de hunter uitstapt bij de vigilante missie dan komt er te staan dat je zo snel mogelijk naar een politie voertuig moet gaan.

waar ergens staan trouwens top fun van's?

2. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel de hunter als de leger-tank zijn politievoertuigen. Die melding die je krijgt is dat je zo snel mogelijk weer terug moet gaan naar een politievoertuig (lees de hunter waar je net uitstapt) omdat anders je missie over is. Maar dat wil je juist daarom stap je uit.
    Je hebt dus de politiemissie gehaald, je zou het alleen nog eens kunnen proberen met een tank voor meer punten en een hoger level *) .
    C'est ca. :cool:

EDIT: De van's staan op een aantal plaatsen:
    1. RC Bandit Plane Race--Located at the top of the multi-story car park
    near the North Point Mall.
    Difficulty: 6/10

This is very hard, as the plane likes the mishandle up and down, and the
    checkpoints always seem lower than they are. As long as you don't miss
    a checkpoint, you have a smooth victory. The other planes are very slow.

2. RC Bandit Car Race--Near the Dirt Bike track at the very north of
    the beach, at the starting line.
    Difficulty: 5.5/10

Not easy, not easy at all. Try to get a lead by the first lap, if you
    get into first place and stay there for about 10 seconds, all the other
    cars will virtually disappear until you wipe out. So get a quick lead,
    and drive *gasp* safely.

3. RC Raider Checkpoint--Escobar International Airport, near the southern-
    most entrance.
    Difficulty: 7.5/10

Bereid je voor op de meest irritante feature van de game naar mijn mening ;)

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aaargh ik heb nu 99 hidden packages en kan de laatste niet vinden :'-( |:- |:- |:- |:- |:-

ik had zo'n hidden packages walkthrough van gamefaqs gehaald met zo'n map erbij, ik heb dat hele ding afgelopen ik snap er echt niks van dat ik er nou 1 mis. weet iemand nog iets waarmee ik kan nachecken waar die packages liggen of iets dergelijks?

4. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    had ik ook ik heb ze alle 100 nog een keer nagelopen:)

5. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een site met een kaart waar ze opstonden en daar stond ook bij elke package een screen bij , dat is dik handig weet iemand die site???
    Je hebt ook ergens een kaart waar staat of die hoog of laag ligt! Is ook erg handig . Mischien als je het na loopt zoek je op een plek laag waar die mischien hoog op een gebouw ligt!!! :)

edit:
    Dit is die site: http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php
    Vet handig bij elk package staat een screen!!!

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet even op gamefaqs.com kijken daar staan bij het GTA Doublepack waarschijnlijk wel kaarten van de hidden packages.

7. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het zoeken van de packages heb ik geschreven tekst gebruikt (van de walkthrough van gamefaqs zie een eerdere post van mij). Die kaart vond ik onduidelijk omdat de plaatsing van de icoontjes naar mijn ervaring niet exact goed is en je zoekt je de rambam naar sommige packages. En aangezien ik mijn xbox niet naast de pc heb staan was zo'n site met plaatjes ook niet de moeite.

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    okay thnx allemaal:)

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ik heb een kaart + gewone tekst gebruikt, soms weet je niet precies wat ze met een beschrijving bedoelen en dan is een kaart toch wel handig.

10. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt op geef moment de missie: Demolition Man van Avery the Cowboy best irri heeft er iemand een tip hoe ik die makkelijk kan doen. Of moet je het gewoon heeel vaak doen?

11. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is toch degene met die helikoptertjes. Ik zou zeggen gewoon een beetje oefenen, zolang je nog geen bom hebt opgepakt kan je gewoon rondvliegen zonder dat de tijd begint te lopen, dus dat scheelt wel, dan kan je alvast een rondje maken door het gebouw en wat aan je helikopter skills werken.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Een rondje maken door het gebouw zou ik niet doen, dan krijg je twee keer die gastjes die op je schieten. Wat ik zou doen, is gewoon een beetje de besturing kennen. En die gastjes in dat gebouw moet je gewoon laten doen, gewoon zo snel mogelijk naar die bomplaatsen.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb het gehaald door eerst te kijken waar je allemaal heen moet. En dan niet teveel op de gastjes letten; al kan je wel gewoon tegen ze aan vliegen. Je moet ook beginnen in het gebouw en degene die buiten ligt als laatste te doen, dat is makkelijker. Als je de trap omhoog gaat ook niet helemaal de trap volgen maar gewoon klein stukje trap op en dan alleen omhoog vliegen dat gaat wat sneller.

14. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het nog een keer proberen!! _0/

15. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt, maar je kunt ook voor de missie saven en dan eerst een keer oefenen en dan weer een keer opnieuw laden en dan voor het echie

16. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Demolition Man: Hij is gelukt ik heb eerst gewoon wat geoefend!!! _O_

Nieuwe vraag :p : Hoe kan ik allemaal aan die apache heli komen???

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Door 100 hidden packages te vinden, dan komt hij op dat helipad bij dat in vlakbij cortez. Of door de verhaallijn uit te spelen. Dan komt hij op de legerbasis.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    jongens help mij!
    ik weet niet wat ik doen ik heb ongv 49 procent niet hoger dan 50 en niet lager dan 42
    ik heb alleen de malibu club niet gekocht en ik heb V huis uitgespeeld maar niet die missie van dat lance je veraad ofzo en het cafe heb ik uitgespeeld en toen kreeg ik een bel van die gast uit dat cafe hij zei hoe gaat het enzo.
    maar wat moet ik nu doen ik weet geen missies meer

19. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt echter wel een politie-uniform nodig wil je niet overhoop geschoten geworden als je de legerbasis binnenloopt. Uniform kun je ophalen in de lockerroom van het politiebureau, ten zuiden van Club Malibu. Je moet echter wel eerst, de eerste missie van Club Malibu gehaald hebben (waarbij je iemand uit dat politiebureau helpt ontsnappen).

20. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al de printstudio's gekocht of het taxibedrijf of de studio's????
    Daar krijg je ook missies.

Over die apache bedankt ik zoek die packages wel !!!!! Veel makkelijker dan het spel uit te spelen!!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina