1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een groot spel maar met lekker veel vrijheid ;)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    die riflerange heb ik bij die missie al compleet gehaald als t goed is.
    ik heb nu 69 procent..
    maar die packages zijn zo moeilijk ook al heb je een kaart erbij.

3. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan niet, die Rifle Range minigame staat los van die missie. Je moet dan in alleen dat eerste deel, een score van 45 halen. Er staat in het scherm dat je een score van 30 moet verslaan, maar volgens mij telt dat pas bij 45.

(Dit komt uit een FAQ voor de PS2, het kan zijn dat de score daar anders is, maar dat weet ik niet zeker)

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet welke site jij gebruikt maar met deze site heb ik er 80 gevonden!

5. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een preciese kaart gebruiken waar ook gebouwen op staan dan weet je aan welke kant van de gebouw die ligt. En als je der eentje niet kan vinden ren je naar je pc en kijk je op deze site> http://gtajunkies.nexenservices.com/maps/gta-vc/index.php
    En daar bekijk je de screen van die package die je niet kon vinden.
    Zo heb ik ze gevonden vet relax _O_ nu heb ik voor alle missie die
    _O_ Hunter :cool: . Kan je ook gemakkelijk de vigilante missies doen!!!

Die hunter ownt gewoon _O_

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik heb nu 41 hidden packages zonder kaart:D
    maar nu ben ik deel voor deel de kaart aant uitprinten.
    thanx al!!
    de shooting range heb ik nu ook gehaald had 36 gehaald*)
    o Wat ben ik Blij:D Yeah
    lol_O_

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die ene missie maar niet dat Lance ontvoerd is en dat je hem moet gaan redden, elke keer is me auto weer stuk, ik heb het ook al een keer met een heli geprobeerd maar die steeg niet eens meer op :+

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik heb die missie zo gehaald:
    ik reed met een sentinel erop af.
    ik beukte met me auto zo hard mogelijk tegen hun wegversperring dus hun auto.
    dan snel uitstappen en ventjes neer beuken.
    ik zou een shotgun,revlolver,en een uzi kopen,en ook nog een sniper;)
    je beukt de eerste paar mannetjes dood.
    verderop zie je een vuilnis wagen.
    bij mij gingen er 2 ventjes in maar ze reden niet dus ik knalde met mijn sniper hun hoofden eraf via dat raampje van de vuilnis wagen.
    je ziet ook een ventje op een soort toren staan die op je knalt je knalt hem neer met de sniper.
    dan knal je de ventjes die lance bewaken neer je laat lance je volgen je stapt in de sentinel naast waar lance werd gehouden.
    en je reed eruit gaat meteen naar links bij de T Splitsing en dan naar het zieken huis rijden.

9. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zette mijn heli een eindje van de wegversperring vandaan toen schoot ik met een bazooka (gehaald bij vlakbij het vliegveld in zo'n zwembad) die wegversperring kapot toen kwamen al die ventjes naar mij toe lopen en schoot ik neer met me sniper. Dan moet je snel zijn keihard rennen en met je uzi ze allemaal neer knallen :D . Dan pak je met Lance je heli.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    zo kan het ook he goddson?
    en dan zeg jij::) Ja toch!!!!!
    hehe staat boven je plaatje.
    kheb nu de hele map uitgeprint:D
    in 4 blaadjes.
    ff knippen en even aan elkaar met plakban en dan hebben we een packages map:D

11. godsson

Leuk Bevonden:
    0
    Ja toch!!! hahaha *)
    Je kan ze ook nieten 8) .
    Ga je nou ook alle 100 screens printen en aan elkaar plakken/nieten 8) .lol

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    lukte niet
    ik heb nu de meeste op me kaart gezet die ik bij het spel kreeg*)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat je dan niks had aan die 36:D. Je moet namelijk 45 halen om het 100% uit te spelen.

Maar ik heb nu ook eindelijk het 100% uitgespeeld. En die bodyguards zijn best vet. Ze gaan alleen snel dood. Ik had ook alle hidden packages zelf gezocht. Ik wist alleen precies waar ze lagen, want ik had ze op de pc al allemaal gevonden.

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dus toch 45, wist het niet meer zeker, had de vorige keer gelijk al meer dan 45, maar dan klopt het toch.

Die Unique Jumps zijn af en toe best lastig, soms moet je echt op een bepaald punt landen en dat kan nog wel eens goed vervelend zijn :mad:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    maar ik had 36 en er stond mission complete..?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    jellejelle: Ja, ik weet wat je bedoeld. Soms ga je te ver, en dan telt hij niet. Zoals die bij de malibu club. En als je te zacht gaat, heb je hem ook al niet. Maar ik heb ze al allemaal gedaan.

D@ M@STER: Ja, er stond misschien wel mission complete. En je kreeg misschien wel geld. Maar als je 45 haalt, krijg je de fast reload ability. Plus een procent ongeveer. In ieder geval krijg je zoveel procent dat als je de rest ook hebt gedaan 100% hebt gehaald.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ok
    iemand nog tips?

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Voor wat..?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    gewoon om verder sneller te komen naar die 100%.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ow. Als je al die unique jumps hebt gehaald, heb je heel veel procent erbij gekregen. Hidden packages zijn gewoon even snel met een kaart zoeken, hetzelfde als de rampages. Voordat je de rampages gaat doen, zou ik eerst de vigilante missie doen(beste is brown thunder). daarna pizza boy, ambulance en daarna brandweer. Dan heb je meer kans op slagen bij de rampages. De dirt track in downtown is heel makkelijk, gewoon langzaam doen. Je hebt tijd zat. Die stadion missies kunnen lastig zijn. Maar ook makkelijk. Je hebt daarvoor gewoon geluk nodig. Taxi zou ik als laatste doen. Ik zou ook die missies van phil enzo als laatste doen. Als je in ieder geval die pizza boy missies enzovoort af hebt. Die winkels beroven zijn heel makkelijk. Gewoon als die gast 1 geld dingetje geeft, hem neerknallen. En gewoon zorgen dat je alle huizen enzo. hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina