1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    dioga, jij blijft mij helpen _O_
    ik heb alle gebouwen gekocht ja, en je krijgt alleen van printworks en malibu club werk.
    voor boatyard en sunshine autos alleen van die kleine opdrachtjes

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  2. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ook van de studio's en het taxibedrijf hoor.

3. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    die was ik vergeten ;)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je krijgt overal werk, zoals Niekname al zegt. Dus ook bij het taxi bedrijf, en de filmstudio's. Gewoon ff rond cruisen en opzoek gaan naar de blauwe huisjes (weet zo niet meer of dat ze staan aangegeven op de kaart voordat je ze gekocht hebt, anders zou je die ook nog kunnen gebruiken). Ook er is nog een drukkerij te koop waar je geld gaat printen, bij de havens kan je een stuk kopen waar je 2 coole speedboten krijgt en er is nog een ijsboer te koop (of boerin :+ ) waar je een ijskar mee kan nemen en ijs kan gaan venten.

5. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    Verseti Estate
    Boatyard
    Print Works
    Pole Position Club
    Film Studio
    3321 Vice Point
    Ice Cream Factory
    El Swanko Casa
    Car Showroom
    1102 Washinton
    Taxi Company
    Hyman Condo
    Malibu Club
    en nog een hotel en een afgebrand hutje
    als ik het niet fouT heb zijn dit ze alle 15

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je daarvan alle missies hebt gedaan dan resten alleen nog de telefoonmissies. Je kan natuurlijk ook alle 100 hidden packages gaan zoeken, maar of je daar zin in hebt ;) In het spel zien ze ook de ambulance/police/brandweerauto's opdrachten als missies, en de verschillende sprongen die je maakt over riviertjes en bruggetjes ook. Als je in het menu kijkt kan je daar info opvragen om te zien wat je allemaal gedaan hebt, hoeveel kills je hebt en welke dingen je wel en niet gedaan hebt, kijk daar eens tussen :)

7. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    ik wist wel van die taxi en ambulance en zo.
    maar goed dat word op ten duur echt vervelend, heb alleen niet alle packjes, denk dat ik die maar wel ff haal.
    en hoe zit het dan met die ijscowagen en die pizza bezorg shit, tellen die ook mee?

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja:). Ik weet niet precies hoeveel pizza's je moet bezorgen, maar je moet iig 50 van die ijsjes(:+ ) bezorgen. En ook alle rampages enzo.

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  10. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Aarghh. Die 'The Driver' missie van Malibu werkt echt op mn zenuwen! Ik bedoel, ik krijg alleen maar politie op mn dak en niet Hilary. Het is ook nog eens een oneerlijke race ik met mn Sentinel en hij met zn Sabre Turbo( ook nog eens kogelvrij). En eigenlijk slaat het nergens op, want ze moeten een goede driver hebben, maar ik moet hem eerst verslaan! Waar slaat dat op? Dan ben ik toch beter als hem. Nouja nog maar een keer proberen dan. :mad:

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is geen bug hoor, er zijn gewoon héél veel ventjes die overal verstopt zitten. Je kan natuurlijk gewoon als je op het terrein komt meteen naar rechts rennen en daar de eerste "trap" oprennen en dan het pad daar volgen totdat je bovenaan op het gebouw komt waar die ventjes staan die je moet vermoorden (je moet dan hun spullen stelen en met de helikopter daar wegvluchten).
    Maar je kan ook gewoon heel voorzichtig te werk gaan en met een u-zi en auto-aim ze allemaal proberen te vermoorden.

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dit was wel een bug. Het geweer stak gewoon alleen door een stenen muur heen. Hij stond er achter maar hij schoot er doorheen.

13. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de auto's aan't verzamelen bij sunshine auto's. Ik heb de eerste lijst af , maar bij de tweede kan ik de strecht niet vinden.
    Hoe ziet hij eruit en waar kun je hem vinden

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De stretch is een limousine en er staat er een op het terrein van Diaz's Mansion op Starfish Island.

15. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar nu ook, maar ik kan niet de Virgo vinden. Waar rijdt die veel? En hoe ziet die eruit? Want nu ben ik bezig gewoon elke niet-sport auto te stelen, om te kijken of die het is.

16. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    de virgo vind je veel bij het winkelcentrum vlakbij je hotel. Daar moest je ook een opdracht voor cortez doen toen moest je een chip ophalen of zoiets. Bij mij stonden er 2 op de parkeerplaats

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alsjeblieft. :)

18. MrBadBoy

MrBadBoy Hardcore Poster

Leuk Bevonden:
    0
    je kan da fotow niet zien ik moet ook die auto hebben

edit nu wel

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  19. C.J.

C.J. CJ Corporation

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Ik zie 'm. Hmmmm, al die auto's lijken op elkaar |:-. Ach ja...Bedankt!

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij staan ze niet op de parkeerplaats:confused:

ik heb zelf een probleem met een missie waarbij je 3 koffertjes moet jatten en bij elk koffertje dat je pakt, krijg je 2 politiesterren achter je aan, ik word dus telkens door een tank overreden o.i.d.

heeft iemand tips daarvoor?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina