Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Rampages, unique jumps, side missies, stadion missie, pizza's rondbrengen, vigilante missie, ambulance, taxi en brandweer missie doen. Cone challenge, pcj playground, trail by dirt en trail by track, alles kopen enzovoort. Om het 100% uit te spelen moet je een groot gedeelte van dit doen. De rest staat op www.gamefaqs.com. Maar dat die hidden packages er niet meer zijn komt misschien doordat je hebt gecheat. Ik weet niet of dit waar is, maar waarschijnelijk wel. Of misschien heb je ze al en moet je 2 andere zoeken.
     
  2. XeoN

    XeoN Guest


    Ja, wees eens wat duidelijker... :{
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dat komt ( sound track vraag) om dat het zo is geprogrameerd
     
  4. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden in het begin "200 posts en een nieuwe" dan mag die nieuwe er wel een aankomen
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Haha , ja; 985 :D
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar nu is het meer dezelfde vragen die al honderd keren zijn gevraagt. Dus waarschijnlijk kon je voor de 200 posts alle vragen en antwoorden vinden met de
    "zoeken in onderwerp" mode.
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ff een vraag, ik probeer het spel op 100% uit te spelen en ik heb het gevoel dat ik alles heb gedaan wat ik moet doen om het 100% uit gespeeld te krijgen alleen zit ik op 98%. Dit heb ik gedaan:

    Verhaallijn uitgespeelt
    Alle Hiden Package
    Alle Rampage
    Alle Unique Jumps
    Alle Stores Knocked Off
    Alle Chopper missie's (zoals Vice Point Chopper)
    Alle Top Fun missie's
    PCJ Playground
    Conzy Crazy
    Streetraces en alle auto's verzameld
    Trial by Dirt & Test Track
    Rifle Range
    Stadium Events 1&2&3
    Viligant Missie's van politie, ambulance & brandweer
    100 klanten in taxi gereden
    Pizzaboy gehaald
    Gebouwen die ik bezit: The Malibu, Print Works, Ice Cream Factory, Film Studio, Car Showroom, Taxi Company, Bootyard, Pole Position Club, 3321 Vice Point, Links Vieuw Apartment, El Swanko Cosa, Ocean Height Apartment, Skumole Shock, Hyman Condo.

    Dus weet iemand wat ik nog moet doen?
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je nog dingen moet doen van je gebouwen, wat ik denk is ice cream factory en boatyard. Je moet dus in zo'n raceboot en in de ice cream wagen gaan zitten. En je mist ook nog een gebouw. Dan heb je 99%. Dus moet je nog 1%. En ik denk dat die 1% in de boatyard zit.
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dat gebouw gevonden die ik nog niet had en ik zit nu op 99%. ik heb die bootyard 1x per boot gedaan moet ik dan nog verder? En icecream heb ik wel gehaald.

    edit nog een vraag, bij trial by dirt blijft me tijd in me stats steeds op 3.09 staan terwijl ik hem had geraced onder de 2minuten :confused: Hebben jullie dit ook?
    En ik vroeg me nog af kan het misschien zijn door een code ofso dat ik de 100% niet kan halen? Ikzelf heb hem niet ingetoetst maar misschien een vriend wel :{
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  10. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik gehoord heb van cheats is dat je dan eventueel een aantal hidden packages niet zou kunnen vinden (met name op het vliegveld). Ik denk dat je alles nog eens goed na zou moeten lopen. Heb je al die verstopte sea sparrow missions al gedaan?

    EDIT: ja dus lees ik nu. Kijk alles eens goed na zou ik zeggen, 1% is waarschijnlijk ergens een missie. Verdien je eigenlijk al geld met je stripclub? Dat zou het wel eens kunnen zijn. Dan moet je dus een kwartier geld geven aan die dame die daar zit en dan is die missie ook complete.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Stripclub denk ik ook ja. Maar je moet $600,- aan dat mens in die kamer geven. Dus daar 10 minuten staan/zitten.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja ik heb echt geen idee wat ik nog niet heb gedaan... Dus ik ben maar overnieuw begonnen.
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is wel zonde, ben je weer heel lang mee bezig denk ik. Je kon beter alles nog even nalopen. Misschien had je Phil nog niet gedaan?
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Neeh ik weet echt wel zeker dat ik alles gedaan heb... Aangezien ik alles heb bijgehouden wat ik al heb gedaan. En ja het kost best veel tijd maar heb de verhaallijn alweer uitgespeeld :+
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo snel, je was zeker al lang bezig met een nieuwe. Voordat je het overnieuw ging proberen.
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee vandaag begonnen maarja ik ken eik wel alle missie's uit mijn hoofd dus is het wel makelijker. Maarja ik ben er nog lang niet nartuurlijk.
     
  17. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij balen moet je al die rotte Top Fun missies weer doen, als ik ergens een hekel aan had / heb...

    Succes iig _0/
     
  18. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar de vigelante mission ergens is bij de ijswinkel die je kunt kopen, daar naast op een hoog gebouw zit er 1, mar daar in/op/achter zou er ook nog 1 moeten zitten
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je ze niet kopen of bedoel je de verborgen fbi auto bij het politieburea bij de ijswinkel.

    ff een vraagje van mij: Hoe kan ik in de tank en de apache vliegen ik heb het spel al helemaal uitgespeeld maar k heb ze nog steeds niet :confused: hoe kan ik ze halen?
     
  20. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Alle hidden packages voor de apache helicopter
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina