1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City HelpThread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 17 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Of de verhaal missie allemaal halen, dat je dus de aftiteling krijgt. Dan staat hij op de legerbasis, met 100 hidden packages staat hij op de helipad bij het huis vlakbij de plaats waar Cortez al zijn missie's uitdeelt. De tank krijg je als je 90 hidden packages hebt gevonden, hij staat dan op de legerbasis.
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    en je mag geen cheats gebruiken anders kan je hem nooit voor 100% uitspelen...
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover k weet geen cheats gebruikt maar hopen dat m'n broertje niet met m'n save heb lopen kloten :'-(
     
  4. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al tot Lvl.12 bij "brandweer missie" geraakt en wat nu??? Er staat dat ik een Fire pro ben of zoiets.....en wat moet ik er dan mee?? :confused:
    M'n auto zou toch nooit in de fik kunnen staan....maar dat gebeurt dan WEL!
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, jij kan niet meer vlam vatten, dus als je een keer een molotov coctail gooit die verkeerd is zou je anders vlam vatten en half dood zijn, maar nou zou je niet eens vlam vatten.
     
  6. XeoN

    XeoN Guest

    Waarom is dat eigenlijk?
    Dat de game niet voor de volle 100% is uit te spelen als je cheats gebruikt..?
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat denk je, omdat het lame is als je cheats gebruikt om een game uit te spelen, het is prima als je het doet om een beetje te kloten, maar dan moet je niet saven tussendoor. Tis gewoon zonde van zo'n spel als je het met cheats uitspeelt.
     
  8. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    @JelleJelle

    You're the MAN! _O_ _O_ _O_ Cheaten is voor weeners die niet veel waarde hechten aan hun games, en zo snel mogelijk een nieuwe willen kopen of downloaden of weetik het. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
    Games zijn net als je vriend of vriendin, je moet ze met respect behandelen, ze vertroetelen, met ze naar bed gaan ^_^ en iig ze niet misbruiken. Cheats horen niet meer in games, dat is lame.
    BTW, is er hier iemand die het spel meer dan 4000 uur heeft gespeeld, zoals ik. Echt droog, 100% nu in een kleine 3 uurtjes :) :) :)

    Piwi _0/
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik de Pc versie meetel heb ik wel meer als 4300 uur.
     
  10. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik cheat wel eens!.....Als ik niets te doen heb en als ik me verveel 8)
     
  11. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    er is altijd iets te doen
     
  13. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Watdan...owja niet veel meer als je het 2 keer hebt uigespeelt en 4000 uur hebt gecruised! zoals ik
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  14. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er geen problemen mee als iemand cheats gebruikt, maar niet om verder te komen in het spel. als het is om alleen te kloten is dat toch geen probleem? vind het een goed systeem dat je save 'kapot' gaat als je met cheats saved.
     
  15. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iem. die nog geen een spelletje zonder cheats heeft uitgespeeld...En soms...zelfs als hij cheats gebruikt kan hij nog steeds niet verder geraken! |:- :confused:

    Bestaat er nu in GTA VC bij "media attention" een grotere score dan "stuff of legends"??? En waar heb ik 't voor nodig en hoe kan ik een hoger niveau bereiken dan "stuff of legends"???
     
  16. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt het ook nergens voor nodig is gewoon leuk. Voor je persoonlijke stats weet je wel. Voor als je alle missies al tig keer gedaan hebt zoals velen.. 3-)
     
  17. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar komt er dan nog iets anders opstaan achter "stuff of legends"??
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, stuff of legends is echt de hoogste media attention. Hier moet je het maar mee doen.
     
  19. Mr_live

    Mr_live Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je eigenlijk een waterhelikopter vinden of een vliegtuig heb ik namelijk nog nooit in gevlogen maja
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    je hebt een watervliegtuigje bij de filmstudio maar die moet je eerst kopen en alle missies ervan uitspelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina